کسب و کار

سرمایه‌گذاری تأثیرگذار: استفاده از روان‌شناسی متقاعدسازی برای دستیابی به نتایج برجسته

The Influential Fundraiser: Using the Psychology of Persuasion to Achieve Outstanding Results

دانلود کتاب The Influential Fundraiser: Using the Psychology of Persuasion to Achieve Outstanding Results (به فارسی: سرمایه‌گذاری تأثیرگذار: استفاده از روان‌شناسی متقاعدسازی برای دستیابی به نتایج برجسته) نوشته شده توسط «Bernard Ross – Clare Segal»


اطلاعات کتاب سرمایه‌گذاری تأثیرگذار: استفاده از روان‌شناسی متقاعدسازی برای دستیابی به نتایج برجسته

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Bernard Ross – Clare Segal

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 320 / 323

حجم فایل: 2.03 مگابایت

کد کتاب: 0787994049 , 9780787994044

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب سرمایه‌گذاری تأثیرگذار: استفاده از روان‌شناسی متقاعدسازی برای دستیابی به نتایج برجسته

نحوه به کارگیری آخرین پیشرفت‌های روانشناسی و عصب‌شناسی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی بهتر و مهارت‌های تأثیرگذاری برنارد راس، متخصص پیشرو جمع‌آوری سرمایه، با استفاده از آخرین تکنیک‌های توسعه‌یافته در علوم عصبی و روان‌شناسی، مدلی جایگزین و در عین حال مؤثر برای درخواست و تأثیرگذاری بر اهداکنندگان بالقوه و همتایان ارائه می‌دهد. او به افراد نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند یک درخواست قانع‌کننده از اهداکنندگان با ارزش متوسط ​​و بالا بپرسند، اعضای هیئت‌مدیره را به یک استراتژی کمپین جدید جذب کنند، همکاران بی‌میل را متقاعد کنند تا به ایده‌هایشان متعهد شوند، و با اطمینان به اعتراض‌های یک بشردوست سرمایه‌گذاری بدبین رسیدگی کنند. برنارد راس و کلر سگال (لندن، بریتانیا) مدیران مرکز مدیریت، بزرگترین سازمان مشاوره و آموزش مدیریت غیرانتفاعی بریتانیا هستند.


How to apply the latest developments in psychology and neurology for better fundraising and influencing skillsLeading fundraising expert Bernard Ross offers an alternative yet effective model for asking and influencing potential donors and peers, using the latest techniques developed in the neural and psychological sciences. He shows individuals how to make a compelling ask to mid- and high-value donors, win board members over to a new campaign strategy, convince reluctant colleagues to commit to their ideas, and confidently handle the objections of a skeptical venture philanthropist.Bernard Ross and Clare Segal (London, UK) are Directors of the Management Centre, the United Kingdom’s largest nonprofit management consultancy and training organization.

دانلود کتاب «سرمایه‌گذاری تأثیرگذار: استفاده از روان‌شناسی متقاعدسازی برای دستیابی به نتایج برجسته»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید