بازاریابی: تبلیغات

کتاب راهنمای ارتباطات و شهرت شرکت

The Handbook of Communication and Corporate Reputation

دانلود کتاب The Handbook of Communication and Corporate Reputation (به فارسی: کتاب راهنمای ارتباطات و شهرت شرکت) نوشته شده توسط «Craig E. Carroll»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای ارتباطات و شهرت شرکت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley-Blackwell

نویسنده: Craig E. Carroll

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 643

حجم فایل: 5.04 مگابایت

کد کتاب: 111833552X , 9781118335529

توضیحات کتاب کتاب راهنمای ارتباطات و شهرت شرکت

با آخرین بینش از دنیای مطالعات ارتباطات در مورد ماهیت شهرت شرکت، این افزوده جدید به مجموعه کتاب‌های راهنمای Wiley-Blackwell در مورد ارتباطات و رسانه، نمایانگر رو به رشد نمایه‌های اخلاقی مشاغل بزرگ است و مزایایی را که نگرش های عمومی مثبت می تواند به ارمغان بیاورد.

  • به عنوان مجموعه تحقیقاتی قطعی برای زمینه ای به سرعت در حال رشد با مشارکت دانشمندان کلیدی بین المللی عمل می کند
  • بهترین ها را گرد هم می آورد. بینش های ارتباطی در مورد شهرت شرکت را مطالعه می کند
  • نقاط موجود در ادبیات تحقیق را شناسایی و برطرف می کند
  • چارچوب های نظری جدید را برای شهرت شرکت به کار می گیرد

محتوا:
فصل 1 شهرت شرکت و حوزه ارتباطات چند رشته ای (صفحات 1-10): کریگ ای. کارول
فصل 2 شهرت شرکت و نظم و انضباط افکار عمومی (صفحات 11-19): Cees B. M. van Riel
فصل 3 شهرت شرکت و نظم و انضباط در ارتباطات بین فردی (صفحات 20-29): Sherry J. Holladay
فصل 4 شهرت شرکت و نظم و انضباط ارتباطات سازمانی (صفحات 30-39): Robyn Remke
فصل 5 شهرت شرکت و نظم و انضباط تبلیغات (صفحه 40) -52): نورا جی. ریفون، کارن اسمرکر و سوکیونگ کیم
فصل 6 شهرت شرکت و نظم و انضباط ارتباطات شرکتی (صفحه های 53-61): پگی سیمچیک برون
فصل 7 شهرت شرکت و نظم و انضباط روابط عمومی (صفحات 62-71): جودی موشن، سالی داونپورت، شرلی لیچ و لیز مرلوت
فصل 8 شهرت شرکت و نظم و انضباط ارتباطات مدیریت (صفحات 72-80): جیمز اس. اورورک
فصل 9 شرکتی شهرت و نظم مدیریت ارتباطات (صفحات 81-93): آن گرگوری
فصل 10 شهرت شرکت و نظم و انضباط ارتباطات بازاریابی یکپارچه (صفحات 94-103): کلارک ال. کیوود
فصل 11 شهرت شرکت و رشته ارتباطات بازاریابی (صفحات 104-120): Richard J. Varey
فصل 12 شهرت شرکت و رشته های روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (صفحات 121-129): کریگ ای. کارول
فصل 13 شهرت شرکت و رشته ارتباطات بصری (صفحات) 130-140): سوزان وستکات الساندری
فصل 14 شهرت شرکت و نظم و انضباط قانون ارتباطات شرکتی (صفحات 141-150): کارلا ک. گوور
بخش 15 دستور کار؟ساختمان و دستور کار؟ نظریه تنظیم: ما کدام شرکت ها هستیم درباره آنها فکر کنید و چگونه در مورد آنها فکر می کنیم (صفحات 151-165): متیو دبلیو راگاس
فصل 16 نظریه پیچیدگی و دینامیک شهرت (صفحات 166-182): پریسیلا مورفی و داون آر. گیلپین
فصل 17 مدیریت شهرت و شهرت به صورت ارتباطی (صفحات 183-196): استفانیا رومنتی و لورا ایلیا
فصل 18 رویکرد مدیریت استراتژیک به شهرت، روابط و مردم: میراث پژوهشی نظریه تعالی 1 (صفحه های 197-212): ?نام کیم، چون؟جو فلورا هونگ؟باسکه، سونگ؟اون یانگ آن d James E. Grunig
فصل 19 تئوری تعمیر تصویر و شهرت شرکت (صفحه های 213-221): ویلیام ال. بنویت
فصل 20 نهادینه سازی شهرت شرکت (صفحات 222-234): جان سی. لامرز و کریستن گوث
فصل 21 تجربه هم افزایی شهرت موفقیت و شکست از طریق یادگیری سازمانی (صفحات 235-248): تیموتی ال. سلنو، شری آر. ویل و کاترین آنتونی
فصل 22 مربوط به بلاغت و شهرت (صفحه های 262-99) ): oyvind Ihlen
فصل 23 تئوری موقعیتی بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی و شهرت شرکت (صفحات 262–278): تیموتی کومبس
فصل 24 شهرت شرکت و نظریه سرمایه اجتماعی (صفحه های 2290–279): Vilma Luoma?aho
فصل 25 ویژگی ها و انجمن های شرکتی (صفحات 291-305): Sabine Einwiller
فصل 26 آنچه آنها می گویند و آنچه انجام می دهند: مدیران از طریق ارتباطات مؤثر بر شهرت سازمان تأثیر می گذارند (صفحه های 306-317 Juan): منگ و بروس کی برگر
فصل 27 شرکتی شهرت و محیط کار (صفحات 318-333): Hua Jiang
فصل 28 شهرت شرکت و عملکرد حاکمیت شرکتی (صفحات 334-346): جاستین ای. پتیگرو و برایان اچ. : تجزیه و تحلیل محصولات و خدمات به عنوان اجزای شهرت شرکت (صفحات 347-361): پان جی و پل اس. لیبر
فصل 30 مسئولیت اجتماعی شرکت، شهرت، و ارتباطات اخلاقی: دیدگاه سازنده (صفحات 362-375) : Friederike Schultz
فصل 31 شهرت یا عملکرد مالی: کدام یک اول است؟ (صفحات 376–387): الکساندر وی. لاسکین
فصل 32 چه کسی مسئول است و راه حل چیست؟ شهرت به عنوان یک موضوع بحث و مدیریت ریسک (صفحات 388-403): رابرت ال. هیث
فصل 33 فرم زیر عملکرد: طراحی پیام برای مدیریت شهرت شرکت (صفحات 404-417): پیتر ام اسمود و جفری ال حقوق دادگاه
فصل 34 Contrabrand: Activism and the Leveraging of Corporation Reputation1 (صفحات 419-434): Jarol B. Manheim و Alex D. Holt
فصل 35 هویت، اصالت درک شده، و شهرت: یک انجمن پویا در استراتژی ارتباطات (صفحات 435-445): Juan?Carlos Molleda و Rajul Jain
فصل 36 نام تجاری شرکت و شهرت شرکت (صفحات 446-458): Esben Karmark
فصل 37 شهرت شرکت و گفتار شرکت (صفحه های 4705–4) : رابرت کر
فصل 38 مدیریت شهرت شرکت و مسائل تنوع (صفحات 471-483): دامیون ویمر و سارا ونسلت
فصل 39 شهرت شرکت در بازارهای نوظهور: فرهنگ؟ بررسی و نقد متمرکز (صفحات 484-484) ): راهول میترا، رابرت جی. گرین و موهان جی. دوتا
فصل er 40 قدرت رسانه های اجتماعی و تأثیر آن بر شهرت شرکت (صفحات 497-512): تینا مک کورکیندیل و مارسیا دبلیو دیستاسو
فصل 41 شهرت شهرت شرکت: مدها، مدها و جریان اصلی تحقیقات شهرت شرکت و تمرین (صفحات 513-529): Magda Pieczka و Theodore E. Zorn
فصل 42 شهرت و مشروعیت: اعتبار و رتبه بندی برای ارزیابی سازمان ها (صفحات 530-544): جنیفر ال. بارتلت، جوزف پالاس و مگنوس فروستن > فصل 43 سازمان ها و شهرت پنهان (صفحات 545-557): کریگ آر اسکات
فصل 44 اندازه گیری و ارزیابی شهرت شرکت (صفحات 559-573): دان دبلیو استکس، ملیسا د. داد و لینجوان ریتا من

