دانلود کتاب The International Marketing of Travel and Tourism: A Strategic Approach (به فارسی: بازاریابی بین المللی سفر و گردشگری: یک رویکرد استراتژیک) نوشته شده توسط «François Vellas – Lionel Bécherel (eds.)»
اطلاعات کتاب بازاریابی بین المللی سفر و گردشگری: یک رویکرد استراتژیک
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Macmillan Education UK
نویسنده: François Vellas – Lionel Bécherel (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1999
تعداد صفحه: 330
حجم فایل: 53.25 مگابایت
کد کتاب: 2662712872 , 9782662712873
دانلود کتاب «بازاریابی بین المللی سفر و گردشگری: یک رویکرد استراتژیک»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.