مدیریت

مدیریت نوآوری تکنولوژیک: استراتژی و عمل

The Management of Technological Innovation: Strategy and Practice

دانلود کتاب The Management of Technological Innovation: Strategy and Practice (به فارسی: مدیریت نوآوری تکنولوژیک: استراتژی و عمل) نوشته شده توسط «Mark Dodgson – David M. Gann – Ammon Salter»


اطلاعات کتاب مدیریت نوآوری تکنولوژیک: استراتژی و عمل

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Mark Dodgson – David M. Gann – Ammon Salter

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 384 / 402

حجم فایل: 1.99 مگابایت

کد کتاب: 1435653173 , 9781435653177

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب مدیریت نوآوری تکنولوژیک: استراتژی و عمل

مدیریت نوآوری فناوری (MTI) یکی از مهم ترین چالش های پیش روی کسب و کارهای امروزی است. نوآوری به محرک اساسی رقابت برای شرکت‌های با اندازه‌های مختلف در تقریباً همه بخش‌های تجاری و کشورها تبدیل شده است. ویرایش اول این کتاب به یکی از محبوب‌ترین متون برای دانشجویان مدیریت نوآوری و فناوری تبدیل شده است. در این نسخه جدید، دیوید گان و آمون سالتر به عنوان نویسندگان به مارک داجسون ملحق می شوند و از تجربه ترکیبی 60 سال تحقیق و آموزش MTI استفاده می کنند. این کتاب مرتبط‌ترین تحلیل نظری را با شواهد تجربی معاصر و تاریخی ترکیب می‌کند تا راهنمای جامع، در عین حال مختصر و خواندنی برای چالش‌های MTI ارائه کند. با توضیح فرآیند نوآوری، کتاب دامنه وسیع MTI و اهمیت آن برای بقای شرکت را نشان می‌دهد رشد و پایداری توضیح می دهد که چگونه MTI باید به صورت استراتژیک مدیریت شود و چگونه این امر با تدوین و اجرای استراتژی و ارائه ارزش با موفقیت به دست می آید. فصل‌ها چارچوب‌ها، ابزارها و تکنیک‌ها و مطالعات موردی را در مورد مدیریت ارائه می‌دهند: استراتژی نوآوری، جوامع و شبکه‌ها، تحقیق و توسعه، طراحی و توسعه محصول و خدمات جدید، عملیات و تولید، و تجاری‌سازی. بر اساس تجزیه و تحلیل قوی، این کتاب یک طیف گسترده ای از شواهد تجربی از تنوع عظیمی از مطالعات موردی، با حدود پنجاه مطالعه موردی که به تازگی برای این نسخه نوشته شده است. این نسخه MTI را در تمام نقاط جهان، در شرکت‌های بزرگ و کوچک، و در بخش‌های خدمات، تولید و کسب‌وکار مبتنی بر منابع تجزیه و تحلیل می‌کند. ارتباط مداوم با دنیای معاصر MTI. این یک منبع مهم برای دانشگاهیان، دانشجویان و مدیران در سرتاسر جهان خواهد بود، یک متن توصیه شده برای دانشجویان مدیریت نوآوری و فناوری در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی است، و به ویژه برای دوره های MBA ارزشمند است.


The Management of Technological Innovation (MTI) is one of the most important challenges facing businesses today. Innovation has become the fundamental driver of competitiveness for firms of all sizes in virtually all business sectors and nations.The first edition of this book has become one of the most popular texts for students of innovation and technology management. This new edition sees David Gann and Ammon Salter join Mark Dodgson as authors, drawing on their combined experience of 60 years of researching and teaching MTI. It combines the most relevant theoretical analysis with contemporary and historical empirical evidence to provide a comprehensive, yet concise and readable, guide to the challenges of MTI.By explaining the innovation process the book reveals the broad scope of MTI and its importance for company survival, growth and sustainability. It describes how MTI has to be managed strategically and how this is successfully achieved by formulating and implementing strategy and delivering value. Chapters provide frameworks, tools and techniques, and case studies on managing: innovation strategy, communities, and networks, R&D, design and new product and service development, operations and production, and commercialization.Based on robust analysis, the book provides a wide range of empirical evidence from a huge diversity of case studies, with around fifty case studies newly written for this edition. It analyses MTI in all parts of the world, in companies large and small, and in services, manufacturing, and resource-based business sectors.This new edition has been fully revised and updated to reflect the latest teaching and research, and to ensure its continuing relevance to the contemporary world of MTI. It will be an important resource for academics, students, and managers throughout the world, is a recommended text for students of innovation and technology management at postgraduate and undergraduate level, and is particularly valuable for MBA courses.

دانلود کتاب «مدیریت نوآوری تکنولوژیک: استراتژی و عمل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید