مدیریت

مدیر باهوش عاطفی: چگونه چهار مهارت عاطفی کلیدی رهبری را توسعه و استفاده کنیم

The Emotionally Intelligent Manager: How to Develop and Use the Four Key Emotional Skills of Leadership

دانلود کتاب The Emotionally Intelligent Manager: How to Develop and Use the Four Key Emotional Skills of Leadership (به فارسی: مدیر باهوش عاطفی: چگونه چهار مهارت عاطفی کلیدی رهبری را توسعه و استفاده کنیم) نوشته شده توسط «David R. Caruso – Peter Salovey»


اطلاعات کتاب مدیر باهوش عاطفی: چگونه چهار مهارت عاطفی کلیدی رهبری را توسعه و استفاده کنیم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: David R. Caruso – Peter Salovey

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 294 / 321

حجم فایل: 2.65 مگابایت

کد کتاب: 0787970719 , 9780787970710

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیر باهوش عاطفی: چگونه چهار مهارت عاطفی کلیدی رهبری را توسعه و استفاده کنیم

مدت‌هاست که به ما آموخته‌اند که احساسات باید به روش‌هایی با دقت کنترل شده احساس و ابراز شوند و سپس فقط در محیط‌های خاص و در زمان‌های خاص. این امر به ویژه در هنگام کار، به ویژه هنگام مدیریت دیگران صادق است. ابراز احساسات در حین کار بسیار غیرحرفه‌ای تلقی می‌شود و بسیاری از ما معتقدیم که بزرگترین اشتباهات و پشیمانی‌هایمان به دلیل واکنش‌های ما در آن مواقعی است که احساسات ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. دیوید آر. کاروسو و پیتر سالوی معتقدند که این دیدگاه از احساسات درست نیست. آنها استدلال می کنند که مراکز عاطفی مغز به جایگاهی ثانویه در تفکر و استدلال ما منتقل نمی شوند، بلکه بخشی جدایی ناپذیر از معنای تفکر، استدلال و باهوش بودن هستند. در مدیر باهوش عاطفی، آنها نشان می‌دهند که احساسات نه تنها مهم است، بلکه برای تصمیم‌گیری خوب، اقدام برای حل مشکلات، کنار آمدن با تغییرات و موفقیت، کاملاً ضروری است. نویسندگان یک سلسله‌مراتب عملی چهار بخشی از مهارت‌های عاطفی را شرح می‌دهند: شناسایی احساسات، استفاده از احساسات برای تسهیل تفکر، درک احساسات، و مدیریت احساسات – و نشان می‌دهند که چگونه می‌توانیم هر مهارت را اندازه‌گیری، یاد بگیریم و توسعه دهیم و آنها را به روشی یکپارچه به کار ببریم. سخت ترین مشکلات مربوط به کار ما را حل کند.


We have long been taught that emotions should be felt and expressed in carefully controlled ways, and then only in certain environments and at certain times. This is especially true when at work, particularly when managing others. It is considered terribly unprofessional to express emotion while on the job, and many of us believe that our biggest mistakes and regrets are due to our reactions at those times when our emotions get the better of us. David R. Caruso and Peter Salovey believe that this view of emotion is not correct. The emotion centers of the brain, they argue, are not relegated to a secondary place in our thinking and reasoning, but instead are an integral part of what it means to think, reason, and to be intelligent. In The Emotionally Intelligent Manager, they show that emotion is not just important, but absolutely necessary for us to make good decisions, take action to solve problems, cope with change, and succeed. The authors detail a practical four-part hierarchy of emotional skills: identifying emotions, using emotions to facilitate thinking, understanding emotions, and managing emotions-and show how we can measure, learn, and develop each skill and employ them in an integrated way to solve our most difficult work-related problems.

دانلود کتاب «مدیر باهوش عاطفی: چگونه چهار مهارت عاطفی کلیدی رهبری را توسعه و استفاده کنیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید