مدیریت

راهنمای ضروری برای مدیریت رشد کسب و کارهای کوچک

The Essential Guide to Managing Small Business Growth

دانلود کتاب The Essential Guide to Managing Small Business Growth (به فارسی: راهنمای ضروری برای مدیریت رشد کسب و کارهای کوچک) نوشته شده توسط «Peter Wilson – Sue Bates»


اطلاعات کتاب راهنمای ضروری برای مدیریت رشد کسب و کارهای کوچک

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Peter Wilson – Sue Bates

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 316

حجم فایل: 2.29 مگابایت

کد کتاب: 0470868406 , 9780470868409

توضیحات کتاب راهنمای ضروری برای مدیریت رشد کسب و کارهای کوچک

ممکن است کلیشه ای باشد، اما ما در دوران پرتلاطم تری زندگی می کنیم. تصمیم گیری تجاری بیش از هر زمان دیگری چالش برانگیز و غیرقابل پیش بینی شده است: ما شاهد تغییرات پیش بینی نشده و اغلب فاجعه بار در تقاضای مصرف کننده، هم در داخل و هم در بازارهای صادراتی هستیم. مشتریان همچنان به تقاضای بیشتر، سریع تر و کمتر ادامه می دهند. قوانین و مقررات جدید فراوان است. رقبا مشتریان وفادار را می دزدند. و به طور فزاینده‌ای، توصیه‌هایی که زمانی می‌توانست از «مشاور کسب‌وکارهای کوچک» پیدا شود، با یک مرکز تماس جایگزین شده است. همزمان با این چالش ها، خطرات مرتبط با گسترش یا یک استراتژی جدید، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در زمینه یک کسب و کار کوچک، که در آن یک مدیر لزوماً وسعت تجربه فردی در یک سازمان بزرگتر یا یادگیری مدیریت رسمی را نداشته است، می تواند بسیار دلهره آور به نظر برسد. این کتاب با ارائه توصیه‌های عملی و بدون اصطلاحات تخصصی که در آن یک SME می‌تواند بستر مناسبی برای پیشرفت ایجاد کند، به مسائلی که مدیران/صاحبان SME با آن مواجه هستند، می‌پردازد. زمان کمی برای خواندن دارد
* می تواند به عنوان یک مطالعه مداوم یا منبع ایده برای مقابله با مشکلات روزمره اداره و رشد یک کسب و کار کوچک استفاده شود
* بر اساس تجربه عملی نویسندگان با نمونه هایی برگرفته از عمل مشاوره


A cliche it may be but we are living in ever more turbulent times. Business decision-making has become more challenging and unpredictable than ever: we see unforeseen and often cataclysmic changes in consumer demand, both at home and in export markets; customers continue to demand more, more quickly and for less; new laws and regulations abound; competitors steal loyal customers; and, increasingly, the advice that once could be found from a ‘Small Business Adviser’ has been replaced by a call centre. Hand in hand with these challenges, the risks associated with expansion, or a new strategy, have grown significantly. In the context of a small business, where a manager has not necessarily had the breadth of experience of someone in a larger organization or formal management learning, they can seem extremely daunting. This book addresses the issues confronting managers/owners of SMEs by providing practical, jargon-free advice on which a SME can create a sound platform from which to prosper.

* Uncomplicated and jargon free to appeal to the SME director or manager who has little time to read
* Can be used as a continuous read or a source of ides for dealing with the day-to-day problems of running and growing a small business
* Based on the practical experience of the authors with examples taken from consulting practice

دانلود کتاب «راهنمای ضروری برای مدیریت رشد کسب و کارهای کوچک»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید