دانلود کتاب The copywriter’s handbook: a step-by-step guide to writing copy that sells (3rd edition) (به فارسی: کتاب راهنمای کپی رایتر: راهنمای گام به گام برای نوشتن نسخه ای که به فروش می رسد (ویرایش سوم)) نوشته شده توسط «Robert W. Bly»
اطلاعات کتاب کتاب راهنمای کپی رایتر: راهنمای گام به گام برای نوشتن نسخه ای که به فروش می رسد (ویرایش سوم)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Henry Holt
نویسنده: Robert W. Bly
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
حجم فایل: 465 کیلوبایت
کد کتاب: 0805078045 , 9780805078046
نوبت چاپ: 3rd
توضیحات کتاب کتاب راهنمای کپی رایتر: راهنمای گام به گام برای نوشتن نسخه ای که به فروش می رسد (ویرایش سوم)
راهنمای کلاسیک برای کپیرایتینگ، اکنون در نسخه سوم کاملاً بهروز شده، این کتاب برای همه کسانی است که نسخهنویسی مینویسند یا تأیید میکنند: کپینویسان، مدیران حساب، مدیران خلاق، نویسندگان آزاد، مدیران تبلیغات. . . حتی کارآفرینان و مدیران برند. دهها تکنیک کپینویسی را نشان میدهد که میتواند به شما کمک کند تبلیغات، آگهیهای بازرگانی و ایمیل مستقیم بنویسید که واضح، متقاعدکننده باشند و توجه بیشتری را به خود جلب کنند – و محصولات بیشتری را بفروشید. از جمله نکات آشکار شده عبارتند از • هشت عنوان مفید — و نحوه استفاده از آنها • یازده روش برای خوانایی بیشتر نسخه • پانزده روش برای باز کردن یک نامه فروش • 9 ویژگی تبلیغات چاپی موفق • نحوه ایجاد یک کپی رایتینگ مستقل تمرین • پانزده تکنیک برای اطمینان از باز شدن پیام بازاریابی ایمیلی شما این ویرایش سوم به طور کامل بازبینی شده شامل تمام اطلاعات ضروری جدید برای تسلط بر کپی رایتینگ در عصر اینترنت است، از جمله توصیه هایی در مورد کپی رایتینگ مبتنی بر وب و ایمیل، ارائه های چند رسانه ای و تحقیقات اینترنتی و اسناد منبع، و همچنین منابع به روز شده. اکنون بیش از هر زمان دیگری ضروریتر، کتاب The Copywriter’s Handbook راهنمای نهایی برای افرادی است که مینویسند یا با کپی کار میکنند.” — دیوید اوگیلوی
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.