مهندسی

راهنمای کامل صدای بازی

The Complete Guide to Game Audio

دانلود کتاب The Complete Guide to Game Audio (به فارسی: راهنمای کامل صدای بازی) نوشته شده توسط «Aaron Marks»


اطلاعات کتاب راهنمای کامل صدای بازی

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Focal Press

نویسنده: Aaron Marks

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 454

حجم فایل: 6.88 مگابایت

کد کتاب: 0240810740 , 9780240810744

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب راهنمای کامل صدای بازی

با این منبع جامع و ضروری برای صدای بازی، اشتیاق موسیقی خود را به یک حرفه سودآور تبدیل کنید. کسب و کار و مهارت های فنی مورد نیاز برای موفقیت در صنعت بازی های چند میلیارد دلاری را توسعه دهید. دستورالعمل های گام به گام شما را در کل فرآیند موسیقی و جلوه های صوتی هدایت می کند – از توسعه مهارت های اساسی و خرید تجهیزات مناسب تا راضی نگه داشتن مشتریان خود.
ایجاد موسیقی و جلوه های صوتی برای بازی ها. بر مشخصات دقیق ساخت موسیقی و ایجاد جلوه های صوتی بر روی پلتفرم ها و سیستم های مختلف بازی مسلط شوید. ملاحظات فنی به تفصیل توضیح داده شده است تا حرفه ای های صوتی بازی بتوانند سیستم های پیچیده را درک کنند، در مورد عناصر برنامه نویسی بسیار درگیر بیاموزند، و صدایی با کیفیت بالا و بدون مشکل ایجاد کنند.
این نسخه جدید شامل موارد زیر است:
* اطلاعاتی در مورد کنسول های بازی نسل جدید جدید – Xbox 360، PlayStation 3، Wii، Nintendo DS، و Sony PSP.
* DVD همراه دارای نمونه های صوتی و سینمایی و نمونه قراردادهای تجاری است.
–Aaron Marks یک رهبر صنعت بسیار تأثیرگذار است که در تمام جنبه های صوتی بازی فعال باقی می ماند. Marks برنده بهترین مقاله صوتی بازی، انتشار یا پخش – جوایز انجمن صنفی شبکه صوتی بازی – 2002; و او همچنین یک آهنگساز و طراح صدا برنده جایزه است (2004 Game Tunnel – بهترین صدا در یک بازی مستقل سال جایزه – I of the Enemy). دانش او مورد توجه است و می تواند به هر متخصص صوتی بازی کمک کند تا در زمینه خود رشد کند.
–منبع جامع و ضروری برای بازی های صوتی – به طوری که حرفه ای های صوتی بازی می توانند کارهایی مانند یادگیری نحوه راه اندازی استودیو، ساخت قرقره نمایشی، یافتن کار، پیشنهاد قراردادها، مذاکره با مشتریان و برنده شدن قراردادها را انجام دهند.
— ملاحظات فنی به تفصیل توضیح داده شده است تا حرفه ای های صوتی بازی بتوانند سیستم های پیچیده را درک کنند، در مورد عناصر برنامه نویسی بسیار درگیر بیاموزند و صدایی با کیفیت بالا و بدون مشکل ایجاد کنند.
–DVD شامل نمونه های صوتی، دموها، مصاحبه ها و جدیدترین کیت توسعه صدا Dolby است تا آهنگسازان بازی و طراحان صدا بتوانند با انتقال به کار خود به سرعت و به راحتی از آن بهره ببرند.


Turn your musical passion into a profitable career with this exhaustive, indispensable resource for game audio. Develop the business and technical skills you need to succeed in the multibillion dollar games industry. Step-by-step instructions lead you through the entire music and sound effects process-from developing the essential skills and purchasing the right equipment to keeping your clients happy.
Create music and sound effects for games. Master the exacting specifications for composing music and creating sound effects on the various gaming platforms and systems. Technical considerations are explained in detail so that game audio professionals can make sense of complicated systems, learn about the highly involved programming elements, and create high quality audio without a hitch.
This new edition includes:
* Information on hot new next-generation game consoles – Xbox 360, PlayStation 3, Wii, Nintendo DS, and Sony PSP.
* The companion DVD features audio and cinematic examples and sample business contracts.
–Aaron Marks is a highly influential industry leader who remains active in all aspects of game audio. Marks won Best Game Audio Article, Publication or Broadcast – Game Audio Network Guild Awards – 2002; and he is also an award-winning composer and sound designer (2004 Game Tunnel – Best Sound in an Independent Game of the Year Award – I of the Enemy). His knowledge is sought after and can help any game audio specialist grow in his/her field.
–Exhaustive, Indispensable resource for Game Audio – so that game audio professionals can do things like learn how to set up a studio, make a demo reel, find the work, bid on contracts, negotiate deals with clients and win the contracts.
–Technical considerations explained in detail so that game audio professionals can make sense of complicated systems, learn about the highly involved programming elements, and create high quality audio without a hitch.
–DVD includes audio samples, demos, interviews, and Dolby’s latest Sound Development Kit so that game composers and sound designers can benefit quickly and easily by porting to their own work.

دانلود کتاب «راهنمای کامل صدای بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید