مدیریت

اربابان استراتژی: تاریخ فکری مخفی دنیای شرکت های جدید

The Lords of Strategy: The Secret Intellectual History of the New Corporate World

دانلود کتاب The Lords of Strategy: The Secret Intellectual History of the New Corporate World (به فارسی: اربابان استراتژی: تاریخ فکری مخفی دنیای شرکت های جدید) نوشته شده توسط «Walter Kiechel»


اطلاعات کتاب اربابان استراتژی: تاریخ فکری مخفی دنیای شرکت های جدید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business School Press

نویسنده: Walter Kiechel

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

حجم فایل: 635 کیلوبایت

کد کتاب: 1591397820 , 9781591397823

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب اربابان استراتژی: تاریخ فکری مخفی دنیای شرکت های جدید

اگر می توانید، دنیای تجارت را تصور کنید – بدون استراتژی شرکتی. قابل توجه است که پنجاه سال پیش همینطور بود. قطعاً کسب‌وکارها برنامه‌ریزی کردند، اما بدون درک پویایی‌های اساسی رقابت، هزینه‌ها و مشتریان. این مانند تلاش برای طراحی یک پروژه مهندسی در مقیاس بزرگ بدون دانستن قوانین فیزیک بود. اما در دهه 1960، چهار شرکت بزرگ و دارایی آنها تغییری عمیق در تفکر تجارت توربوشارژ را ایجاد کردند که قبلاً هرگز وجود نداشت، با پیامدهایی بسیار فراتر از آنچه حتی آنها تصور می کردند. در کتاب The Lords of Strategy، روزنامه نگار و ویراستار مشهور تجاری، والتر کیشل، برای اولین بار، داستان چهار مردی را تعریف می کند که استراتژی شرکتی را آنطور که ما می شناسیم ابداع کردند و صنعت مشاوره مدرن و چند میلیارد دلاری را به حرکت درآوردند: – بروس هندرسون. ، بنیانگذار گروه مشاوره بوستون – بیل بین، خالق Bain & شرکت – فرد گلوک، مدیر عامل قدیمی McKinsey & شرکت -مایکل پورتر، استاد دانشکده بازرگانی هاروارد، کیشل با ارائه پنجره ای به نحوه تفکر درباره استراتژی امروز، داستان خود را با استعداد رمانتیکی بازگو می کند. این کتاب در مواقعی الهام‌بخش، و در مواقعی تقریباً وحشتناک، روایتی آشکار از این است که چگونه این نماد شکنان و سازمان‌هایی که آنها رهبری می‌کردند، انقلابی در طرز تفکر ما درباره تجارت ایجاد کردند، روح شرکت را تغییر دادند، و نحوه کار ما را متحول کردند.


Imagine, if you can, the world of business – without corporate strategy. Remarkably, fifty years ago that’s the way it was. Businesses made plans, certainly, but without understanding the underlying dynamics of competition, costs, and customers. It was like trying to design a large-scale engineering project without knowing the laws of physics. But in the 1960s, four mavericks and their posses instigated a profound shift in thinking that turbocharged business as never before, with implications far beyond what even they imagined. In The Lords of Strategy, renowned business journalist and editor Walter Kiechel tells, for the first time, the story of the four men who invented corporate strategy as we know it and set in motion the modern, multibillion-dollar consulting industry:- Bruce Henderson, founder of Boston Consulting Group – Bill Bain, creator of Bain & Company – Fred Gluck, longtime Managing Director of McKinsey & Company -Michael Porter, Harvard Business School professorProviding a window into how to think about strategy today, Kiechel tells their story with novelistic flair. At times inspiring, at times nearly terrifying, this book is a revealing account of how these iconoclasts and the organizations they led revolutionized the way we think about business, changed the very soul of the corporation, and transformed the way we work.

دانلود کتاب «اربابان استراتژی: تاریخ فکری مخفی دنیای شرکت های جدید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید