دانلود کتاب The Global Brand: How to Create and Develop Lasting Brand Value in the World Market (به فارسی: برند جهانی: چگونه ارزش برند ماندگار را در بازار جهانی ایجاد و توسعه دهیم) نوشته شده توسط «Nigel Hollis»
اطلاعات کتاب برند جهانی: چگونه ارزش برند ماندگار را در بازار جهانی ایجاد و توسعه دهیم
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan
نویسنده: Nigel Hollis
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 254 / 273
حجم فایل: 758 کیلوبایت
کد کتاب: 0230606229 , 9780230606227
توضیحات کتاب برند جهانی: چگونه ارزش برند ماندگار را در بازار جهانی ایجاد و توسعه دهیم
پیشرفت سریع در فناوری مدرن، فرصتهای بازاریابی را به سرعت در حال گسترش برای شرکتها قرار میدهد، اما آنها همچنین یک چشمانداز تجاری بیش از حد اشباع شده ایجاد میکنند که هم به برندها کمک میکند و هم به آنها آسیب میزند. در این بررسی کامل در مورد قدرت برند در دنیای پرشتاب تجاری مدرن، نایجل هالیس از تجربه خود در Millward Brown استفاده می کند تا فرمولی ساده برای تعیین قدرت برند بر اساس دو محور، حضور (یا آشنایی) و ولتاژ (یا جذابیت بازاریابی) ارائه دهد. برای نشان دادن ارزش بازار و عملکرد برندها. او پنج مرحله تعهد مشتری به یک برند قوی – حضور، ارتباط، عملکرد، مزیت و پیوند را تجزیه و تحلیل میکند. در نهایت، هالیس بر ماهیت انسان به عنوان مجموعهای از ارزشهای اصلی ثابت تأکید میکند که همه برندها باید به آن متوسل شوند، و آینده برندسازی را به عنوان یک سرمایهگذاری سودآور تحلیل میکند.
دانلود کتاب «برند جهانی: چگونه ارزش برند ماندگار را در بازار جهانی ایجاد و توسعه دهیم»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.