دانلود کتاب The Halo Effect: … and the Eight Other Business Delusions That Deceive Managers (به فارسی: اثر هالو: … و هشت توهم تجاری دیگر که مدیران را فریب می دهند) نوشته شده توسط «Phil Rosenzweig»
اطلاعات کتاب اثر هالو: … و هشت توهم تجاری دیگر که مدیران را فریب می دهند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Free Press
نویسنده: Phil Rosenzweig
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
حجم فایل: 282 کیلوبایت
کد کتاب: 1416538585 , 9781416538585
نوبت چاپ: Reprint
توضیحات کتاب اثر هالو: … و هشت توهم تجاری دیگر که مدیران را فریب می دهند
بیشتر تفکرات تجاری ما توسط توهمات شکل می گیرد – خطاهای منطقی و قضاوت های ناقص که درک ما را از دلایل واقعی عملکرد یک شرکت مخدوش می کند. فیل روزنزوایگ در کتابی درخشان و غیر متعارف، هذیانهایی را که معمولاً در دنیای شرکتها یافت میشود، آشکار میکند. این توهمات بر مطبوعات تجاری و تحقیقات دانشگاهی و همچنین بسیاری از کتابهای پرفروش که وعده افشای اسرار موفقیت یا راه رسیدن به عظمت را میدهند، تأثیر میگذارد. چنین کتاب هایی ادعا می کنند که مبتنی بر تفکر دقیق هستند، اما عمدتاً در سطح داستان سرایی عمل می کنند. آنها راحتی و الهام بخش را فراهم می کنند، اما مدیران را در مورد ماهیت واقعی موفقیت تجاری فریب می دهند. فراگیرترین توهم، اثر هالو است. هنگامی که فروش و سود یک شرکت افزایش می یابد، مردم اغلب به این نتیجه می رسند که یک شرکت دارای یک استراتژی درخشان، یک رهبر بینش، کارکنان توانمند و یک فرهنگ شرکتی عالی است. وقتی عملکرد ضعیف می شود، به این نتیجه می رسند که استراتژی اشتباه بوده، رهبر مغرور می شود، مردم از خود راضی می شوند و فرهنگ راکد می شود. در واقع، ممکن است کمی تغییر کرده باشد – عملکرد شرکت هاله ای ایجاد می کند که نحوه درک ما از استراتژی، رهبری، مردم، فرهنگ و موارد دیگر را شکل می دهد. Rosenzweig با استفاده از نمونههایی از شرکتهای پیشرو از جمله Cisco Systems، IBM، Nokia، و ABB، نشان میدهد که چگونه جلوه Halo گسترده است و سودمندی پرفروشترینهای کسبوکار از In Search of Excellence برای ساخت تا آخر و خوب به عالی را تضعیف میکند. روزنزوایگ 9 توهم تجاری رایج را شناسایی می کند. از جمله: توهم عملکرد مطلق: عملکرد شرکت نسبت به رقابت است، نه مطلق، به همین دلیل است که پیروی از یک فرمول هرگز نمی تواند نتیجه را تضمین کند. موفقیت از انجام کارها بهتر از رقبا حاصل می شود، به این معنی که مدیران باید ریسک کنند. توهم تحقیق دقیق: بسیاری از نویسندگان پرفروش خود را به خاطر حجم وسیعی از دادههایی که جمعآوری کردهاند تحسین میکنند، اما فراموش میکنند که اگر دادهها معتبر نباشند، مهم نیست که چقدر جمعآوری شده است یا روشهای تحقیق چقدر پیچیده به نظر میرسند. . آنها خواننده را با جایگزین کردن صدای هیس به جای ماده فریب می دهند. هذیان توضیح های واحد: بسیاری از مطالعات نشان می دهند که یک عامل خاص، مانند فرهنگ شرکتی یا مسئولیت اجتماعی یا تمرکز بر مشتری، منجر به بهبود عملکرد می شود. اما از آنجایی که بسیاری از این عوامل به شدت همبستگی دارند، تأثیر هر یک معمولا کمتر از آنچه پیشنهاد می شود است. در کتابی که نوید یک کتاب برجسته را می دهد، اثر هالو تفکر اشتباه را با درک دقیق تری از آنچه باعث موفقیت و شکست کسب و کار می شود جایگزین می کند. اثر Halo راهنمای مدیران متفکر است، راهی برای تشخیص خطاها در تحقیقات تجاری و رسیدن به درک واضحتر از عواملی که باعث موفقیت و شکست کسبوکار میشوند. کتاب روزنزوایگ شکاک، درخشان، شمایل شکن، و بهرحمتآمیز عاری از اصطلاحات تجاری است. برای مدیرانی که میخواهند واقعیت را از تخیلی در دنیای تجارت جدا کنند، اثر هالو خواندن ضروری است – شوخ، اغلب خندهدار و با استدلال شدید، پادزهری برای بسیاری از تفکرات مرسوم است که قفسههای کتابهای تجاری را به هم میریزد.
دانلود کتاب «اثر هالو: … و هشت توهم تجاری دیگر که مدیران را فریب می دهند»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.