دانلود کتاب The Digital Role-Playing Game and Technical Communication: A History of Bethesda, BioWare, and CD Projekt Red (به فارسی: بازی نقش آفرینی دیجیتال و ارتباطات فنی: تاریخچه Bethesda، BioWare و CD Projekt Red) نوشته شده توسط «Daniel Reardon – David Wright»
اطلاعات کتاب بازی نقش آفرینی دیجیتال و ارتباطات فنی: تاریخچه Bethesda، BioWare و CD Projekt Red
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – دیگران
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Bloomsbury Academic
نویسنده: Daniel Reardon – David Wright
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 344
حجم فایل: 13.03 مگابایت
کد کتاب: 1501352547 , 9781501352546
توضیحات کتاب بازی نقش آفرینی دیجیتال و ارتباطات فنی: تاریخچه Bethesda، BioWare و CD Projekt Red
با فروش ناخالص سالانه بیش از 100 میلیارد دلار در هر دو سال گذشته، صنعت بازی های دیجیتال ممکن است روزی فیلم های اکران شده در سینما را به عنوان پردرآمدترین رسانه سرگرمی در جهان به چالش بکشد. دانیل رردون و دیوید رایت در بررسی تأثیر فرهنگی فوقالعاده بازیهای دیجیتال، سه شرکت را که این صنعت را شکل دادهاند تجزیه و تحلیل میکنند: Bethesda، واقع در راکویل، مریلند. BioWare در ادمونتون، آلبرتا، و CD Projekt Red در ورشو، لهستان.
هر شرکتی از رسانههای اجتماعی و محتوای فنی در بازیها استفاده کرده است تا باور بازیکنان را تقویت کند که بازیکنان روایتهای بازی شرکتها را کنترل میکنند. نتیجه در مواقعی انفجاری بوده است، زیرا بازیکنان توانمند اغلب سعی میکردند فرآیندهای خلاقانه بازیها را از طریق درخواستهای تالار گفتگو، کمپینهای جمعآوری سرمایه برای متقاعد کردن شرکتها برای تغییر یا افزودن محتوای بازی، و اصلاحات (“مدل”) در بازیها با یکدیگر همکاری کنند. بازی ها از طریق دانلودهای ایجاد شده توسط طرفداران نتیجه، نحوه درک ما از ماهیت تعاملی بازی های دیجیتال و قدرت فرهنگ طرفداران در شکل دادن به آن بازی ها را تغییر داده است.
With annual gross sales surpassing 100 billion U.S. dollars each of the last two years, the digital games industry may one day challenge theatrical-release movies as the highest-grossing entertainment media in the world. In their examination of the tremendous cultural influence of digital games, Daniel Reardon and David Wright analyze three companies that have shaped the industry: Bethesda, located in Rockville, Maryland; BioWare in Edmonton, Alberta, and CD Projekt Red in Warsaw, Poland.
Each company has used social media and technical content in the games to promote players’ belief that players control the companies’ game narratives. The result has been at times explosive, as empowered players often attempted to co-op the creative processes of games through discussion board forum demands, fund-raising campaigns to persuade companies to change or add game content, and modifications (“modding”) of the games through fan-created downloads. The result has changed the way we understand the interactive nature of digital games and the power of fan culture to shape those games.
دانلود کتاب «بازی نقش آفرینی دیجیتال و ارتباطات فنی: تاریخچه Bethesda، BioWare و CD Projekt Red»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.