انسان شناسی: تکامل

زبان رسانه های جدید

The language of new media

دانلود کتاب The language of new media (به فارسی: زبان رسانه های جدید) نوشته شده توسط «Lev Manovich»


اطلاعات کتاب زبان رسانه های جدید

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: MIT Press

نویسنده: Lev Manovich

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 307

حجم فایل: 967 کیلوبایت

کد کتاب: 0262632551 , 9780262632553

توضیحات کتاب زبان رسانه های جدید

در این کتاب Lev Manovich اولین نظریه سیستماتیک و دقیق رسانه های جدید را ارائه می دهد. او رسانه های جدید را در تاریخ فرهنگ های بصری و رسانه ای چند قرن اخیر قرار می دهد. او در مورد اتکای رسانه‌های جدید به قراردادهای رسانه‌های قدیمی، مانند قاب مستطیلی و دوربین موبایل بحث می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه رسانه‌های جدید توهم واقعیت را ایجاد می‌کنند، بیننده را مخاطب قرار می‌دهند و فضا را نشان می‌دهند. او همچنین دسته‌ها و فرم‌های منحصربه‌فرد برای رسانه‌های جدید، مانند رابط و پایگاه داده را تجزیه و تحلیل می‌کند. مانوویچ از مفاهیمی از نظریه فیلم، تاریخ هنر، نظریه ادبی و علوم رایانه استفاده می‌کند و همچنین ساختارهای نظری جدیدی مانند رابط فرهنگی، مونتاژ فضایی، و فیلم‌برداری را توسعه می‌دهد. . تئوری و تاریخ سینما نقش ویژه ای در این کتاب دارد. در میان موضوعات دیگر، مانوویچ به تشابهات بین تاریخ سینما و رسانه های جدید، سینمای دیجیتال، صفحه نمایش و مونتاژ در سینما و در رسانه های جدید و پیوندهای تاریخی بین فیلم آوانگارد و رسانه جدید می پردازد.


In this book Lev Manovich offers the first systematic and rigorous theory of new media. He places new media within the histories of visual and media cultures of the last few centuries. He discusses new media’s reliance on conventions of old media, such as the rectangular frame and mobile camera, and shows how new media works create the illusion of reality, address the viewer, and represent space. He also analyzes categories and forms unique to new media, such as interface and database.Manovich uses concepts from film theory, art history, literary theory, and computer science and also develops new theoretical constructs, such as cultural interface, spatial montage, and cinegratography. The theory and history of cinema play a particularly important role in the book. Among other topics, Manovich discusses parallels between the histories of cinema and of new media, digital cinema, screen and montage in cinema and in new media, and historical ties between avant-garde film and new media.

دانلود کتاب «زبان رسانه های جدید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید