دانلود کتاب The Business Case for Corporate Social Responsibility: Understanding and Measuring Economic Impacts of Corporate Social Performance (به فارسی: مورد تجاری برای مسئولیت اجتماعی شرکت: درک و اندازه گیری اثرات اقتصادی عملکرد اجتماعی شرکت) نوشته شده توسط «Dr. Philipp Schreck (eds.)»
اطلاعات کتاب مورد تجاری برای مسئولیت اجتماعی شرکت: درک و اندازه گیری اثرات اقتصادی عملکرد اجتماعی شرکت
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg
نویسنده: Dr. Philipp Schreck (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 124 / 133
حجم فایل: 1.72 مگابایت
کد کتاب: 3790821179 , 9783790821178
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مورد تجاری برای مسئولیت اجتماعی شرکت: درک و اندازه گیری اثرات اقتصادی عملکرد اجتماعی شرکت
در زمانهای اخیر، محققان و متخصصان به همان اندازه جذب این ایده شدهاند که مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) صرفاً نباید یک تعهد پرهزینه برای تجارت خصوصی باشد، بلکه گاهی اوقات میتواند به نفع شرکت باشد. خود شرکت ها این کتاب یک تحلیل مفهومی و یک مطالعه تجربی در مورد این مورد تجاری برای CSR را تشکیل می دهد. بنابراین CSR به عنوان یک مفهوم چند بعدی و چند رابطه ای درک می شود که به مسئولیت هایی مربوط می شود که توسط سهامداران مختلف به شرکت ها نسبت داده می شود. برخلاف بحثهای عمدتاً هنجاری در مورد CSR در آلمان، این مطالعه سوابق تجربی و تأثیرات مالی عملکرد اجتماعی شرکت (CSP) را تحلیل میکند. با استفاده از دادههای استفاده نشده در مورد CSR، به سنت تحقیقاتی طولانی مدت در مورد کسب و کار CSR میافزاید. این مطالعه تحلیلهای آماری بیشتری را برای توضیح مشکل اقتصادسنجی درونزایی که به دلیل علیت همزمان نادیده گرفته شده است، پیشنهاد میکند. اگرچه نتایج نشان میدهد که CSR میتواند در برخی موارد با اهداف اقتصادی همخوانی داشته باشد، آنها از فرض یک مورد تجاری عمومی یا حتی جهانی برای CSR پشتیبانی نمیکنند.
In recent times, scholars and practitioners have equally been attracted by the notion that Corporate Social Responsibility (CSR) need not merely be a costly obligation to private business but can sometimes be in the very interest of companies themselves. This Book forms a conceptual analysis of and an empirical study on this business case for CSR. CSR is thereby understood as a multi-dimensional and multi-relational concept which relates to the responsibilities ascribed to companies by various stakeholders. In contrast to the mainly normative discussions on CSR in Germany, this study analyses empirical antecedents and financial impacts of corporate social performance (CSP). It adds to the long lasting research tradition on the business case for CSR by employing hitherto unused data on CSR. The study proposes additional statistical analyses to account for the widely neglected econometric problem of endogeneity due to simultaneous causality. Although the results indicate that CSR can be in line with economic goals in some cases, they do not support the assumption of a generic or even universal business case for CSR.
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)