دانلود کتاب The market planning guide: creating a plan to successfully market your business, product, or service (به فارسی: راهنمای برنامه ریزی بازار: ایجاد طرحی برای بازاریابی موفقیت آمیز کسب و کار، محصول یا خدمات شما) نوشته شده توسط «David H. Bangs»
اطلاعات کتاب راهنمای برنامه ریزی بازار: ایجاد طرحی برای بازاریابی موفقیت آمیز کسب و کار، محصول یا خدمات شما
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Dearborn Trade Pub. c2002
نویسنده: David H. Bangs
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 257
حجم فایل: 1.14 مگابایت
کد کتاب: 0793159717 , 9780793159710
نوبت چاپ: 6th ed
توضیحات کتاب راهنمای برنامه ریزی بازار: ایجاد طرحی برای بازاریابی موفقیت آمیز کسب و کار، محصول یا خدمات شما
با این “کتاب مقدس” بازاریابی تجاری، اصول بازاریابی ثابت شده را به طور عملی دریافت کنید.
بازاریابی رگ حیاتی برای موفقیت در تجارت است. چه سرمایه گذاری می تواند بدون مشتری دوام بیاورد؟ هر کسب و کاری، چه بزرگ و چه کوچک، باید بداند که مشتریانش چه کسانی هستند و چگونه می توانند به طور مقرون به صرفه به آن مشتریان بفروشند، چه محصولات و چه خدمات.
در اینجا همه چیز مورد نیاز برای توسعه برنامههای بازاریابی جامع و سفارشی و استراتژیهای بازاریابی مؤثر و متمرکز برای هر اندازه کسبوکار – از مالکان انحصاری گرفته تا شرکتهای Fortune 500، وجود دارد. خوانندگان سوالاتی را که باید بپرسند تا طرح کلی خود را برای یک برنامه بازاریابی جامع ایجاد کنند، از جمله هدف قرار دادن سودآورترین مشتریان، متمایز شدن از رقبا، قیمت گذاری برای به حداکثر رساندن سود، و فروش هایی که نتیجه می دهد، خواهند آموخت.
از تسلط بر اصول اولیه تا به کارگیری اصول بازاریابی تا برنامه های بازاریابی واقعی دو شرکت مختلف، این کتاب کار کاربرپسند خوانندگان را به سرعت به روز می کند و:
• ایجاد می کند راه حل هایی برای مسائل حفظ مشتری با استفاده از ابزارهای وب
• یک فرآیند ساده برای ایجاد و پشتیبانی از پیش بینی های فروش ارائه می دهد.
• تفاوتها را در بازاریابی برای سرمایهگذاریهای کوچکتر در مقابل شرکتهای بزرگتر شناسایی میکند.
• فرصت های رشد را با استفاده از اینترنت برای اشتراک گذاری اطلاعات و عیب یابی افزایش می دهد.
این جامع ترین و در عین حال کاربردی ترین ابزار برنامه ریزی بازاریابی موجود است. Bangs آنچه را که در قلب بازاریابی یک شرکت قرار دارد، تشریح می کند: هیجان رشد یک کسب و کار، خدمت به مشتریان بیشتر، امتحان راه های جدید برای ارائه ارزش به مشتریان، و تماشای رشد و توسعه کارکنان.
Marketing is the lifeblood for succeeding in business. What venture can survive without customers? Every business, whether large or small, has to understand who its customers are and how to sell to those customers cost-effectively, be it products or services.
Here’s everything needed to develop comprehensive, customized marketing plans and effective and focused marketing strategies for every size business-from sole proprietors to Fortune 500 corporations. Readers will learn the questions to ask in order to create their own outline for a comprehensive marketing plan, including targeting the most profitable customers, standing out from the competition, pricing to maximize profits, and selling that yields results.
From mastering the basics to applying marketing principles to the actual marketing plans of two different companies, this user-friendly workbook gets readers up-to-speed fast, and:
• Generates solutions to customer-retention issues using Web tools.
• Delivers a simple process for creating and supporting sales forecasts.
• Identifies differences in marketing for smaller ventures versus larger companies.
• Enhances growth opportunities using the Internet for information sharing and troubleshooting.
This is the most comprehensive, yet easy-to-use marketing planning tool available. Bangs outlines what’s at the heart of marketing an enterprise: the thrill of making a business grow, serving more customers, trying new ways to deliver value to customers, and watching employees grow and develop.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.