>فصل 45 شهرت شرکت و بازده سرمایه گذاری (ROI): اندازه گیری تأثیر شهرت پایین (صفحه های 574-589): یونگ ووک کیم و جونگیون یانگ
فصل 46 آینده تحقیقات ارتباطی در مطالعات شهرت شرکت (صفحه های 59) –596): کریگ ای. کارول


With the latest insights from the world of communication studies into the nature of corporate reputation, this new addition to Wiley-Blackwell’s series of handbooks on communication and media reflects the growing visibility of large businesses’ ethical profiles, and tracks the benefits that positive public attitudes can bring.

  • Serves as the definitive research collection for a fast-growing field featuring contributions by key international scholars
  • Brings together state-of-the-art communication studies insights on corporate reputation
  • Identifies and addresses the lacunae in the research literature
  • Applies new theoretical frameworks to corporate reputation

Content:
Chapter 1 Corporate Reputation and the Multi?Disciplinary Field of Communication (pages 1–10): Craig E. Carroll
Chapter 2 Corporate Reputation and the Discipline of Public Opinion (pages 11–19): Cees B. M. van Riel
Chapter 3 Corporate Reputation and the Discipline of Interpersonal Communication (pages 20–29): Sherry J. Holladay
Chapter 4 Corporate Reputation and the Discipline of Organizational Communication (pages 30–39): Robyn Remke
Chapter 5 Corporate Reputation and the Discipline of Advertising (pages 40–52): Nora J. Rifon, Karen Smreker and Sookyong Kim
Chapter 6 Corporate Reputation and the Discipline of Corporate Communication (pages 53–61): Peggy Simcic Bronn
Chapter 7 Corporate Reputation and the Discipline of Public Relations (pages 62–71): Judy Motion, Sally Davenport, Shirley Leitch and Liz Merlot
Chapter 8 Corporate Reputation and the Discipline of Management Communication (pages 72–80): James S. O’Rourke
Chapter 9 Corporate Reputation and the Discipline of Communication Management (pages 81–93): Anne Gregory
Chapter 10 Corporate Reputation and the Discipline of Integrated Marketing Communications (pages 94–103): Clarke L. Caywood
Chapter 11 Corporate Reputation and the Discipline of Marketing Communication (pages 104–120): Richard J. Varey
Chapter 12 Corporate Reputation and the Disciplines of Journalism and Mass Communication (pages 121–129): Craig E. Carroll
Chapter 13 Corporate Reputation and the Discipline of Visual Communication (pages 130–140): Susan Westcott Alessandri
Chapter 14 Corporate Reputation and the Discipline of Corporate Communication Law (pages 141–150): Karla K. Gower
Chapter 15 Agenda?Building and Agenda?Setting Theory: Which Companies We Think About and How We Think About Them (pages 151–165): Matthew W. Ragas
Chapter 16 Complexity Theory and the Dynamics of Reputation (pages 166–182): Priscilla Murphy and Dawn R. Gilpin
Chapter 17 Communicatively Constituted Reputation and Reputation Management (pages 183–196): Stefania Romenti and Laura Illia
Chapter 18 A Strategic Management Approach to Reputation, Relationships, and Publics: The Research Heritage of the Excellence Theory1 (pages 197–212): Jeong?Nam Kim, Chun?Ju Flora Hung?Baesecke, Sung?Un Yang and James E. Grunig
Chapter 19 Image Repair Theory and Corporate Reputation (pages 213–221): William L. Benoit
Chapter 20 The Institutionalization of Corporate Reputation (pages 222–234): John C. Lammers and Kristen Guth
Chapter 21 Experiencing the Reputational Synergy of Success and Failure through Organizational Learning (pages 235–248): Timothy L. Sellnow, Shari R. Veil and Kathryn Anthony
Chapter 22 Relating Rhetoric and Reputation (pages 249–261): oyvind Ihlen
Chapter 23 Situational Theory of Crisis: Situational Crisis Communication Theory and Corporate Reputation (pages 262–278): Timothy Coombs
Chapter 24 Corporate Reputation and the Theory of Social Capital (pages 279–290): Vilma Luoma?aho
Chapter 25 Corporate Attributes and Associations (pages 291–305): Sabine Einwiller
Chapter 26 What They Say and What They Do: Executives Affect Organizational Reputation through Effective Communication (pages 306–317): Juan Meng and Bruce K. Berger
Chapter 27 Corporate Reputation and Workplace Environment (pages 318–333): Hua Jiang
Chapter 28 Corporate Reputation and the Practice of Corporate Governance (pages 334–346): Justin E. Pettigrew and Bryan H. Reber
Chapter 29 Synthesizing Relationship Dynamics: An Analysis of Products and Services as Components of Corporate Reputation (pages 347–361): Pan Ji and Paul S. Lieber
Chapter 30 Corporate Social Responsibility, Reputation, and Moral Communication: A Constructivist View (pages 362–375): Friederike Schultz
Chapter 31 Reputation or Financial Performance: Which Comes First? (pages 376–387): Alexander V. Laskin
Chapter 32 Who’s in Charge and What’s the Solution? Reputation as a Matter of Issue Debate and Risk Management (pages 388–403): Robert L. Heath
Chapter 33 Form Following Function: Message Design for Managing Corporate Reputations (pages 404–417): Peter M. Smudde and Jeffrey L. Courtright
Chapter 34 Contrabrand: Activism and the Leveraging of Corporate Reputation1 (pages 419–434): Jarol B. Manheim and Alex D. Holt
Chapter 35 Identity, Perceived Authenticity, and Reputation: A Dynamic Association in Strategic Communications (pages 435–445): Juan?Carlos Molleda and Rajul Jain
Chapter 36 Corporate Branding and Corporate Reputation (pages 446–458): Esben Karmark
Chapter 37 Corporate Reputation and Corporate Speech (pages 459–470): Robert Kerr
Chapter 38 Corporate Reputation Management and Issues of Diversity (pages 471–483): Damion Waymer and Sarah Vanslette
Chapter 39 Corporate Reputation in Emerging Markets: A Culture?Centered Review and Critique (pages 484–496): Rahul Mitra, Robert J. Green and Mohan J. Dutta
Chapter 40 The Power of Social Media and Its Infl uence on Corporate Reputation (pages 497–512): Tina McCorkindale and Marcia W. Distaso
Chapter 41 The Reputation of Corporate Reputation: Fads, Fashions, and the Mainstreaming of Corporate Reputation Research and Practice (pages 513–529): Magda Pieczka and Theodore E. Zorn
Chapter 42 Reputation and Legitimacy: Accreditation and Rankings to Assess Organizations (pages 530–544): Jennifer L. Bartlett, Josef Pallas and Magnus Frostenson
Chapter 43 Hidden Organizations and Reputation (pages 545–557): Craig R. Scott
Chapter 44 Corporate Reputation Measurement and Evaluation (pages 559–573): Don W. Stacks, Melissa D. Dodd and Linjuan Rita Men
Chapter 45 Corporate Reputation and Return on Investment (ROI): Measuring the Bottom?Line Impact of Reputation (pages 574–589): Yungwook Kim and Jungeun Yang
Chapter 46 The Future of Communication Research in Corporate Reputation Studies (pages 590–596): Craig E. Carroll

دانلود کتاب «کتاب راهنمای ارتباطات و شهرت شرکت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید