کامپیوترها

راهنمای انیماتور بازی برای مایا

The Game Animator's Guide to Maya

دانلود کتاب The Game Animator’s Guide to Maya (به فارسی: راهنمای انیماتور بازی برای مایا) نوشته شده توسط «Michael McKinley»


اطلاعات کتاب راهنمای انیماتور بازی برای مایا

موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley Pub

نویسنده: Michael McKinley

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 267

حجم فایل: 7.58 مگابایت

کد کتاب: 0470038578 , 9780470038574

توضیحات کتاب راهنمای انیماتور بازی برای مایا

انیمیشن بازی یک هنر سخت است. نه تنها باید انیمیشن های واقع گرایانه و زیبا ارائه دهید، بلکه باید این کار را تحت محدودیت های سخت بازی های ویدیویی و بلادرنگ انجام دهید. Game Animator’s Guide to Maya منبع متمرکز شما برای استفاده از Maya برای ایجاد انیمیشن های بازی در سطح حرفه ای برای بازی های کنسول و رایانه شخصی است. این کتاب متمرکز که توسط یک پیشکسوت صنعت بازی نوشته شده و دارای مصاحبه‌هایی با انیماتورها و هنرمندان حرفه‌ای از سراسر کشور است، دارای تکنیک‌های خاص، دقیق، انیمیشن بازی‌های دنیای واقعی است. این یک مرجع و آموزش عالی برای کسانی است که به دنبال توسعه یا اصلاح مهارت های انیمیشن بازی خود هستند. سی دی ضمیمه شده دارای محتوای انحصاری به ارزش بیش از 3000 دلار است، از جمله مدل ها، بافت های با وضوح بالا، انیمیشن ها، هنر مفهومی، و ویدئوهای مرجع انیمیشن. همچنین شامل نسخه یادگیری شخصی مایا و فایل‌های پروژه می‌شود، بنابراین می‌توانید آموزش‌های عملی را تکمیل کنید. راهنمای انیماتور بازی برای مایا به شما دیدگاهی داخلی از تجارت انیمیشن می‌دهد و مهارت‌های لازم برای متحرک کردن همه چیز از شخصیت‌ها گرفته تا وسایل نقلیه و لب‌ها را به شما می‌آموزد. -همگام سازی صدا ابتدا، مقدمه‌ای بر صنعت و خطوط لوله توسعه بازی‌های معمولی خواهید داشت، سپس پیش از رفتن به سمت تکنیک‌های پیشرفته و آموزش‌های دقیق، اصول تقلب و انیمیشن را یاد می‌گیرید. در داخل، می‌توانید موارد زیر را پیدا کنید:* راهنمای شغلی بازی: اطلاعات صنعت، توصیه‌های حلقه آزمایشی، شرح وظایف، مروری بر خط لوله دارایی‌های بازی* تکنیک‌های انیمیشن: توضیح دقیق اصطلاحات، تکنیک‌ها، ابزارها، مفاهیم، ​​و ویرایشگرهای انیمیشن * راه‌اندازی و تنظیم انیمیشن: IK و FK، سلسله مراتب مشترک، کنترل‌های اسکلت، محدودیت‌ها، دسته‌های انتخاب، و موارد دیگر سکانس‌ها، همگام‌سازی لب با صدا، و موارد دیگر


Game animation is a demanding art. Not only do you have to deliver realistic, beautiful animations, but you have to do so under strict real-time, video-game constraints. The Game Animator’s Guide to Maya is your focused resource for using Maya to create professional-level game animations for console and PC games. Written by a game industry veteran and featuring interviews with professional animators and artists from around the country, this focused book features specific, detailed, real-world game animation techniques. It’s the perfect reference and tutorial for those looking to develop or refine their game animation skills.The enclosed CD features more than $3000 worth of exclusive content, including models, high-resolution textures, animations, concept art, and animation reference videos. It also includes the Maya Personal Learning Edition and project files so you can complete the hands-on tutorials.The Game Animator’s Guide to Maya gives you an insider’s view of the animation business and teaches the skills necessary to animate everything from characters to vehicles to lip-synching audio. First, you’ll get an introduction to the industry and typical game development pipelines, then learn rigging and animation basics before moving on to advanced techniques and the detailed tutorials. Inside, you’ll find:* Game Career Guide: Industry information, demo reel advice, job descriptions, game asset pipeline overview* Animation Techniques: detailed explanation of animation terms, techniques, tools, concepts, and editors* Rigging and Animation Setup: IK and FK, joint hierarchies, skeleton controls, constraints, selection handles, and more* True Game Animation: real-world assignments that mimic the day-to-day jobs of professional game animators – walk cycles, run cycles, idle cycles, action sequences, lip-synching to audio, and more

دانلود کتاب «راهنمای انیماتور بازی برای مایا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید