زمين شناسي

کسب و کار لابی گری در چین

The Business of Lobbying in China

دانلود کتاب The Business of Lobbying in China (به فارسی: کسب و کار لابی گری در چین) نوشته شده توسط «Scott Kennedy»


اطلاعات کتاب کسب و کار لابی گری در چین

موضوع اصلی: علوم زمین

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Scott Kennedy

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 278

حجم فایل: 797 کیلوبایت

کد کتاب: 0674027442 , 9780674027442

توضیحات کتاب کسب و کار لابی گری در چین

“در این کار به موقع، اسکات کندی افزایش نفوذ تجارت، اعم از چینی و خارجی، بر سیاست عمومی ملی در چین را مستند می‌کند. تغییر چین به اقتصاد بازار، کسب‌وکارها را نسبت به قیمت نهایی خود حساس‌تر کرده است و هزاران مورد را شاهد بوده است. قوانین و مقرراتی که مستقیماً بر موفقیت شرکت ها تأثیر می گذارد.شرکت ها برای به دست آوردن مزایای سیاست ملی درگیر جنگ با دولت و با یکدیگر شده اند و اغلب دستور کار را تعیین می کنند، گزینه های جایگزین را ارائه می دهند و برای نتیجه مطلوب فشار می آورند. مقایسه کندی لابی گری در صنایع فولاد، الکترونیک مصرفی و نرم افزار نشان می دهد که اگرچه شرکت ها در یک سیستم سیاسی مشترک عمل می کنند، اما شرایط اقتصادی ماهیت و نتیجه لابی را شکل می دهد.عواملی مانند مالکیت خصوصی یا دولتی، اندازه، تمرکز صنعت و پیچیدگی های تکنولوژیکی همگی بر فعالیت صنعت تأثیر می گذارد. بر اساس بیش از 300 مصاحبه عمیق با مدیران شرکت، انجمن های تجاری نمایندگی می کنند. این مطالعه طیف وسیعی از سیاست‌های اقتصادی ملی را تحت تأثیر لابی‌گری، از جمله مالیات، استانداردهای فنی و حقوق مالکیت معنوی، شناسایی می‌کند. این یافته‌ها پیامدهای مهمی برای نحوه تفکر ما در مورد سیاست و اقتصاد چین و همچنین روابط دولت و تجارت به طور کلی دارد.”


“In this timely work, Scott Kennedy documents the rising influence of business, both Chinese and foreign, on national public policy in China. China’s shift to a market economy has made businesses more sensitive to their bottom line and has seen the passage of thousands of laws and regulations that directly affect firms’ success. Companies have become involved in a tug of war with the government and with each other to gain national policy advantages, often setting the agenda, providing alternative options, and pressing for a favored outcome. Kennedy’s comparison of lobbying in the steel, consumer electronics, and software industries shows that although companies operate in a common political system, economic circumstances shape the nature and outcome of lobbying. Factors such as private or state ownership, size, industry concentration, and technological sophistication all affect industry activism.Based on over 300 in-depth interviews with company executives, business association representatives, and government officials, this study identifies a wide range of national economic policies influenced by lobbying, including taxes, technical standards, and intellectual property rights. These findings have significant implications for how we think about Chinese politics and economics, as well as government-business relations in general.”

دانلود کتاب «کسب و کار لابی گری در چین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید