اقتصاد ریاضی

راهنمای گورو برای بازاریابی: راهنمای مختصر برای بهترین ایده ها از بازاریابان برتر امروزی

The Guru Guide to Marketing: A Concise Guide to the Best Ideas from Today's Top Marketers

دانلود کتاب The Guru Guide to Marketing: A Concise Guide to the Best Ideas from Today’s Top Marketers (به فارسی: راهنمای گورو برای بازاریابی: راهنمای مختصر برای بهترین ایده ها از بازاریابان برتر امروزی) نوشته شده توسط «Joseph H. Boyett – Jimmie T. Boyett»


اطلاعات کتاب راهنمای گورو برای بازاریابی: راهنمای مختصر برای بهترین ایده ها از بازاریابان برتر امروزی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – اقتصاد ریاضی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Joseph H. Boyett – Jimmie T. Boyett

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 267

حجم فایل: 1.58 مگابایت

کد کتاب: 0471213772 , 9780471213772

توضیحات کتاب راهنمای گورو برای بازاریابی: راهنمای مختصر برای بهترین ایده ها از بازاریابان برتر امروزی

چگونه می توانم محصولات خود را از رقبا متمایز کنم؟ آیا برنامه های حفظ مشتری و وفاداری واقعا کار می کنند؟ چگونه ارزش طول عمر مشتری را برای شرکتم افزایش دهم؟ چگونه می توانم یک برند قوی بسازم و آن را عاقلانه مدیریت کنم؟

برای یافتن پاسخ این سؤالات و بسیاری از سؤالات دیگر، به کارشناسان اوج این حرفه مراجعه کنید. آنها امروز روندهای فردا را می بینند، مصرف کننده آگاه جدید را درک می کنند و آینده بازاریابی را شکل می دهند. اکنون می توانید از سال ها تجربه آنها بهره ببرید، از خرد آنها بینش کسب کنید و از اشتباهاتی که در راه رسیدن به اوج مرتکب شده اند درس بگیرید. آنچه را که آنها در مورد نام تجاری، وزوز، قرار دادن محصول و موارد دیگر می گویند را بخوانید. Guru Guide™ to Marketing بهترین تفکر در مورد بازاریابی مدرن را از مشهورترین نام‌ها در این زمینه گردآوری می‌کند تا به کسب و کار و محصولات شما کمک کند تا از این بسته متمایز شوند. مانند دیگر راهنمایان گورو ™ قبل از آن، این کتاب توصیه های پیشرفته ای را ارائه می دهد که عینی، تفکر برانگیز و همیشه کاربردی است.

برخی از اساتیدی که با آنها ملاقات خواهید کرد:

دیوید آکر، نویسنده کتاب ساخت برندهای قوی آدام کوری و جی کری، نویسندگان همکار روش بازاریابی مشتری، دیوید اف. دالساندرو و میشل اونز، نویسندگان همکار جنگ برند لورا دی، نویسنده شهود عملی برای موفقیت مالکوم گلدول، نویسنده نقطه اوج ست گودین، نویسنده همکار بازاریابی مجوز، ایان گوردون، نویسنده بازاریابی رابطه مند سام هیل، نویسنده مشترک دارایی بی نهایت و نویسنده کتاب 60 روندها در 60 دقیقه فیلیپ کاتلر، نویسنده کتاب کاتلر درباره بینش های بازاریابی و بازاریابی از A تا Z رجیس مک کنا، نویسنده کتاب بازاریابی در زمان واقعی مری مدال، نویسنده کتاب اکنون یا هرگز دان پپرز و مارتا راجرز، نویسندگان مشترک کتاب ایمان یک به یک آینده پاپ کورن، نویسنده EVEolution برند اشمیت و الکس سیمونسون، نویسندگان همکار زیبایی شناسی بازاریابی، کارل سیول، پل براون، و تام پیترز، نویسندگان مشترک مشتریان برای زندگی پاتریک ia Seybold، نویسنده کتاب The Customer Revolution Judy Strauss، نویسنده همکار بازاریابی در اینترنت جک تروت، نویسنده کتاب Differentiate or Die Sergio Zyman، نویسنده کتاب The End of Advertising as We Know It


How can I differentiate my products from the competition? Do customer retention and loyalty programs really work? How do I increase a customer’s lifetime value to my company? How can I build a strong brand and manage it wisely?

To find the answers to these and scores of other questions, turn to the experts at the pinnacle of the profession–the gurus of marketing. They see tomorrow’s trends today, understand the new informed consumer, and are shaping the future of marketing. Now you can tap into their years of experience, gain insight from their wisdom, and learn from the mistakes they made on the way to the top. Read what they have to say about branding, buzz, product placement, and more. The Guru Guide™ to Marketing compiles the best thinking on modern marketing from the most noted names in the field to help your business and your products stand out from the pack. Like the other Guru Guides™ before it, this book offers cutting-edge advice that is objective, thought-provoking, and always practical.

Some of the Gurus you’ll meet:

David Aaker, author of Building Strong Brands Adam Curry and Jay Curry, coauthors of The Customer Marketing Method David F. D’Alessandro and Michele Owens, coauthors of Brand Warfare Laura Day, author of Practical Intuition for Success Malcolm Gladwell, author of The Tipping Point Seth Godin, coauthor of Permission Marketing Ian Gordon, author of Relationship Marketing Sam Hill, coauthor of The Infinite Asset and author of 60 Trends in 60 Minutes Philip Kotler, author of Kotler on Marketing and Marketing Insights from A to Z Regis McKenna, author of Real-Time Marketing Mary Modahl, author of Now or Never Don Peppers and Martha Rogers, coauthors of The One to One Future Faith Popcorn, author of EVEolution Bernd Schmitt and Alex Simonson, coauthors of Marketing Aesthetics Carl Sewell, Paul Brown, and Tom Peters, coauthors of Customers for Life Patricia Seybold, author of The Customer Revolution Judy Strauss, coauthor of Marketing on the Internet Jack Trout, author of Differentiate or Die Sergio Zyman, author of The End of Advertising as We Know It

دانلود کتاب «راهنمای گورو برای بازاریابی: راهنمای مختصر برای بهترین ایده ها از بازاریابان برتر امروزی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید