بازاریابی: تبلیغات

برند جهانی: چگونه ارزش برند ماندگار را در بازار جهانی ایجاد و توسعه دهیم

The Global Brand: How to Create and Develop Lasting Brand Value in the World Market

دانلود کتاب The Global Brand: How to Create and Develop Lasting Brand Value in the World Market (به فارسی: برند جهانی: چگونه ارزش برند ماندگار را در بازار جهانی ایجاد و توسعه دهیم) نوشته شده توسط «Nigel Hollis»


اطلاعات کتاب برند جهانی: چگونه ارزش برند ماندگار را در بازار جهانی ایجاد و توسعه دهیم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: Nigel Hollis

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 254 / 273

حجم فایل: 758 کیلوبایت

کد کتاب: 0230606229 , 9780230606227

توضیحات کتاب برند جهانی: چگونه ارزش برند ماندگار را در بازار جهانی ایجاد و توسعه دهیم

پیشرفت سریع در فناوری مدرن، فرصت‌های بازاریابی را به سرعت در حال گسترش برای شرکت‌ها قرار می‌دهد، اما آنها همچنین یک چشم‌انداز تجاری بیش از حد اشباع شده ایجاد می‌کنند که هم به برندها کمک می‌کند و هم به آنها آسیب می‌زند. در این بررسی کامل در مورد قدرت برند در دنیای پرشتاب تجاری مدرن، نایجل هالیس از تجربه خود در Millward Brown استفاده می کند تا فرمولی ساده برای تعیین قدرت برند بر اساس دو محور، حضور (یا آشنایی) و ولتاژ (یا جذابیت بازاریابی) ارائه دهد. برای نشان دادن ارزش بازار و عملکرد برندها. او پنج مرحله تعهد مشتری به یک برند قوی – حضور، ارتباط، عملکرد، مزیت و پیوند را تجزیه و تحلیل می‌کند. در نهایت، هالیس بر ماهیت انسان به عنوان مجموعه‌ای از ارزش‌های اصلی ثابت تأکید می‌کند که همه برندها باید به آن متوسل شوند، و آینده برندسازی را به عنوان یک سرمایه‌گذاری سودآور تحلیل می‌کند.


Rapid advances in modern technology present companies with quickly expanding marketing opportunities, but they also create an over-saturated business landscape that both helps and hurts brands. In this thorough investigation of brand strength in the accelerated modern business world, Nigel Hollis draws on his experience at Millward Brown to present a simple formula for determining brand strength based on two axes, Presence (or familiarity) and Voltage (or marketing appeal), to illustrate the market value and performance of brands. He analyzes the five steps of customer commitment to a strong brand–Presence, Relevance, Performance, Advantage, and Bonding. Finally, Hollis emphasizes human nature as a set of constant core values that all brands should appeal to, and analyzes the future of brand-building as a profitable investment.

دانلود کتاب «برند جهانی: چگونه ارزش برند ماندگار را در بازار جهانی ایجاد و توسعه دهیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید