بازاریابی: تبلیغات

تله اینترنت: پنج هزینه زندگی آنلاین

The Internet Trap: Five Costs of Living Online

دانلود کتاب The Internet Trap: Five Costs of Living Online (به فارسی: تله اینترنت: پنج هزینه زندگی آنلاین) نوشته شده توسط «Ashesh Mukherjee»


اطلاعات کتاب تله اینترنت: پنج هزینه زندگی آنلاین

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: University of Toronto Press

نویسنده: Ashesh Mukherjee

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

حجم فایل: 881 کیلوبایت

کد کتاب: 1442649836 , 9781442649835

توضیحات کتاب تله اینترنت: پنج هزینه زندگی آنلاین

چه ایمیل‌ها را چک کنیم، دوستان را در فیس‌بوک و توییتر دنبال کنیم، به شایعات TMZ پی ببریم، برای تعطیلات در TripAdvisor برنامه‌ریزی کنیم، تاریخ‌ها را در Match.com ترتیب دهیم، ویدیوها را در یوتیوب تماشا کنیم، یا صرفاً در حال جستجوی معاملات در آمازون باشیم، اینترنت حرفه‌ای ما را فرا گرفته است. و محیط های شخصی اینترنت زندگی ما را متحول کرده است، اما به چه قیمتی؟

اشش موکرجی در The Internet Trap از آخرین تحقیقات روانشناسی مصرف کننده برای برجسته کردن پنج هزینه پنهان زندگی آنلاین استفاده می کند: وسوسه های زیاد، اطلاعات بیش از حد، سفارشی سازی بیش از حد، مقایسه های زیاد و حریم خصوصی بسیار کم. این کتاب از مثال‌های روزمره برای توضیح این هزینه‌ها استفاده می‌کند، از جمله اینکه چگونه گشت و گذار در اینترنت به‌طور ناشناس می‌تواند رفتار بد را تشویق کند، استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند ما را حسادت و ناراضی کند، و انجام تحقیقات آنلاین می‌تواند ارزش محصول انتخابی را در نهایت کاهش دهد. این کتاب همچنین راه حل های عملی برای به حداقل رساندن این هزینه ها ارائه می دهد. برای مثال، کتاب نشان می‌دهد که چگونه تصمیم‌گیری برای انتخاب نکردن به اندازه تصمیم‌گیری برای انتخاب مهم است، ایجاد موانع ساختاری در برابر وسوسه می‌تواند هزینه‌های بیش از حد در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک را کاهش دهد، و مقایسه با دیگران در وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی باید سرد باشد تا داغ. . تله اینترنت چشم انداز جدیدی از سمت تاریک اینترنت ارائه می دهد و ابزارهایی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد تا کاربران هوشمندتر اینترنت شوند.


Whether we are checking emails, following friends on Facebook and Twitter, catching up on gossip from TMZ, planning holidays on TripAdvisor, arranging dates on Match.com, watching videos on Youtube, or simply browsing for deals on Amazon, the internet pervades our professional and personal environments. The internet has revolutionized our lives, but at what cost?

In The Internet Trap, Ashesh Mukherjee uses the latest research in consumer psychology to highlight five hidden costs of living online: too many temptations, too much information, too much customization, too many comparisons, and too little privacy. The book uses everyday examples to explain these costs including how surfing the internet anonymously can encourage bad behavior, using social media can make us envious and unhappy, and doing online research can devalue the product finally chosen. The book also provides actionable solutions to minimize these costs. For example, the book reveals how deciding not to choose is as important as deciding what to choose, setting up structural barriers to temptation can reduce overspending on e-commerce websites, and comparisons with others on social media websites needs to be cold rather than hot. The Internet Trap provides a new perspective on the dark side of the internet, and gives readers the tools to become smarter users of the internet.

دانلود کتاب «تله اینترنت: پنج هزینه زندگی آنلاین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید