تجارت

ساخت زندگی دوم: یادداشت هایی از دنیای جدید

The Making of Second Life: Notes from the New World

دانلود کتاب The Making of Second Life: Notes from the New World (به فارسی: ساخت زندگی دوم: یادداشت هایی از دنیای جدید) نوشته شده توسط «Wagner James Au»


اطلاعات کتاب ساخت زندگی دوم: یادداشت هایی از دنیای جدید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: HarperBusiness

نویسنده: Wagner James Au

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 298

حجم فایل: 1.49 مگابایت

کد کتاب: 006157998X , 9780061579981

توضیحات کتاب ساخت زندگی دوم: یادداشت هایی از دنیای جدید

دنیای کاملا مجازی که به عنوان Second Life شناخته می شود بیش از یک میلیون کاربر فعال، میلیون ها دلار را جذب کرده و اقتصاد “بسیار واقعی” خود را ایجاد کرده است.

The Making of Second Life داستان پشت صحنه غیرمحتمل ترین شرکت انقلاب وب 2.0 است: ایجاد یک دنیای مجازی سه بعدی با صنایع، فرهنگ و سیستم های اجتماعی خاص خود. در حال حاضر نان تست اقتصاد اینترنت، و موضوع مقالات بی‌شماری، نمایه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، Second Life معمولاً به خاطر ثروت شرکت‌های دنیای واقعی (رویترز، پونتیاک، آی‌بی‌ام) که «دفاتر مجازی» ایجاد کرده‌اند، شناخته می‌شود. در آن، و تعداد کاربران (“آواتار”) که از طریق محتوای ایجاد شده توسط کاربر خود ثروتمند شده اند.

آنچه Second Life را از سایر دنیای آنلاین متمایز می‌کند، و چیزی که آن را به چنین موفقیتی تبدیل کرده است (به اضافه یک میلیون کاربر ماهانه و در حال رشد)، فلسفه کاربر محور ساده آن است. سازندگان Second Life به جای تلاش برای کنترل فعالیت‌های افرادی که وارد آن می‌شوند، آنها را رها کردند: کاربران (همچنین به عنوان Residents شناخته می‌شوند) حقوق محتوای فکری را که در جهان ایجاد می‌کنند و واحد پول داخلی Linden دارند. دلار به صورت آزاد با ارز ایالات متحده قابل مبادله است. ساکنان با ایجاد میلیون‌ها دلار فعالیت اقتصادی از طریق طراحی‌ها و خریدهای داخلی خود پاسخ داده‌اند. در حال حاضر، اقتصاد زندگی دوم به طور متوسط ​​بیش از یک میلیون دلار آمریکا در هر روز معامله می‌کند، در حالی که ده‌ها شرکت و پروژه در دنیای واقعی تکامل یافته‌اند. توسعه یافته بر اساس محتوایی که در Second Life ایجاد شده است.

واگنر جیمز او راه طولانی و غیرقابل قبول پشت این موفقیت را بررسی می کند و به جاده پیش رو می نگرد، جایی که بسیاری معتقدند جهان های ساخته شده توسط کاربر مانند Second Life به نسل بعدی شبکه و نقطه اتکای انقلاب تبدیل خواهند شد. در نحوه خرید، کار و تعامل ما. داستان او هم از داخل دفاتر شرکت لیندن لب، خالق زندگی دوم، و هم از درون خود زندگی دوم روایت می‌شود و تمام شخصیت‌های جذاب، خشن، درخشان و آزاردهنده‌ای را نشان می‌دهد که زندگی دوم را به مکانی بسیار واقعی و آینه‌ای روشنگر تبدیل می‌کنند. در دنیای واقعی (فیزیکی) او در مورد جنگ هایی می نویسد که آنها می جنگیدند (گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه)، دگرگونی هایی که آنها متحمل شدند، امپراتوری های زمین و تجارتی که ایجاد کردند، و مهمتر از همه، خلاقیت مشترکی که جامعه آنها را به یک مدینه فاضله ناقص تبدیل می کند، از جهاتی بهتر از جامعه ای فراتر از آنها. صفحه نمایش کامپیوتر


The wholly virtual world known as Second Life has attracted more than a million active users, millions of dollars, and created its own—very real—economy.

The Making of Second Life is the behind-the-scenes story of the Web 2.0 revolution’s most improbable enterprise: the creation of a virtual 3-D world with its own industries, culture, and social systems. Now the toast of the Internet economy, and the subject of countless news articles, profiles, and television shows, Second Life is usually known for the wealth of real-world companies (Reuters, Pontiac, IBM) that have created ”virtual offices” within it, and the number of users (”avatars”) who have become wealthy through their user-created content.

What sets Second Life apart from other online worlds, and what has made it such a success (one million-plus monthly users and growing) is its simple user-centered philosophy. Instead of attempting to control the activities of those who enter it, the creators of Second Life turned them loose: users (also known as Residents) own the rights to the intellectual content they create in-world, and the in-world currency of Linden Dollars is freely exchangeable for U.S. currency. Residents have responded by generating millions of dollars of economic activity through their in-world designs and purchases—currently, the Second Life economy averages more than one million U.S. dollars in transactions every day, while dozens of real-world companies and projects have evolved and developed around content originated in Second Life.

Wagner James Au explores the long, implausible road behind that success, and looks at the road ahead, where many believe that user-created worlds like Second Life will become the Net’s next generation and the fulcrum for a revolution in the way we shop, work, and interact. Au’s story is narrated from both within the corporate offices of Linden Lab, Second Life’s creator, and from within Second Life itself, revealing all the fascinating, outrageous, brilliant, and aggravating personalities who make Second Life a very real place­—and an illuminating mirror on the real (physical) world. Au writes about the wars they fought (sometimes literally), the transformations they underwent, the empires of land and commerce they developed, and above all, the collaborative creativity that makes their society an imperfect utopia, better in some ways than the one beyond their computer screens.

دانلود کتاب «ساخت زندگی دوم: یادداشت هایی از دنیای جدید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید