برنامه نويسي

جعبه ابزار تولید بازی

The Game Production Toolbox

دانلود کتاب The Game Production Toolbox (به فارسی: جعبه ابزار تولید بازی) نوشته شده توسط «Heather Maxwell Chandler (Author)»


اطلاعات کتاب جعبه ابزار تولید بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Heather Maxwell Chandler (Author)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 321

حجم فایل: 6.63 مگابایت

کد کتاب: 0429801777 , 9781138341715

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب جعبه ابزار تولید بازی

جعبه ابزار تولید بازی بر روی پیچ و مهره های تولید محتوای تعاملی و نحوه سازماندهی و حمایت از تلاش های خلاقانه، فنی و تجاری که همگی بخشی از توسعه بازی های تعاملی هستند تمرکز دارد. این کتاب قرار نیست به شما بگوید که چگونه یک بازی طراحی کنید یا از چه فناوری هایی استفاده کنید. درعوض، تکنیک‌ها و بینش‌هایی را در مورد مدیریت، از مفهوم تا انتشار، همه قطعاتی که باید با هم جمع شوند تا یک بازی به دست یک بازیکن برسد، ارائه می‌کند.

خوانندگان در مورد هر مرحله از تولید بازی یاد می‌گیرند: نمونه‌سازی اولیه، تعریف الزامات، جمع‌آوری تیم، ساخت بازی و عرضه برای بازیکنان. مصاحبه‌های بازی‌سازان حرفه‌ای، نگاهی از پشت صحنه به آنچه برای ساخت یک بازی نیاز است، می‌دهد.

ویژگی های کلیدی

  • چارچوبی برای نحوه دریافت یک بازی تعاملی از مفهومی تا انتشار، از جمله اطلاعاتی در مورد تامین مالی و ارائه به ناشران و سرمایه گذاران.
  • تکنیک هایی برای کار با تیم سازنده بازی برای به دست آوردن نمونه های اولیه و مستندات موثر برای اثبات مفهوم و مکانیک بازی.
  • اطلاعات دقیق در مورد نحوه برنامه ریزی و اجرای جنبه های مختلف تولید بازی، مانند صدا، بومی سازی، تست ، و رتبه بندی نرم افزار.
  • مشاوره کارشناسان صنعت در مورد مدیریت تیم ها، مدیریت پروژه برقراری ارتباط موثر و راضی نگه داشتن همه.
  • اطلاعات مربوط به کار مؤثر با بازاریابی، روابط عمومی و سایر افرادی که درگیر هستند با فرآیند انتشار و انتشار.

The Game Production Toolbox focuses on the nuts and bolts of producing interactive content and how you can organize and support the creative, technical, and business efforts that are all part of interactive game development. This book isn’t going to tell you how to design a game or what technologies to use. Instead it provides techniques for and insights into managing, from concept to release, all the pieces that must come together in order to get a game into the hands of a player.

Readers will learn about each phase of game production: prototyping, defining the requirements, assembling the team, making the game, and releasing to the players. Interviews from professional game developers give a behind-the-scenes look at what it takes to make a game.

Key Features

  • A framework for how to get an interactive game from concept to release, including information on financing and pitching to publishers and investors.
  • Techniques for working with the game development team to get effective prototypes and documentation to prove out game concept and mechanics.
  • Concrete information on how to plan and execute the different aspects of game production, such as audio, localization, testing, and software ratings.
  • Advice from industry experts on managing teams, project management, communicating effectively, and keeping everyone happy.
  • Information about working effectively with marketing, PR, and other people that are involved with the publishing and release process.

دانلود کتاب «جعبه ابزار تولید بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید