بازاریابی: تبلیغات

کتاب راهنمای ارتباطات و شهرت شرکت

The Handbook of Communication and Corporate Reputation

دانلود کتاب The Handbook of Communication and Corporate Reputation (به فارسی: کتاب راهنمای ارتباطات و شهرت شرکت) نوشته شده توسط «Craig E. Carroll»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای ارتباطات و شهرت شرکت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley-Blackwell

نویسنده: Craig E. Carroll

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 643

حجم فایل: 5.04 مگابایت

کد کتاب: 111833552X , 9781118335529

توضیحات کتاب کتاب راهنمای ارتباطات و شهرت شرکت

با آخرین بینش از دنیای مطالعات ارتباطات در مورد ماهیت شهرت شرکت، این افزوده جدید به مجموعه کتاب‌های راهنمای Wiley-Blackwell در مورد ارتباطات و رسانه، نمایانگر رو به رشد نمایه‌های اخلاقی مشاغل بزرگ است و مزایایی را که نگرش های عمومی مثبت می تواند به ارمغان بیاورد.

  • به عنوان مجموعه تحقیقاتی قطعی برای زمینه ای به سرعت در حال رشد با مشارکت دانشمندان کلیدی بین المللی عمل می کند
  • بهترین ها را گرد هم می آورد. بینش های ارتباطی در مورد شهرت شرکت را مطالعه می کند
  • نقاط موجود در ادبیات تحقیق را شناسایی و برطرف می کند
  • چارچوب های نظری جدید را برای شهرت شرکت به کار می گیرد

