بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی بین المللی سفر و گردشگری: یک رویکرد استراتژیک

The International Marketing of Travel and Tourism: A Strategic Approach

دانلود کتاب The International Marketing of Travel and Tourism: A Strategic Approach (به فارسی: بازاریابی بین المللی سفر و گردشگری: یک رویکرد استراتژیک) نوشته شده توسط «François Vellas – Lionel Bécherel (eds.)»


اطلاعات کتاب بازاریابی بین المللی سفر و گردشگری: یک رویکرد استراتژیک

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Macmillan Education UK

نویسنده: François Vellas – Lionel Bécherel (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

تعداد صفحه: 330

حجم فایل: 53.25 مگابایت

کد کتاب: 2662712872 , 9782662712873

دانلود کتاب «بازاریابی بین المللی سفر و گردشگری: یک رویکرد استراتژیک»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید