مدیریت

طراحی کسب و کار: چرا تفکر طراحی مزیت رقابتی بعدی است

The Design of Business: Why Design Thinking is the Next Competitive Advantage

دانلود کتاب The Design of Business: Why Design Thinking is the Next Competitive Advantage (به فارسی: طراحی کسب و کار: چرا تفکر طراحی مزیت رقابتی بعدی است) نوشته شده توسط «Roger L. Martin»


اطلاعات کتاب طراحی کسب و کار: چرا تفکر طراحی مزیت رقابتی بعدی است

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business School Press

نویسنده: Roger L. Martin

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 406 کیلوبایت

کد کتاب: 1422177807 , 9781422177808

توضیحات کتاب طراحی کسب و کار: چرا تفکر طراحی مزیت رقابتی بعدی است

اکثر شرکت های امروزی حسادت نوآوری دارند. آنها مشتاق هستند تا با یک نوآوری تغییر دهنده بازی مانند آی پاد اپل، یا ایجاد یک دسته کاملاً جدید مانند فیس بوک، بیایند. بسیاری از آنها واقعاً تلاش می کنند تا نوآور باشند – آنها برای تحقیق و توسعه هزینه می کنند، طراحان خلاق را جذب می کنند، مشاوران نوآوری را استخدام می کنند. اما آنها نتایج ناامیدکننده ای دریافت می کنند. چرا؟ راجر مارتین در «طراحی تجارت» پاسخی قانع‌کننده و تحریک‌آمیز ارائه می‌کند: ما بیش از حد به تفکر تحلیلی تکیه می‌کنیم، که صرفاً دانش فعلی را اصلاح می‌کند و پیشرفت‌های کوچکی را در وضعیت موجود ایجاد می‌کند. برای نوآوری و پیروزی، شرکت ها به تفکر طراحی نیاز دارند. این شکل از تفکر ریشه در چگونگی پیشرفت دانش از یک مرحله به مرحله دیگر دارد – از رمز و راز (چیزی که نمی‌توانیم توضیح دهیم) تا اکتشافی (قانونی که ما را به سمت حل راهنمایی می‌کند) تا الگوریتم (فرمول قابل پیش‌بینی برای تولید پاسخ) به کد کردن (زمانی که فرمول آنقدر قابل پیش بینی می شود که می توان آن را کاملاً خودکار کرد). با پیشرفت دانش در طی مراحل، بهره وری رشد می کند و هزینه ها کاهش می یابد و ارزش زیادی برای شرکت ها ایجاد می کند. مارتین نشان می دهد که چگونه شرکت های پیشرو مانند Procter & Gamble، Cirque du Soleil، RIM، و دیگران از تفکر طراحی برای پیشبرد دانش در مراحل به روش هایی استفاده می کنند که نوآوری های موفقیت آمیز و مزیت رقابتی ایجاد کند. پر از بینش عمیق و دیدگاه های تازه، طراحی کسب و کار، پایه واقعی نوآوری موفق و سودآور را نشان می دهد.


Most companies today have innovation envy. They yearn to come up with a game-changing innovation like Apple’s iPod, or create an entirely new category like Facebook. Many make genuine efforts to be innovative-they spend on R&D, bring in creative designers, hire innovation consultants. But they get disappointing results.Why? In The Design of Business, Roger Martin offers a compelling and provocative answer: we rely far too exclusively on analytical thinking, which merely refines current knowledge, producing small improvements to the status quo. To innovate and win, companies need design thinking. This form of thinking is rooted in how knowledge advances from one stage to another-from mystery (something we can’t explain) to heuristic (a rule of thumb that guides us toward solution) to algorithm (a predictable formula for producing an answer) to code (when the formula becomes so predictable it can be fully automated). As knowledge advances across the stages, productivity grows and costs drop-creating massive value for companies. Martin shows how leading companies such as Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM, and others use design thinking to push knowledge through the stages in ways that produce breakthrough innovations and competitive advantage. Filled with deep insights and fresh perspectives, The Design of Business reveals the true foundation of successful, profitable innovation.

دانلود کتاب «طراحی کسب و کار: چرا تفکر طراحی مزیت رقابتی بعدی است»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید