بازاریابی: تبلیغات

جهش وفاداری برای B2B: تبدیل اطلاعات مشتری به صمیمیت مشتری

The Loyalty Leap for B2B: Turning Customer Information into Customer Intimac

دانلود کتاب The Loyalty Leap for B2B: Turning Customer Information into Customer Intimac (به فارسی: جهش وفاداری برای B2B: تبدیل اطلاعات مشتری به صمیمیت مشتری) نوشته شده توسط «Pearson Bryan.»


اطلاعات کتاب جهش وفاداری برای B2B: تبدیل اطلاعات مشتری به صمیمیت مشتری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Pearson Bryan.

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار:

حجم فایل: 2.44 مگابایت

کد کتاب: 0698138236 , 9780698138230

توضیحات کتاب جهش وفاداری برای B2B: تبدیل اطلاعات مشتری به صمیمیت مشتری

نمونه کارها، 2013. – 272 р. — ISBN 978-0-69813-823-0. از زمان انتشار کتاب پرفروش نیویورک تایمز، جهش وفاداری، رویکرد وفاداری مشتری برایان پیرسون در بازاریابی، نحوه استفاده بسیاری از سازمان ها از داده های مشتریان خود را تغییر داده است. کافی‌شاپ‌های کوچک و شرکت‌های بزرگ اصول جهش وفاداری را برای ارائه مؤثر ارزش متقابل به مشتریان اعمال کرده‌اند. اما بسیاری از خوانندگان سوال مشابهی را پرسیده اند: “چگونه می توانم این درس ها را در زمینه کسب و کار به کسب و کار به کار ببرم؟” در حالی که اصول ذکر شده در جهش وفاداری صادق است چه مشتری یک فرد یا یک تجارت باشد، کاربرد مراحل جهش وفاداری می تواند متفاوت باشد. در حالی که یک فرد ممکن است به یک پیشنهاد فروش پاسخ مثبت دهد، یک شرکت بزرگ با زنجیره فروش پیچیده ممکن است واکنش بسیار متفاوتی نشان دهد. پیرسون با تکیه بر تجربه و تحقیقات گسترده خود، به بازاریابان B2B کمک می کند تا از دام های بازاریابی وفاداری برای کسب و کارها اجتناب کنند. او به بازاریابان کمک می کند تا بازار خود را به مشاغل کوچک، شرکت های بزرگ و بازاریابان کانال تقسیم کنند و توضیح می دهد که چگونه می توان طرح وفاداری مشتری را برای هر بخش تطبیق داد. او با به اشتراک گذاشتن مطالعات موردی ابتکارات موفق وفاداری B2B از رهبرانی مانند American Express، PHX، Teradata و Salesforce.com، نشان می‌دهد که سازمان‌های B2B می‌توانند با موفقیت جهش وفاداری را انجام دهند. جهش وفاداری برای B2B یک راهنمای عملی است که به شما در پرورش وفاداری کمک می‌کند. among your business customers.Технология дала маркетологам замечательную возможность собирать данные о клиентах, но также поспособствовала ее неправильному применению, наносящему вред всей маркетинговой стратегии компании.В книге «Прыжок лояльности» Пирсон рассматривает лучшие практики ответственного сбора и анализа клиентских данных для того, чтобы улучшить обслуживание клиентов и, как следствие, завоевать их доверие, гарантировать долгосрочную лояльность.Опираясь на свой 20-летний опыт работы на передовой программ лояльности, Пирсон делится интересными кейсами ведущих компаний, которые хорошо или плохо используют информацию:Дополненная результатами обширного исследования поведения потребителей 2011 года , کتاب «Прыжок лояльности» نشان می دهد، چه اطلاعاتی برای مشتری ها می تواند کسب و کار جدید را در این زمینه، در какой отрасли Вы работаете.


Portfolio, 2013. — 272 р. — ISBN 978-0-69813-823-0.Since the publication of New York Times bestseller The Loyalty Leap, Bryan Pearson’s customer loyalty approach to marketing has changed the way many organizations use their customer data. Small coffee shops and large corporations have applied the Loyalty Leap principles to effectively deliver mutual value to customers. But many readers have asked the same question: “How can I apply these lessons in a business-to-business context?”While the principles outlined in The Loyalty Leap hold true whether the customer is an individual or a business, the application of the Loyalty Leap steps can vary. While an individual might respond favorably to one sales pitch, a large corporation with a complicated sales chain might respond very differently.Drawing on his own experience and extensive research, Pearson helps B2B marketers avoid the pitfalls of loyalty marketing to businesses. He helps marketers segment their market into small business, large enterprise, and channel marketers, and explains how a customer loyalty plan can be adapted for each segment. Sharing case studies of successful B2B loyalty initiatives from leaders such as American Express, PHX, Teradata and Salesforce.com, he shows that B2B organizations can successfully take The Loyalty Leap.The Loyalty Leap for B2B is a practical guide that will help you cultivate loyalty among your business customers.Технология дала маркетологам замечательную возможность собирать данные о клиентах, но также поспособствовала ее неправильному применению, наносящему вред всей маркетинговой стратегии компании.В книге «Прыжок лояльности» Пирсон рассматривает лучшие практики ответственного сбора и анализа клиентских данных для того, чтобы улучшить обслуживание клиентов и, как следствие, завоевать их доверие, гарантировать долгосрочную лояльность.Опираясь на свой 20-летний опыт работы на передовой программ лояльности, Пирсон делится интересными кейсами ведущих компаний, которые хорошо или плохо используют информацию:Дополненная результатами обширного исследования поведения потребителей 2011 года, книга «Прыжок лояльности» показывает, как информация о клиентах может вывести бизнес на новый уровень независимо от того, в какой отрасли Вы работаете.

دانلود کتاب «جهش وفاداری برای B2B: تبدیل اطلاعات مشتری به صمیمیت مشتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید