دانلود کتاب The Harvard Business Review Manager’s Handbook: The 17 Skills Leaders Need to Stand Out (به فارسی: کتاب راهنمای مدیر بازبینی کسب و کار هاروارد: 17 مهارتی که رهبران باید برجسته شوند) نوشته شده توسط «Harvard Business Review»
اطلاعات کتاب کتاب راهنمای مدیر بازبینی کسب و کار هاروارد: 17 مهارتی که رهبران باید برجسته شوند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard Business Review Press
نویسنده: Harvard Business Review
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 336 / 352
حجم فایل: 1.70 مگابایت
کد کتاب: 1633691241 , 9781633691247
توضیحات کتاب کتاب راهنمای مدیر بازبینی کسب و کار هاروارد: 17 مهارتی که رهبران باید برجسته شوند
نمونهای که برای توسعه مهارتهای مدیریتی و رهبری خود به آن نیاز دارید.
چه مدیر جدیدی باشید و چه بهدنبال تأثیرگذاری بیشتر در نقش مدیریت فعلیتان باشید، چالشهایی که با آن روبرو میشوید پیش میآیند. در همه شکل ها و اندازه ها – سوالات نگران کننده یک گزارش مستقیم، تکلیف لحظه آخری رئیس شما برای ارائه مهم، یا یک پرونده تجاری خالی که به صورت شما خیره شده است. برای دستیابی به پتانسیل کامل خود در این شرایط، باید بر مجموعه جدیدی از مهارتهای تجاری و شخصی تسلط داشته باشید.
مملو از توصیههای گام به گام و خرد ازHarvard Business Review‘ بایگانی مدیریت،کتاب راهنمای مدیریت HBRبهترین شیوهها را در مورد موضوعاتی از درک صورتهای مالی کلیدی و اصول استراتژی گرفته تا هوش هیجانی و ایجاد اعتماد کارکنان ارائه میدهد. بخشهای مختصر کتاب به شما امکان میدهد فوراً راهحلهایی را که نیاز دارید بررسی کنید – یا اگر به زمینه بیشتری نیاز دارید، عمیقتر شوید.
این راهنمای جامع را در طول حرفهتان همراه داشته باشید و رهبر تأثیرگذارتری باشید. در سازمان شما.
درکتابچه راهنمای مدیریت HBRشما خواهید دید:
– راهنمایی گام به گام از طریق وظایف متداول مدیریتی
– بخش ها و فصل های کوتاهی که میتوانید بهسرعت در صورت نیاز به آن مراجعه کنید
– خود ارزیابیها در سراسر
– تمرینها و الگوهایی برای کمک به تمرین و به کارگیری مفاهیم کتاب
– توضیحات مختصر درباره آخرین تحقیقات و تفکر در مورد مدیریت مهم مهارت هایHarvard Business Reviewمتخصصانی مانند دن گولمن، کلیتون کریستنسن، جان کوتر، و مایکل پورتر
– داستان های واقعی از مدیران شاغل
– خلاصه ها و آیتم های اقدام در پایان هر فصلی که به شما امکان می دهد ایده ها را به سرعت تقویت یا مرور کنید
مهارت های پوشش داده شده در کتاب عبارتند از:
– Transitio قرار گرفتن در نقش رهبری
– ایجاد اعتماد و اعتبار
– توسعه هوش هیجانی
– تبدیل شدن به فردی با نفوذ
– خود را به عنوان یک رهبر توسعه دهید
– دادن بازخورد موثر
– رهبری تیم ها
– پرورش خلاقیت
– تسلط بر اصول اولیه استراتژی
– یادگیری استفاده از ابزارهای مالی
– توسعه یک مورد تجاری
Whether you’re a new manager or looking to have more influence in your current management role, the challenges you face come in all shapes and sizes—a direct report’s anxious questions, your boss’s last-minute assignment of an important presentation, or a blank business case staring you in the face. To reach your full potential in these situations, you need to master a new set of business and personal skills.
Packed with step-by-step advice and wisdom fromHarvard Business Review’s management archive, theHBR Manager’s Handbookprovides best practices on topics from understanding key financial statements and the fundamentals of strategy to emotional intelligence and building your employees’ trust. The book’s brief sections allow you to home in quickly on the solutions you need right away—or take a deeper dive if you need more context.
Keep this comprehensive guide with you throughout your career and be a more impactful leader in your organization.
In theHBR Manager’s Handbookyou’ll find:
– Step-by-step guidance through common managerial tasks
– Short sections and chapters that you can turn to quickly as a need arises
– Self-assessments throughout
– Exercises and templates to help you practice and apply the concepts in the book
– Concise explanations of the latest research and thinking on important management skills fromHarvard Business Reviewexperts such as Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter, and Michael Porter
– Real-life stories from working managers
– Recaps and action items at the end of each chapter that allow you to reinforce or review the ideas quickly
The skills covered in the book include:
– Transitioning into a leadership role
– Building trust and credibility
– Developing emotional intelligence
– Becoming a person of influence
– Developing yourself as a leader
– Giving effective feedback
– Leading teams
– Fostering creativity
– Mastering the basics of strategy
– Learning to use financial tools
– Developing a business case
دانلود کتاب «کتاب راهنمای مدیر بازبینی کسب و کار هاروارد: 17 مهارتی که رهبران باید برجسته شوند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.