بازاریابی: تبلیغات

راه حل وفاداری مشتری: چه چیزی در برنامه های وفاداری مشتری کار می کند (و چه چیزی نمی کند)

The Customer Loyalty Solution : What Works (and What Doesn't) in Customer Loyalty Programs

دانلود کتاب The Customer Loyalty Solution : What Works (and What Doesn’t) in Customer Loyalty Programs (به فارسی: راه حل وفاداری مشتری: چه چیزی در برنامه های وفاداری مشتری کار می کند (و چه چیزی نمی کند)) نوشته شده توسط «Arthur Middleton Hughes»


اطلاعات کتاب راه حل وفاداری مشتری: چه چیزی در برنامه های وفاداری مشتری کار می کند (و چه چیزی نمی کند)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Arthur Middleton Hughes

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 386

حجم فایل: 2.93 مگابایت

کد کتاب: 0071363661 , 9780071363662

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب راه حل وفاداری مشتری: چه چیزی در برنامه های وفاداری مشتری کار می کند (و چه چیزی نمی کند)

برای موفقیت، بازاریابان پایگاه داده باید مانند مشتریان فکر کنند. آنها باید استراتژی‌هایی را که فکر می‌کنند مؤثر واقع می‌شوند رویاپردازی کنند، آنها را آزمایش کنند، ایده‌های جدید بیشتری ارائه کنند و دوباره آنها را آزمایش کنند. آرتور هیوز، یک متخصص برجسته در بازاریابی پایگاه داده، به خوانندگان نشان می دهد که چگونه به این اهداف دست یابند. او به آنها نشان می دهد که چگونه از دور باطل ساخت برنامه های وفاداری جدید خارج شوند، در عوض به آنها نشان می دهد که چگونه با استفاده از افزایش گرایی برنامه های وفاداری پایدار بسازند. در این راهنما، خوانندگان می آموزند: – چرا دادن حق انتخاب به مشتریان در یک پیشنهاد مستقیم همیشه پاسخ را کاهش می دهد – چرا نباید برای مشتریان طلا بازاریابی کنید – برای افزایش نرخ حفظ چه کاری می توانید انجام دهید این راهنمای عمیق، با مطالعات موردی بارگذاری شده است. از شرکت‌های پیشرو از جمله UPS، ebay، American Airlines و Land’s End، به مدیران و مدیران نشان می‌دهد که چگونه با مسائل جدیدی که دوره اینترنت را نشان می‌دهند، کنار بیایند.


To be successful, database marketers have to think like customers. They have to dream up strategies they think will work, test them, come up more new ideas, and test them again. Arthur Hughes, a leading expert in database marketing, shows readers how to accomplish those goals. He shows them how to get out of the vicious circle of building new loyalty programs, instead showing them how to build enduring loyalty programs using incrementalism. In this guide, readers will learn: – Why giving customers a choice in a direct offer always reduces response – Why you shouldn’t market to Gold customers – What you can do to increase retention rates This in-depth guide, loaded with case studies from leading companies including UPS, ebay, American Airlines, and Land’s End, shows managers and executives how to deal with the new issues that typify the Internet era.

دانلود کتاب «راه حل وفاداری مشتری: چه چیزی در برنامه های وفاداری مشتری کار می کند (و چه چیزی نمی کند)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید