دانلود کتاب The language of new media (به فارسی: زبان رسانه های جدید) نوشته شده توسط «Lev Manovich»
اطلاعات کتاب زبان رسانه های جدید
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: MIT Press
نویسنده: Lev Manovich
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 307
حجم فایل: 967 کیلوبایت
کد کتاب: 0262632551 , 9780262632553
توضیحات کتاب زبان رسانه های جدید
در این کتاب Lev Manovich اولین نظریه سیستماتیک و دقیق رسانه های جدید را ارائه می دهد. او رسانه های جدید را در تاریخ فرهنگ های بصری و رسانه ای چند قرن اخیر قرار می دهد. او در مورد اتکای رسانههای جدید به قراردادهای رسانههای قدیمی، مانند قاب مستطیلی و دوربین موبایل بحث میکند و نشان میدهد که چگونه رسانههای جدید توهم واقعیت را ایجاد میکنند، بیننده را مخاطب قرار میدهند و فضا را نشان میدهند. او همچنین دستهها و فرمهای منحصربهفرد برای رسانههای جدید، مانند رابط و پایگاه داده را تجزیه و تحلیل میکند. مانوویچ از مفاهیمی از نظریه فیلم، تاریخ هنر، نظریه ادبی و علوم رایانه استفاده میکند و همچنین ساختارهای نظری جدیدی مانند رابط فرهنگی، مونتاژ فضایی، و فیلمبرداری را توسعه میدهد. . تئوری و تاریخ سینما نقش ویژه ای در این کتاب دارد. در میان موضوعات دیگر، مانوویچ به تشابهات بین تاریخ سینما و رسانه های جدید، سینمای دیجیتال، صفحه نمایش و مونتاژ در سینما و در رسانه های جدید و پیوندهای تاریخی بین فیلم آوانگارد و رسانه جدید می پردازد.
دانلود کتاب «زبان رسانه های جدید»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.