محتوا:
فصل 1 شهرت شرکت و حوزه ارتباطات چند رشته ای (صفحات 1-10): کریگ ای. کارول
فصل 2 شهرت شرکت و نظم و انضباط افکار عمومی (صفحات 11-19): Cees B. M. van Riel
فصل 3 شهرت شرکت و نظم و انضباط در ارتباطات بین فردی (صفحات 20-29): Sherry J. Holladay
فصل 4 شهرت شرکت و نظم و انضباط ارتباطات سازمانی (صفحات 30-39): Robyn Remke
فصل 5 شهرت شرکت و نظم و انضباط تبلیغات (صفحه 40) -52): نورا جی. ریفون، کارن اسمرکر و سوکیونگ کیم
فصل 6 شهرت شرکت و نظم و انضباط ارتباطات شرکتی (صفحه های 53-61): پگی سیمچیک برون
فصل 7 شهرت شرکت و نظم و انضباط روابط عمومی (صفحات 62-71): جودی موشن، سالی داونپورت، شرلی لیچ و لیز مرلوت
فصل 8 شهرت شرکت و نظم و انضباط ارتباطات مدیریت (صفحات 72-80): جیمز اس. اورورک
فصل 9 شرکتی شهرت و نظم مدیریت ارتباطات (صفحات 81-93): آن گرگوری
فصل 10 شهرت شرکت و نظم و انضباط ارتباطات بازاریابی یکپارچه (صفحات 94-103): کلارک ال. کیوود
فصل 11 شهرت شرکت و رشته ارتباطات بازاریابی (صفحات 104-120): Richard J. Varey
فصل 12 شهرت شرکت و رشته های روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (صفحات 121-129): کریگ ای. کارول
فصل 13 شهرت شرکت و رشته ارتباطات بصری (صفحات) 130-140): سوزان وستکات الساندری
فصل 14 شهرت شرکت و نظم و انضباط قانون ارتباطات شرکتی (صفحات 141-150): کارلا ک. گوور
بخش 15 دستور کار؟ساختمان و دستور کار؟ نظریه تنظیم: ما کدام شرکت ها هستیم درباره آنها فکر کنید و چگونه در مورد آنها فکر می کنیم (صفحات 151-165): متیو دبلیو راگاس
فصل 16 نظریه پیچیدگی و دینامیک شهرت (صفحات 166-182): پریسیلا مورفی و داون آر. گیلپین
فصل 17 مدیریت شهرت و شهرت به صورت ارتباطی (صفحات 183-196): استفانیا رومنتی و لورا ایلیا
فصل 18 رویکرد مدیریت استراتژیک به شهرت، روابط و مردم: میراث پژوهشی نظریه تعالی 1 (صفحه های 197-212): ?نام کیم، چون؟جو فلورا هونگ؟باسکه، سونگ؟اون یانگ آن d James E. Grunig
فصل 19 تئوری تعمیر تصویر و شهرت شرکت (صفحه های 213-221): ویلیام ال. بنویت
فصل 20 نهادینه سازی شهرت شرکت (صفحات 222-234): جان سی. لامرز و کریستن گوث
فصل 21 تجربه هم افزایی شهرت موفقیت و شکست از طریق یادگیری سازمانی (صفحات 235-248): تیموتی ال. سلنو، شری آر. ویل و کاترین آنتونی
فصل 22 مربوط به بلاغت و شهرت (صفحه های 262-99) ): oyvind Ihlen
فصل 23 تئوری موقعیتی بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی و شهرت شرکت (صفحات 262–278): تیموتی کومبس
فصل 24 شهرت شرکت و نظریه سرمایه اجتماعی (صفحه های 2290–279): Vilma Luoma?aho
فصل 25 ویژگی ها و انجمن های شرکتی (صفحات 291-305): Sabine Einwiller
فصل 26 آنچه آنها می گویند و آنچه انجام می دهند: مدیران از طریق ارتباطات مؤثر بر شهرت سازمان تأثیر می گذارند (صفحه های 306-317 Juan): منگ و بروس کی برگر
فصل 27 شرکتی شهرت و محیط کار (صفحات 318-333): Hua Jiang
فصل 28 شهرت شرکت و عملکرد حاکمیت شرکتی (صفحات 334-346): جاستین ای. پتیگرو و برایان اچ. : تجزیه و تحلیل محصولات و خدمات به عنوان اجزای شهرت شرکت (صفحات 347-361): پان جی و پل اس. لیبر
فصل 30 مسئولیت اجتماعی شرکت، شهرت، و ارتباطات اخلاقی: دیدگاه سازنده (صفحات 362-375) : Friederike Schultz
فصل 31 شهرت یا عملکرد مالی: کدام یک اول است؟ (صفحات 376–387): الکساندر وی. لاسکین
فصل 32 چه کسی مسئول است و راه حل چیست؟ شهرت به عنوان یک موضوع بحث و مدیریت ریسک (صفحات 388-403): رابرت ال. هیث
فصل 33 فرم زیر عملکرد: طراحی پیام برای مدیریت شهرت شرکت (صفحات 404-417): پیتر ام اسمود و جفری ال حقوق دادگاه
فصل 34 Contrabrand: Activism and the Leveraging of Corporation Reputation1 (صفحات 419-434): Jarol B. Manheim و Alex D. Holt
فصل 35 هویت، اصالت درک شده، و شهرت: یک انجمن پویا در استراتژی ارتباطات (صفحات 435-445): Juan?Carlos Molleda و Rajul Jain
فصل 36 نام تجاری شرکت و شهرت شرکت (صفحات 446-458): Esben Karmark
فصل 37 شهرت شرکت و گفتار شرکت (صفحه های 4705–4) : رابرت کر
فصل 38 مدیریت شهرت شرکت و مسائل تنوع (صفحات 471-483): دامیون ویمر و سارا ونسلت
فصل 39 شهرت شرکت در بازارهای نوظهور: فرهنگ؟ بررسی و نقد متمرکز (صفحات 484-484) ): راهول میترا، رابرت جی. گرین و موهان جی. دوتا
فصل er 40 قدرت رسانه های اجتماعی و تأثیر آن بر شهرت شرکت (صفحات 497-512): تینا مک کورکیندیل و مارسیا دبلیو دیستاسو
فصل 41 شهرت شهرت شرکت: مدها، مدها و جریان اصلی تحقیقات شهرت شرکت و تمرین (صفحات 513-529): Magda Pieczka و Theodore E. Zorn
فصل 42 شهرت و مشروعیت: اعتبار و رتبه بندی برای ارزیابی سازمان ها (صفحات 530-544): جنیفر ال. بارتلت، جوزف پالاس و مگنوس فروستن > فصل 43 سازمان ها و شهرت پنهان (صفحات 545-557): کریگ آر اسکات
فصل 44 اندازه گیری و ارزیابی شهرت شرکت (صفحات 559-573): دان دبلیو استکس، ملیسا د. داد و لینجوان ریتا من

