دانلود کتاب The Customer Loyalty Solution : What Works (and What Doesn’t) in Customer Loyalty Programs (به فارسی: راه حل وفاداری مشتری: چه چیزی در برنامه های وفاداری مشتری کار می کند (و چه چیزی نمی کند)) نوشته شده توسط «Arthur Middleton Hughes»
اطلاعات کتاب راه حل وفاداری مشتری: چه چیزی در برنامه های وفاداری مشتری کار می کند (و چه چیزی نمی کند)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Arthur Middleton Hughes
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 386
حجم فایل: 2.93 مگابایت
کد کتاب: 0071363661 , 9780071363662
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب راه حل وفاداری مشتری: چه چیزی در برنامه های وفاداری مشتری کار می کند (و چه چیزی نمی کند)
برای موفقیت، بازاریابان پایگاه داده باید مانند مشتریان فکر کنند. آنها باید استراتژیهایی را که فکر میکنند مؤثر واقع میشوند رویاپردازی کنند، آنها را آزمایش کنند، ایدههای جدید بیشتری ارائه کنند و دوباره آنها را آزمایش کنند. آرتور هیوز، یک متخصص برجسته در بازاریابی پایگاه داده، به خوانندگان نشان می دهد که چگونه به این اهداف دست یابند. او به آنها نشان می دهد که چگونه از دور باطل ساخت برنامه های وفاداری جدید خارج شوند، در عوض به آنها نشان می دهد که چگونه با استفاده از افزایش گرایی برنامه های وفاداری پایدار بسازند. در این راهنما، خوانندگان می آموزند: – چرا دادن حق انتخاب به مشتریان در یک پیشنهاد مستقیم همیشه پاسخ را کاهش می دهد – چرا نباید برای مشتریان طلا بازاریابی کنید – برای افزایش نرخ حفظ چه کاری می توانید انجام دهید این راهنمای عمیق، با مطالعات موردی بارگذاری شده است. از شرکتهای پیشرو از جمله UPS، ebay، American Airlines و Land’s End، به مدیران و مدیران نشان میدهد که چگونه با مسائل جدیدی که دوره اینترنت را نشان میدهند، کنار بیایند.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.