مدیریت

تجارت مدیریت ورزشی

The Business of Sport Management

دانلود کتاب The Business of Sport Management (به فارسی: تجارت مدیریت ورزشی) نوشته شده توسط «John Beech – Simon Chadwick»


اطلاعات کتاب تجارت مدیریت ورزشی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Pearson

نویسنده: John Beech – Simon Chadwick

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 632 / 633

حجم فایل: 12.97 مگابایت

کد کتاب: 027372133X , 9780273721338

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب تجارت مدیریت ورزشی

در طول دهه اول قرن بیست و یکم مقیاس و اهمیت صنعت ورزش تجاری به طور چشمگیری و به سرعت افزایش یافته است. این ویرایش دوم به موقع متن پیشگام کسب و کار مدیریت ورزشی به طور جامع بازنگری، به روز شده و دامنه آن به طور قابل توجهی گسترش یافته است تا نیازهای دانشجویان مدیریت ورزشی امروزی را برآورده کند و مدیران آینده را با ابزارها تجهیز کند. آنها نیاز به موفقیت دارند.

 

این متن با ترکیبی زیبا از تئوری با عمل، ابتدا به بافت متمایز سازمان‌های ورزشی نگاه می‌کند. سپس تئوری‌ها و عملکردهای مدیریت ورزشی را در حوزه‌های کاربردی مانند امور مالی، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و استراتژی بررسی می‌کند. در نهایت مسائل مهمی مانند مدیریت ریسک، حمایت مالی، خرده فروشی، رسانه های اجتماعی، شرط بندی ورزشی و موارد دیگر را در نظر می گیرد. این کتاب که با دیدگاهی کاملاً بین المللی نوشته شده است، برای دانشجویان مدیریت ورزشی در برنامه های ورزش، اوقات فراغت و مطالعات تجاری ایده آل است و همچنین برای پزشکان شاغل در مشاغل ورزشی بسیار مورد توجه خواهد بود.

 


Over the first decade of the 21st century the scale and importance of the commercial sport industry has increased dramatically and rapidly. This timely second edition of the ground-breaking text The Business of Sport Management has been comprehensively revised, updated and significantly expanded in scope to meet the needs of today’s sports management students, and equip future managers with the tools they need to succeed. 

 

Elegantly blending theory with practice, the text looks first at the distinctive context of sport organisations.  It then examines the sport management theories and practice within functional areas such as finance, HRM, marketing and strategy.  Finally it considers important issues such as risk management, sponsorship, retailing, social media, sports betting and more. Written with a thoroughly international perspective, this book is ideal for students of sports management on programmes of sports, leisure and business studies, and will also be of great interest to practitioners working in sport businesses.

 

دانلود کتاب «تجارت مدیریت ورزشی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید