دانلود کتاب The Handbook of Mass Media Ethics (به فارسی: کتاب راهنمای اخلاق رسانه های جمعی) نوشته شده توسط «Lee Wilkins – Clifford G. Christians»
اطلاعات کتاب کتاب راهنمای اخلاق رسانه های جمعی
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Lee Wilkins – Clifford G. Christians
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 416 / 413
حجم فایل: 2.32 مگابایت
کد کتاب: 1410615480 , 9781410615480
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کتاب راهنمای اخلاق رسانه های جمعی
این کتابچه راهنما تاریخ فکری اخلاق رسانههای جمعی را در بیست و پنج سال گذشته خلاصه میکند. فصل ها به عنوان خلاصه ای از تحقیقات و تفکر موجود در این زمینه و همچنین تعیین دستور کار برای تحقیقات آینده عمل می کنند. ویژگیهای کلیدی عبارتند از: پوشش بهروز و جامع اخلاق رسانهای، یکی از داغترین موضوعات در جامعه رسانهای «خرید یکجا» برای تحقیقات تاریخی و جاری در زمینه اخلاق رسانهای با تجربه، ویراستاران سطح بالا، هیئت مشاوره، و مشارکت کنندگان این یک مرجع ضروری در نظریه و تحقیق اخلاق رسانه برای محققان، دانشجویان فارغ التحصیل و محققان در رسانه ها، ارتباطات جمعی و روزنامه نگاری خواهد بود.
دانلود کتاب «کتاب راهنمای اخلاق رسانه های جمعی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.