>فصل 45 شهرت شرکت و بازده سرمایه گذاری (ROI): اندازه گیری تأثیر شهرت پایین (صفحه های 574-589): یونگ ووک کیم و جونگیون یانگ
فصل 46 آینده تحقیقات ارتباطی در مطالعات شهرت شرکت (صفحه های 59) –596): کریگ ای. کارول


With the latest insights from the world of communication studies into the nature of corporate reputation, this new addition to Wiley-Blackwell’s series of handbooks on communication and media reflects the growing visibility of large businesses’ ethical profiles, and tracks the benefits that positive public attitudes can bring.

  • Serves as the definitive research collection for a fast-growing field featuring contributions by key international scholars
  • Brings together state-of-the-art communication studies insights on corporate reputation
  • Identifies and addresses the lacunae in the research literature
  • Applies new theoretical frameworks to corporate reputation

Content:
Chapter 1 Corporate Reputation and the Multi?Disciplinary Field of Communication (pages 1–10): Craig E. Carroll
Chapter 2 Corporate Reputation and the Discipline of Public Opinion (pages 11–19): Cees B. M. van Riel
Chapter 3 Corporate Reputation and the Discipline of Interpersonal Communication (pages 20–29): Sherry J. Holladay
Chapter 4 Corporate Reputation and the Discipline of Organizational Communication (pages 30–39): Robyn Remke
Chapter 5 Corporate Reputation and the Discipline of Advertising (pages 40–52): Nora J. Rifon, Karen Smreker and Sookyong Kim
Chapter 6 Corporate Reputation and the Discipline of Corporate Communication (pages 53–61): Peggy Simcic Bronn
Chapter 7 Corporate Reputation and the Discipline of Public Relations (pages 62–71): Judy Motion, Sally Davenport, Shirley Leitch and Liz Merlot
Chapter 8 Corporate Reputation and the Discipline of Management Communication (pages 72–80): James S. O’Rourke
Chapter 9 Corporate Reputation and the Discipline of Communication Management (pages 81–93): Anne Gregory
Chapter 10 Corporate Reputation and the Discipline of Integrated Marketing Communications (pages 94–103): Clarke L. Caywood
Chapter 11 Corporate Reputation and the Discipline of Marketing Communication (pages 104–120): Richard J. Varey
Chapter 12 Corporate Reputation and the Disciplines of Journalism and Mass Communication (pages 121–129): Craig E. Carroll
Chapter 13 Corporate Reputation and the Discipline of Visual Communication (pages 130–140): Susan Westcott Alessandri
Chapter 14 Corporate Reputation and the Discipline of Corporate Communication Law (pages 141–150): Karla K. Gower
Chapter 15 Agenda?Building and Agenda?Setting Theory: Which Companies We Think About and How We Think About Them (pages 151–165): Matthew W. Ragas
Chapter 16 Complexity Theory and the Dynamics of Reputation (pages 166–182): Priscilla Murphy and Dawn R. Gilpin
Chapter 17 Communicatively Constituted Reputation and Reputation Management (pages 183–196): Stefania Romenti and Laura Illia
Chapter 18 A Strategic Management Approach to Reputation, Relationships, and Publics: The Research Heritage of the Excellence Theory1 (pages 197–212): Jeong?Nam Kim, Chun?Ju Flora Hung?Baesecke, Sung?Un Yang and James E. Grunig
Chapter 19 Image Repair Theory and Corporate Reputation (pages 213–221): William L. Benoit
Chapter 20 The Institutionalization of Corporate Reputation (pages 222–234): John C. Lammers and Kristen Guth
Chapter 21 Experiencing the Reputational Synergy of Success and Failure through Organizational Learning (pages 235–248): Timothy L. Sellnow, Shari R. Veil and Kathryn Anthony
Chapter 22 Relating Rhetoric and Reputation (pages 249–261): oyvind Ihlen
Chapter 23 Situational Theory of Crisis: Situational Crisis Communication Theory and Corporate Reputation (pages 262–278): Timothy Coombs
Chapter 24 Corporate Reputation and the Theory of Social Capital (pages 279–290): Vilma Luoma?aho
Chapter 25 Corporate Attributes and Associations (pages 291–305): Sabine Einwiller
Chapter 26 What They Say and What They Do: Executives Affect Organizational Reputation through Effective Communication (pages 306–317): Juan Meng and Bruce K. Berger
Chapter 27 Corporate Reputation and Workplace Environment (pages 318–333): Hua Jiang
Chapter 28 Corporate Reputation and the Practice of Corporate Governance (pages 334–346): Justin E. Pettigrew and Bryan H. Reber
Chapter 29 Synthesizing Relationship Dynamics: An Analysis of Products and Services as Components of Corporate Reputation (pages 347–361): Pan Ji and Paul S. Lieber
Chapter 30 Corporate Social Responsibility, Reputation, and Moral Communication: A Constructivist View (pages 362–375): Friederike Schultz
Chapter 31 Reputation or Financial Performance: Which Comes First? (pages 376–387): Alexander V. Laskin
Chapter 32 Who’s in Charge and What’s the Solution? Reputation as a Matter of Issue Debate and Risk Management (pages 388–403): Robert L. Heath
Chapter 33 Form Following Function: Message Design for Managing Corporate Reputations (pages 404–417): Peter M. Smudde and Jeffrey L. Courtright
Chapter 34 Contrabrand: Activism and the Leveraging of Corporate Reputation1 (pages 419–434): Jarol B. Manheim and Alex D. Holt
Chapter 35 Identity, Perceived Authenticity, and Reputation: A Dynamic Association in Strategic Communications (pages 435–445): Juan?Carlos Molleda and Rajul Jain
Chapter 36 Corporate Branding and Corporate Reputation (pages 446–458): Esben Karmark
Chapter 37 Corporate Reputation and Corporate Speech (pages 459–470): Robert Kerr
Chapter 38 Corporate Reputation Management and Issues of Diversity (pages 471–483): Damion Waymer and Sarah Vanslette
Chapter 39 Corporate Reputation in Emerging Markets: A Culture?Centered Review and Critique (pages 484–496): Rahul Mitra, Robert J. Green and Mohan J. Dutta
Chapter 40 The Power of Social Media and Its Infl uence on Corporate Reputation (pages 497–512): Tina McCorkindale and Marcia W. Distaso
Chapter 41 The Reputation of Corporate Reputation: Fads, Fashions, and the Mainstreaming of Corporate Reputation Research and Practice (pages 513–529): Magda Pieczka and Theodore E. Zorn
Chapter 42 Reputation and Legitimacy: Accreditation and Rankings to Assess Organizations (pages 530–544): Jennifer L. Bartlett, Josef Pallas and Magnus Frostenson
Chapter 43 Hidden Organizations and Reputation (pages 545–557): Craig R. Scott
Chapter 44 Corporate Reputation Measurement and Evaluation (pages 559–573): Don W. Stacks, Melissa D. Dodd and Linjuan Rita Men
Chapter 45 Corporate Reputation and Return on Investment (ROI): Measuring the Bottom?Line Impact of Reputation (pages 574–589): Yungwook Kim and Jungeun Yang
Chapter 46 The Future of Communication Research in Corporate Reputation Studies (pages 590–596): Craig E. Carroll

دانلود کتاب «کتاب راهنمای ارتباطات و شهرت شرکت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید