اقتصاد

تجارت گردشگری

The Business of Tourism

دانلود کتاب The Business of Tourism (به فارسی: تجارت گردشگری) نوشته شده توسط «J. Christopher Holloway – Neil Taylor»


اطلاعات کتاب تجارت گردشگری

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financal Times Management

نویسنده: J. Christopher Holloway – Neil Taylor

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 737

حجم فایل: 65.38 مگابایت

کد کتاب: 140587192X , 9781405871921

نوبت چاپ: 7

توضیحات کتاب تجارت گردشگری

هدف این کتاب درسی ارائه یک پایه و اساس سالم در اصول عملیات تجاری در سفر و گردشگری است. این چارچوبی برای حل مسئله و تجزیه و تحلیل ارائه می دهد، در حالی که کسانی را که به دنبال شغل خود در گردشگری هستند تشویق می کند تا به مسئولیت اجتماعی خود در قبال توسعه آن توجه داشته باشند. فصل های مقدماتی به ماهیت و اهمیت گردشگری و توسعه تاریخی آن می پردازد، با اشاره ای خاص به رشد گردشگری انبوه در قرن بیستم. این امر با بررسی تجارت گردشگری با اشاره به ساختار کلی و سازماندهی صنعت دنبال می شود. هر بخش از صنعت به نوبه خود مورد بررسی قرار می گیرد. این کتاب با نقش گردشگری بخش عمومی و تأثیر گردشگری از نظر اقتصادی و اجتماعی، با نگاهی به گردشگری در قرن بیست و یکم به پایان می‌رسد. این متن به ویژه برای آن دسته از دانشجویانی که دیپلم ملی BTEC در سفر و گردشگری را دنبال می کنند، و برای کسانی که دوره های تجاری و مالی BTEC را با گزینه هایی در سفر و گردشگری در سطح ملی و عالی ملی دنبال می کنند، جذاب خواهد بود. همچنین برای دوره‌های حرفه‌ای مانند HCIMA، به‌عنوان متنی مقدماتی برای دوره‌های تحصیلات تکمیلی و دوره‌های گردشگری برای کسانی که قبلاً در این صنعت مشغول به کار هستند و می‌خواهند دانش خود را گسترش دهند، مفید خواهد بود.


The purpose of this textbook is to provide students with a sound foundation in the principles of business operations in travel and tourism. It offers a framework for problem-solving and analysis, while encouraging those who seek to make their career in tourism to be mindful of their social responsibility towards its development. The introductory chapters deal with the nature and significance of tourism and its historical development, with particular reference to the growth of mass tourism in the 20th century. This is followed by an examination of the business of tourism by reference to the general structure and organization of the industry. Each sector of the industry is examined in turn. The book concludes with the role of public sector tourism and the impact of tourism in economic and social terms, with a look ahead to tourism in the 21st century. The text will appeal particularly to those students following the BTEC National Diploma in Travel and Tourism, and to those following BTEC business and finance courses with options in travel and tourism at both National and Higher National level. It will also be useful for professional courses such as HCIMA, as an introductory text for degree and postgraduate tourism courses asn to those already employed in the industry who wish to broaden their knowledge.

دانلود کتاب «تجارت گردشگری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید