دانلود کتاب The citizen marketer : promoting political opinion in the social media age (به فارسی: بازاریاب شهروند: ترویج افکار سیاسی در عصر رسانه های اجتماعی) نوشته شده توسط «Penney – Joel»
اطلاعات کتاب بازاریاب شهروند: ترویج افکار سیاسی در عصر رسانه های اجتماعی
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – دولت و سیاست
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press
نویسنده: Penney – Joel
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 246 / 265
حجم فایل: 1.74 مگابایت
کد کتاب: 0190658061 , 9780190658069
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازاریاب شهروند: ترویج افکار سیاسی در عصر رسانه های اجتماعی
از فعالیتهای هشتگ گرفته تا سیل ممهای سیاسی در رسانههای اجتماعی، چشمانداز ارتباطات سیاسی توسط گردش عمومی افکار در پلتفرمهای دیجیتال و فراتر از آن در حال تغییر است. جوئل پنی با بررسی اینکه چگونه مردم روزمره در ترویج پیام های رسانه های سیاسی برای متقاعد کردن همتایان خود و شکل دادن به افکار عمومی کمک می کنند، چارچوب جدیدی برای درک پدیده ارتباطات سیاسی ویروسی ارائه می دهد: بازاریاب شهروند. مانند مصرف کننده شهروند، بازاریاب شهروند بر اساس منطق عملکرد بازاریابی هدایت می شود، اما به جای منفعل بودن، به طور فعال رسانه های متقاعد کننده را برای پیشبرد منافع سیاسی پخش می کند. چنین اقداماتی شامل استفاده از نمادهای اعتراضی در تصاویر پروفایل رسانه های اجتماعی، توئیت استراتژیک پیوند به مقالات خبری برای افزایش آگاهی در مورد موضوعات منتخب، به اشتراک گذاری میم های اینترنتی و ویدئوهای ویروسی با اتهامات سیاسی، و نمایش تی شرت ها، دکمه ها و برچسب های بامپر تولید انبوه است. تبلیغ یک نامزد انتخاباتی مورد علاقه یا هدف. شهروندان مشارکت خود در این گونه فعالیت ها را نه تنها از نظر نحوه شکل گیری یا تأثیرگذاری بر نتایج، بلکه به عنوان بیانیه ای از هویت خود می بینند. همانطور که کتاب استدلال میکند، این شیوهها نشانگر تغییر مهمی در نحوه مفهومسازی و اجرای مشارکت سیاسی در جوامع دموکراتیک سرمایهداری پیشرفته است، زیرا ایدههای سیاسی را به طور معمول به فضاها و مکانهای فرهنگ عمومی تزریق میکنند.
در حالی که بازاریابی در محافل انتقادی خاصی به عنوان یک کلمه کثیف در نظر گرفته می شود – به ویژه در میان بخش هایی از چپ که منطق بازار نئولیبرال و ساختارهای سرمایه داری مصرف کننده را کانون اصلی مبارزه سیاسی معرفی کرده اند – برخی از همین منتقدان نیز به این نتیجه رسیده اند که مؤثرترین راه برای عقب راندن نیروهای سرمایه داری نئولیبرال، استفاده از تکنیک های بازاریابی و تبلیغات خود برای گسترش ایده های ضد هژمونیک به مردم است. بر این اساس، این کتاب استدلال میکند که رویکرد بازاریاب شهروند به کنش سیاسی بسیار گستردهتر از هر حوزه یا بلوک ایدئولوژیکی است. بلکه وسیلهای برای ترویج طیف وسیعی از ایدههای سیاسی، از جمله آنهایی است که به طور گسترده از استفاده نخبگان از بازاریابی در جوامع سرمایهداری مصرفکننده انتقاد میکنند. این کتاب شامل یک بررسی تاریخی گسترده از ارتقای سیاسی در سطح شهروند در جوامع دموکراتیک مدرن است، که شیوههای دیجیتالی معاصر را به سنت قرن نوزدهم نمایش سیاسی تودهای و همچنین اشکال غیررسمیتر و فرهنگیتر بیان سیاسی که از ضد فرهنگهای پس از جنگ سربرآوردهاند، مرتبط میکند. . پنی با بررسی منطقها و انگیزههای پشت رویکرد بازاریاب شهروند، و همچنین چگونگی توسعه آن در واکنش به تغییرات کلیدی اجتماعی، فرهنگی و فناوری، سیر تحول کنشگرایی را در عصر سیاست رسانهای، فرهنگ تبلیغاتی و گردش ویروسی ترسیم میکند. .
While marketing is considered a dirty word in certain critical circles — particularly among segments of the left that have identified neoliberal market logics and consumer capitalist structures as a major focus of political struggle — some of these very critics have determined that the most effective way to push back against the forces of neoliberal capitalism is to co-opt its own marketing and advertising techniques to spread counter-hegemonic ideas to the public. Accordingly, this book argues that the citizen marketer approach to political action is much broader than any one ideological constituency or bloc. Rather, it is a means of promoting a wide range of political ideas, including those that are broadly critical of elite uses of marketing in consumer capitalist societies. The book includes an extensive historical treatment of citizen-level political promotion in modern democratic societies, connecting contemporary digital practices to both the 19th century tradition of mass political spectacle as well as more informal, culturally-situated forms of political expression that emerge from postwar countercultures. By investigating the logics and motivations behind the citizen marketer approach, as well as how it has developed in response to key social, cultural, and technological changes, Penney charts the evolution of activism in an age of mediatized politics, promotional culture, and viral circulation.
دانلود کتاب «بازاریاب شهروند: ترویج افکار سیاسی در عصر رسانه های اجتماعی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.