تجارت

قلب تجارت: اصول رهبری برای دوره بعدی سرمایه داری

The Heart of Business: Leadership Principles for the Next Era of Capitalism

دانلود کتاب The Heart of Business: Leadership Principles for the Next Era of Capitalism (به فارسی: قلب تجارت: اصول رهبری برای دوره بعدی سرمایه داری) نوشته شده توسط «Hubert Joly»


اطلاعات کتاب قلب تجارت: اصول رهبری برای دوره بعدی سرمایه داری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business Press

نویسنده: Hubert Joly

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 304

حجم فایل: 2.94 مگابایت

کد کتاب: 1647820391 , 9781647820398

توضیحات کتاب قلب تجارت: اصول رهبری برای دوره بعدی سرمایه داری

چگونه می توان “جادوی انسانی” را آزاد کرد و به نتایج نامحتمل رسید. هوبرت جولی، مدیر عامل سابق Best Buy و ارکستراتور چرخش خیره کننده این خرده فروش، از کتاب بازی شخصی خود برای دستیابی به نتایج خارق العاده با قرار دادن افراد و هدف در قلب تجارت رونمایی می کند. جولی می‌گوید: در سال 2012، همه فکر می‌کردند که ما می‌میریم. هشت سال بعد، Best Buy تبدیل شد زیرا جولی و تیمش شرکت را به یکی از کارفرمایان مورد علاقه کشور بازسازی کردند، رضایت مشتری را به شدت افزایش دادند و قیمت سهام Best Buy را به طور چشمگیری افزایش دادند. جولی و تیمش همچنین موفق شدند Best Buy را به یک رهبر در پایداری و نوآوری تبدیل کنند. جولی در «قلب کسب‌وکار» فلسفه‌ای را که در پس تجدید حیات Best Buy وجود دارد به اشتراک می‌گذارد: هدفی عالی را دنبال کنید، مردم را در مرکز کسب‌وکار قرار دهید، محیطی ایجاد کنید که در آن هر کارمندی بتواند شکوفا شود، و سود را به‌عنوان یک نتیجه و نه هدف در نظر بگیرید. . درک این رویکرد آسان است، اما عملی کردن آن چندان آسان نیست. این نیاز به بازنگری اساسی در نحوه نگرش به کار، نحوه تعریف شرکت ها، نحوه ایجاد انگیزه و نحوه رهبری دارد. جولی در این کتاب داستان‌های به یاد ماندنی، درس‌ها و توصیه‌های عملی را به اشتراک می‌گذارد که همگی از تحول شخصی او از یک مشاور سخت‌گیر مک‌کینزی به رهبری که به جادوی انسانی اعتقاد دارد، نشأت می‌گیرد. قلب کسب و کار راهنمای به موقع برای رهبرانی است که آماده اند پارادایم های قدیمی را کنار بگذارند و با هدف و انسانیت رهبری کنند. این نشان می دهد که چگونه می توانیم سرمایه داری را دوباره اختراع کنیم تا به آینده ای پایدار کمک کند.


How to unleash “human magic” and achieve improbable results. Hubert Joly, former CEO of Best Buy and orchestrator of the retailer’s spectacular turnaround, unveils his personal playbook for achieving extraordinary outcomes by putting people and purpose at the heart of business. Back in 2012, “Everyone thought we were going to die,” says Joly. Eight years later, Best Buy was transformed as Joly and his team rebuilt the company into one of the nation’s favorite employers, vastly increased customer satisfaction, and dramatically grew Best Buy’s stock price. Joly and his team also succeeded in making Best Buy a leader in sustainability and innovation. In The Heart of Business, Joly shares the philosophy behind the resurgence of Best Buy: pursue a noble purpose, put people at the center of the business, create an environment where every employee can blossom, and treat profit as an outcome, not the goal. This approach is easy to understand, but putting it into practice is not so easy. It requires radically rethinking how we view work, how we define companies, how we motivate, and how we lead. In this book Joly shares memorable stories, lessons, and practical advice, all drawn from his own personal transformation from a hard-charging McKinsey consultant to a leader who believes in human magic. The Heart of Business is a timely guide for leaders ready to abandon old paradigms and lead with purpose and humanity. It shows how we can reinvent capitalism so that it contributes to a sustainable future.

دانلود کتاب «قلب تجارت: اصول رهبری برای دوره بعدی سرمایه داری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید