مدیریت

مدیریت فناوری و نوآوری: یک رویکرد استراتژیک، ویرایش دوم

The Management of Technology and Innovation: A Strategic Approach, 2nd Edition

دانلود کتاب The Management of Technology and Innovation: A Strategic Approach, 2nd Edition (به فارسی: مدیریت فناوری و نوآوری: یک رویکرد استراتژیک، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Margaret A. White – Garry D. Bruton»


اطلاعات کتاب مدیریت فناوری و نوآوری: یک رویکرد استراتژیک، ویرایش دوم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cengage Learning

نویسنده: Margaret A. White – Garry D. Bruton

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 411

حجم فایل: 3.24 مگابایت

کد کتاب: 0538478225 , 9780538478229

نوبت چاپ: 2nd

توضیحات کتاب مدیریت فناوری و نوآوری: یک رویکرد استراتژیک، ویرایش دوم

مدیریت فناوری و نوآوری: یک رویکرد استراتژیک به بررسی ارتباطات اساسی مرتبط با استراتژی اصلی کسب و کار، فناوری و نوآوری می پردازد. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه این توابع در هم تنیده می‌شوند تا نقشی مرکزی در طرح‌بندی فرآیند، سیستم‌ها، طراحی ساختاری، و توسعه محصول و همچنین حمایت از موفقیت کلی سازمان ایفا کنند. یک رویکرد یکپارچه و سبک خواننده پسند، مطالب را برای خوانندگان با هر زمینه‌ای در دسترس قرار می‌دهد و کتاب تعادل ایده‌آلی را بین نظریه کسب‌وکار ضروری و بینش‌های عملی گسترده و کاربردهای دنیای واقعی ایجاد می‌کند. علاوه بر این، نسخه دوم به طور کامل به روز شده است تا آخرین روندها و تحقیقات، نمونه ها و موارد فراوان فعلی و مجموعه مفیدی از ابزارهای جدید را که می توانید برای حمایت از تصمیم گیری استراتژیک موثر استفاده کنید، در خود جای دهد.


THE MANAGEMENT OF TECHNOLOGY AND INNOVATION: A STRATEGIC APPROACH explores the fundamental connections linking core business strategy, technology, and innovation. The book illustrates how these functions intertwine to play a central role in process layout, systems, structural design, and product development, as well as supporting an organization’s overall success. An integrated approach and reader-friendly style make the material accessible for readers of all backgrounds, and the book strikes an ideal balance between essential business theory and extensive practical insights and real-world applications. In addition, the Second Edition has been thoroughly updated to incorporate the latest trends and research, abundant current examples and cases, and a useful set of new tools you can use to support effective strategic decision-making.

دانلود کتاب «مدیریت فناوری و نوآوری: یک رویکرد استراتژیک، ویرایش دوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید