بازاریابی: تبلیغات

کتاب راهنمای کپی رایتر: راهنمای گام به گام برای نوشتن نسخه ای که به فروش می رسد (ویرایش سوم)

The copywriter's handbook: a step-by-step guide to writing copy that sells (3rd edition)

دانلود کتاب The copywriter’s handbook: a step-by-step guide to writing copy that sells (3rd edition) (به فارسی: کتاب راهنمای کپی رایتر: راهنمای گام به گام برای نوشتن نسخه ای که به فروش می رسد (ویرایش سوم)) نوشته شده توسط «Robert W. Bly»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای کپی رایتر: راهنمای گام به گام برای نوشتن نسخه ای که به فروش می رسد (ویرایش سوم)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Henry Holt

نویسنده: Robert W. Bly

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

حجم فایل: 465 کیلوبایت

کد کتاب: 0805078045 , 9780805078046

نوبت چاپ: 3rd

توضیحات کتاب کتاب راهنمای کپی رایتر: راهنمای گام به گام برای نوشتن نسخه ای که به فروش می رسد (ویرایش سوم)

راهنمای کلاسیک برای کپی‌رایتینگ، اکنون در نسخه سوم کاملاً به‌روز شده، این کتاب برای همه کسانی است که نسخه‌نویسی می‌نویسند یا تأیید می‌کنند: کپی‌نویسان، مدیران حساب، مدیران خلاق، نویسندگان آزاد، مدیران تبلیغات. . . حتی کارآفرینان و مدیران برند. ده‌ها تکنیک کپی‌نویسی را نشان می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند تبلیغات، آگهی‌های بازرگانی و ایمیل مستقیم بنویسید که واضح، متقاعدکننده باشند و توجه بیشتری را به خود جلب کنند – و محصولات بیشتری را بفروشید. از جمله نکات آشکار شده عبارتند از • هشت عنوان مفید — و نحوه استفاده از آنها • یازده روش برای خوانایی بیشتر نسخه • پانزده روش برای باز کردن یک نامه فروش • 9 ویژگی تبلیغات چاپی موفق • نحوه ایجاد یک کپی رایتینگ مستقل تمرین • پانزده تکنیک برای اطمینان از باز شدن پیام بازاریابی ایمیلی شما این ویرایش سوم به طور کامل بازبینی شده شامل تمام اطلاعات ضروری جدید برای تسلط بر کپی رایتینگ در عصر اینترنت است، از جمله توصیه هایی در مورد کپی رایتینگ مبتنی بر وب و ایمیل، ارائه های چند رسانه ای و تحقیقات اینترنتی و اسناد منبع، و همچنین منابع به روز شده. اکنون بیش از هر زمان دیگری ضروری‌تر، کتاب The Copywriter’s Handbook راهنمای نهایی برای افرادی است که می‌نویسند یا با کپی کار می‌کنند.” — دیوید اوگیلوی


The classic guide to copywriting, now in an entirely updated third editionThis is a book for everyone who writes or approves copy: copywriters, account executives, creative directors, freelance writers, advertising managers . . . even entrepreneurs and brand managers. It reveals dozens of copywriting techniques that can help you write ads, commercials, and direct mail that are clear, persuasive, and get more attention–and sell more products. Among the tips revealed are• eight headlines that work–and how to use them• eleven ways to make your copy more readable• fifteen ways to open a sales letter• the nine characteristics of successful print ads• how to build a successful freelance copywriting practice• fifteen techniques to ensure your e-mail marketing message is openedThis thoroughly revised third edition includes all new essential information for mastering copywriting in the Internet era, including advice on Web- and e-mail-based copywriting, multimedia presentations, and Internet research and source documentation, as well as updated resources. Now more indispensable than ever, The Copywriter’s Handbook remains the ultimate guide for people who write or work with copy.”I don’t know a single copywriter whose work would not be improved by reading this book.” –David Ogilvy

دانلود کتاب «کتاب راهنمای کپی رایتر: راهنمای گام به گام برای نوشتن نسخه ای که به فروش می رسد (ویرایش سوم)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید