دانلود کتاب The Fundamentals of C/C++ Game Programming: Using Target-based Development on SBC’s (به فارسی: اصول برنامه نویسی بازی C/C++: استفاده از توسعه مبتنی بر هدف در SBC) نوشته شده توسط «Brian Beuken»
اطلاعات کتاب اصول برنامه نویسی بازی C/C++: استفاده از توسعه مبتنی بر هدف در SBC
موضوع اصلی: کامپیوتر – سخت افزار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Brian Beuken
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 532 / 534
حجم فایل: 27.47 مگابایت
کد کتاب: 1498788742 , 9781498788748
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب اصول برنامه نویسی بازی C/C++: استفاده از توسعه مبتنی بر هدف در SBC
این کتاب با هدف ایجاد درک درستی از روشها و تکنیکهای مورد استفاده در توسعه بازیهای حرفهای به کدنویسان مبتدی ارائه شده است. طراحی شده برای کمک به توسعه و تقویت حل مسئله و مهارت های پایه ++C/C، همچنین به توسعه هدف گذاری آشنایی و استفاده از سخت افزارهای ثابت/محدود که مهارت های کلیدی در توسعه کنسول هستند کمک می کند. این به خواننده اجازه میدهد تا اعتماد خود را بهعنوان برنامهنویس بازی با مرور مفاهیم بازی که به طور فزایندهای درگیر میشود، افزایش دهد، در حالی که این درک را حفظ میکند که با وجود افزایش پیچیدگی، روشهای اصلی با پیشرفت فناوری سازگار هستند. این فناوری تنها تجربه بازی را افزایش می دهد. همچنین اصول اساسی برنامه نویسی بازی را به روش های گام به گام عملی برای افزایش قرار گرفتن در معرض و اطمینان در مفاهیم کدگذاری بازی نشان می دهد.
ویژگی های کلیدی:
- با نشان دادن نحوه انجام کارها، اعتماد کدنویسان جدید را افزایش می دهد. .
- پروژه های در حال تحول را برای تقویت مفاهیم، هم به طور مستقیم و هم غیرمستقیم معرفی می کند که خواننده برای تولید و سپس ارتقای پروژه از آنها استفاده می کند.
- آموزش هایی را در مورد Graphics API ارائه می دهد که می تواند به راحتی توسط یک تازه کار قابل درک باشد.
- سخت افزار مورد استفاده برای به دست آوردن جلوه های جدید را بدون کور کردن کاربر نسبت به جادوگری فنی موجود در سیستم، رمزگشایی می کند.
- احساس موفقیت را به خواننده می دهد و او را به سمت بهبود سوق می دهد.
Key Features:
- Increases the confidence of new coders by demonstrating how to get things done.
- Introduces evolving projects to reinforce concepts, both directly and indirectly that the reader will use to produce and then enhance the project.
- Provides tutorials on Graphics API’s that can be easily understood by a novice.
- Demystifies hardware used to gain new effects without blinding the user to the technical wizardry going on under the system.
- Gives a sense of achievement to the reader and pushes them toward improvement.
دانلود کتاب «اصول برنامه نویسی بازی C/C++: استفاده از توسعه مبتنی بر هدف در SBC»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.