برنامه نویسی: بازی

جعبه ابزار روایت بازی

The Game Narrative Toolbox

دانلود کتاب The Game Narrative Toolbox (به فارسی: جعبه ابزار روایت بازی) نوشته شده توسط «Tobias Heussner – Toiya Kristen Finley – Ann Lemay – Jennifer Brandes Hepler»


اطلاعات کتاب جعبه ابزار روایت بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Tobias Heussner – Toiya Kristen Finley – Ann Lemay – Jennifer Brandes Hepler

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 250 / 263

حجم فایل: 8.25 مگابایت

کد کتاب: 1138787086 , 9781138787087

نوبت چاپ: Paperback

توضیحات کتاب جعبه ابزار روایت بازی

بیاموزید که چگونه داستان های جذاب ایجاد کنید. چهار طراح داستان با تجربه از ژانرهای مختلف توسعه بازی با هم متحد شده اند تا این راهنمای جامع را در مورد چگونگی کار به عنوان نویسنده و طراح روایت در صنعت بازی های ویدیویی ایجاد کنند. از مفهوم تا آزمایش نهایی، جعبه ابزار روایت بازی خوانندگان را در مورد نقشی که یک طراح روایت در تیم توسعه ایفا می‌کند و الزامات آن در هر مرحله از توسعه، راهنمایی می‌کند. نویسندگان توبیاس هوسنر، توییا فینلی، آن لمی و جنیفر هپلر با تکیه بر تجربیات واقعی، توصیه های ارزشمندی را برای نوشتن داستان های متقاعد کننده با محوریت بازیکن و درختان گفتگوی موثر ارائه می دهند تا به خوانندگان کمک کنند تا از نثر یا فیلمنامه نویسی به تعاملی تغییر مسیر دهند. همراه با هر فصل تمرین‌هایی وجود دارد که به خواننده اجازه می‌دهد مستندات، طرح‌های کلی و نمونه‌های گفتگوی بازی خود را برای استفاده در درخواست مشاغل صنعتی یا توسعه پروژه‌های مستقل توسعه دهد. این اولین قسمت از مجموعه کارگاه‌های طراحی بازی Focal Press برای افرادی که به دنبال ایجاد داستان‌های جذاب برای بازی‌ها هستند، ضروری است.


Learn how to create compelling storylines. Four experienced narrative designers from different genres of game development have banded together to create this all-inclusive guide on what it’s like to work as a writer and narrative designer in the videogame industry. From concept to final testing, The Game Narrative Toolbox walks readers through what role a narrative designer plays on a development team and what the requirements are at every stage of development. Drawing on real experiences, authors Tobias Heussner, Toiya Finley, Ann Lemay, and Jennifer Hepler provide invaluable advice for writing compelling player-centered stories and effective dialogue trees in order to help readers make the switch from prose- or screen- writing to interactive. Accompanying every chapter are exercises that allow the reader to develop their own documentation, outlines, and game-dialogue samples for use in applying for industry jobs or developing independent projects. This first installment of Focal Press’s Game Design Workshops series is a must-have for individuals looking to create captivating storylines for games.

دانلود کتاب «جعبه ابزار روایت بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید