دانلود کتاب The Fundamentals of C/C++ Game Programming: Using Target-based Development on SBC’s (به فارسی: اصول برنامه نویسی بازی C/C++: استفاده از توسعه مبتنی بر هدف در SBC) نوشته شده توسط «Brian Beuken»
اطلاعات کتاب اصول برنامه نویسی بازی C/C++: استفاده از توسعه مبتنی بر هدف در SBC
موضوع اصلی: کامپیوتر – سخت افزار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Press
نویسنده: Brian Beuken
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
حجم فایل: 4.71 مگابایت
کد کتاب: 1498788742 , 9781498788748
توضیحات کتاب اصول برنامه نویسی بازی C/C++: استفاده از توسعه مبتنی بر هدف در SBC
این کتاب با هدف ایجاد درک درستی از روش ها و تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی های حرفه ای به کدنویسان مبتدی ارائه شده است. طراحی شده برای کمک به توسعه و تقویت حل مسئله و مهارت های پایه ++C/C، همچنین به توسعه هدف گذاری آشنایی و استفاده از سخت افزارهای ثابت/محدود که مهارت های کلیدی در توسعه کنسول هستند کمک می کند. این به خواننده اجازه میدهد تا اعتماد خود را بهعنوان برنامهنویس بازی با مرور مفاهیم بازی که به طور فزایندهای درگیر میشود، افزایش دهد، در حالی که این درک را حفظ میکند که با وجود افزایش پیچیدگی، روشهای اصلی با پیشرفت فناوری سازگار هستند. این فناوری تنها تجربه بازی را افزایش می دهد. همچنین اصول اساسی برنامه نویسی بازی را به روش های گام به گام عملی برای افزایش قرار گرفتن در معرض و اطمینان در مفاهیم کدگذاری بازی نشان می دهد.
دانلود کتاب «اصول برنامه نویسی بازی C/C++: استفاده از توسعه مبتنی بر هدف در SBC»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.