بازاریابی: تبلیغات

روش کپی‌نویسی هالبرت قسمت سوم: فرمول ویرایش ساده سریع و آسان که خریداران را مجبور می‌کند هر کلمه از تبلیغات شما را بخوانند!

The Halbert Copywriting Method Part III: The Simple Fast & Easy Editing Formula That Forces Buyers to Read Every Word of Your Ads!

دانلود کتاب The Halbert Copywriting Method Part III: The Simple Fast & Easy Editing Formula That Forces Buyers to Read Every Word of Your Ads! (به فارسی: روش کپی‌نویسی هالبرت قسمت سوم: فرمول ویرایش ساده سریع و آسان که خریداران را مجبور می‌کند هر کلمه از تبلیغات شما را بخوانند!) نوشته شده توسط «Bond Halbert»


اطلاعات کتاب روش کپی‌نویسی هالبرت قسمت سوم: فرمول ویرایش ساده سریع و آسان که خریداران را مجبور می‌کند هر کلمه از تبلیغات شما را بخوانند!

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Createspace Independent Publishing Platform

نویسنده: Bond Halbert

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 118

حجم فایل: 179 کیلوبایت

کد کتاب: 1534632050 , 9781534632059

نوبت چاپ: Paperback

توضیحات کتاب روش کپی‌نویسی هالبرت قسمت سوم: فرمول ویرایش ساده سریع و آسان که خریداران را مجبور می‌کند هر کلمه از تبلیغات شما را بخوانند!

اخطار: روش کپی‌نویسی هالبرت قسمت سوم یک دوره کامل در زمینه کپی‌نویسی نیست، اما… این کتاب کوتاه بهترین منبع در زمینه ویرایش نسخه‌های فروش است که تا کنون ایجاد شده است و برای کسب درآمد بیشتر در بازاریابی مستقیم ضروری است. تمام دوره های برتر کپی رایتینگ این را بارها و بارها بیان می کنند. قدرت در بازاریابی شما ناشی از درک خریداران است، اما… تمام حرفه‌ای بودن از صیقل دادن نسخه شما به جایی می‌آید که خریداران نمی‌توانند از خواندن/گوش دادن به پیام فروش شما دست بردارند تا زمانی که میل غیرقابل کنترلی برای خرید پیدا کنند. هیچ کس تا به حال موضوع ویرایش نسخه را به میزان مشخص شده در این کتاب پوشش نداده است و حتی باتجربه ترین نویسندگان آگهی از رازهای به اشتراک گذاشته شده در این کلاسیک فوری چیزهای زیادی یاد گرفته اند. روش کپی‌نویسی هالبرت قسمت سوم فرمول‌ها و الگوهای ویرایشی را که در آثار بهترین کپی‌نویسان تاریخ یافت می‌شود نشان می‌دهد و به شما نشان می‌دهد که چگونه روانشناسی پنهان را در تبلیغات خود تزریق کنید، اما کمتر کسی تا به حال نام آن را شنیده است، اما اشتباه نمی‌کند. حتی وقتی صحبت از تکنیک‌های کلاسیک توضیح‌داده‌شده در این کتاب به میان می‌آید، می‌خواهید تمام سطرها را بخوانید، زیرا باند یک پیچ و تاب جدید قدرتمند را حتی در شناخته‌شده‌ترین استراتژی‌های ویرایش ایجاد می‌کند. اگر روش کپی رایتینگ هالبرت قسمت سوم شما را به یک کپی رایتر بهتر تبدیل نکند، هیچ چیز این کار را نخواهد کرد. این فرمول ساده برای استفاده عالی است برای … – جمع کردن کپی خود – صاف کردن کپی ایجاد شده با استفاده از الگوها – پاک کردن تبلیغات ایجاد شده توسط نرم افزارهای کپی رایت پس از اینکه این خواندن سریع را بلعید، سپس می توانید از چک لیست ساده استفاده کنید. با درک کاملی از نحوه ایجاد افکت معروف “اسلاید چرب” که فروش را به همه تبلیغات شما اضافه می کند.


WARNING: The Halbert Copywriting Method Part III is not a complete course on copywriting but… this short book is the best source on editing sales copy ever created and critical to making more money in direct marketing. All the top copywriting courses say it over and over. The power in your marketing comes from understanding your buyers but… All the professionalism comes from polishing your copy to the point buyers can’t stop reading/listening to your sales message until they have an uncontrollable urge to buy. Nobody has ever covered the subject of editing copy to the degree outlined in this book and even the most seasoned ad writers have been learning a lot from the secrets shared inside this instant classic. The Halbert Copywriting Method Part III reveals the editing formulas and patterns found in the works of history’s best copywriters and shows you how to inject hidden psychology into your promotions few people have ever heard of but make no mistake. Even when it comes to the classic techniques explained in this book, you will want to read every line because Bond puts a powerful new twist on even the most well-known editing strategies. If The Halbert Copywriting Method Part III doesn’t make you a better copywriter, nothing will. This simple to use formula is great for… – Punching up your own copy – Smoothing out copy created using templates – Cleaning up ads generated by copywriting software Once you have devoured this quick read, you can then start using the simple checklist at the back with a complete understanding of how to create the famous “greased slide” effect which will add sales to all your promotions.

دانلود کتاب «روش کپی‌نویسی هالبرت قسمت سوم: فرمول ویرایش ساده سریع و آسان که خریداران را مجبور می‌کند هر کلمه از تبلیغات شما را بخوانند!»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید