مدیریت

آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی: بازتعریف هدف و استراتژی در انقلاب صنعتی چهارم

The Future Of Management In An AI World: Redefining Purpose And Strategy In The Fourth Industrial Revolution

دانلود کتاب The Future Of Management In An AI World: Redefining Purpose And Strategy In The Fourth Industrial Revolution (به فارسی: آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی: بازتعریف هدف و استراتژی در انقلاب صنعتی چهارم) نوشته شده توسط «Jordi Canals – Franz Heukamp»


اطلاعات کتاب آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی: بازتعریف هدف و استراتژی در انقلاب صنعتی چهارم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: Jordi Canals – Franz Heukamp

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 254

حجم فایل: 2.74 مگابایت

کد کتاب: 3030206807 , 9783030206802

توضیحات کتاب آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی: بازتعریف هدف و استراتژی در انقلاب صنعتی چهارم

هوش مصنوعی (AI) در حال تعریف مجدد ماهیت و اصول مدیریت عمومی است. انقلاب تکنولوژیک در حال تغییر شکل صنایع، اختلال در مدل های تجاری موجود، منسوخ شدن شرکت های سنتی و ایجاد تغییرات اجتماعی است. در پاسخ، نقش مدیر نیاز فوری به تکامل و تعدیل دارد. شرکت ها باید هدف، استراتژی، طراحی سازمانی و قوانین تصمیم گیری خود را بازنگری کنند. آنها همچنین باید نحوه پرورش و توسعه رهبران تجاری آینده را در نظر بگیرند و راه های جدیدی برای تعامل با جامعه در مورد مسائلی مانند حریم خصوصی و اعتماد ایجاد کنند. این کتاب که حاوی بینش های بین المللی از چهره های برجسته دنیای مدیریت و فناوری است، به چالش های بزرگ پیش روی سازمان ها از جمله: تصمیم گیری، استراتژی شرکت، مدیریت و رهبری افراد، طراحی سازمانی می پردازد. با اتخاذ رویکردی جامع، این مجموعه از نظرات متخصص بینش ارزشمندی را در مورد چگونگی کشف و تعهد شرکت‌ها به آنچه که آنها را در این دنیای جدید داده‌های بزرگ منحصربه‌فرد می‌کند، ارائه می‌کند و آنها را برای ایجاد و حفظ مزیت رقابتی توانمند می‌سازد.


Artificial Intelligence (AI) is redefining the nature and principles of general management. The technological revolution is reshaping industries, disrupting existing business models, making traditional companies obsolete and creating social change. In response, the role of the manager needs to urgently evolve and adjust. Companies need to rethink their purpose, strategy, organisational design and decision-making rules. Crucially they will also need to consider how to nurture and develop the business leaders of the future and develop new ways to interact with society on issues such as privacy and trust. Containing international insights from leading figures from the world of management and technology, this book addresses the big challenges facing organisations, including: Decision-making, Corporate strategy, People management and leadership, Organisational design. Taking a holistic approach, this collection of expert voices provides valuable insight into how firms will discover and commit to what makes them unique in this new big data world, empowering them to create and sustain competitive advantage.

دانلود کتاب «آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی: بازتعریف هدف و استراتژی در انقلاب صنعتی چهارم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید