جامعه شناسی

خون حکومت: نژاد، امپراتوری، ایالات متحده و فیلیپین

The Blood of Government: Race, Empire, the United States, and the Philippines

دانلود کتاب The Blood of Government: Race, Empire, the United States, and the Philippines (به فارسی: خون حکومت: نژاد، امپراتوری، ایالات متحده و فیلیپین) نوشته شده توسط «Paul A. Kramer»


اطلاعات کتاب خون حکومت: نژاد، امپراتوری، ایالات متحده و فیلیپین

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – جامعه شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The University of North Carolina Press

نویسنده: Paul A. Kramer

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 553

حجم فایل: 6.07 مگابایت

کد کتاب: 0807856533 , 9780807856536

توضیحات کتاب خون حکومت: نژاد، امپراتوری، ایالات متحده و فیلیپین

مداخله پل کرامر این است که او متروپل و حاشیه را فرو می ریزد (کرامر، خون دولت 4). کرامر همچنین استدلال می کند که کتاب او “درباره سیاست فراملی نژاد و امپراتوری است” (کرامر، خون دولت 4). در سال 1899، ایالات متحده با اعلام صعود خود به عنوان یک قدرت جهانی در طول جنگ اسپانیا، کوبا و آمریکا، تسلط امپراتوری خود را بر جزایر فیلیپین آغاز کرد (کرامر، خون دولت 5). طی 50 سال بعد، امپریالیست‌ها در ایالات متحده امپراتوری استعماری خود را با توسعه ایدئولوژی‌های نژادی جدید و انطباق با شرایطی که مستلزم همکاری با نخبگان ایلوسترادوس و مقابله با مقاومت ضداستعماری آگوینالدو بود توجیه کردند.

به گفته کرامر، «نتیجه این مبارزات یک شکل‌بندی نژادی بدیع بود که خطوط و بافت خاص آن از هم‌گرایی محلی خاص نیروهای فراملیتی به‌جای «صادرات» اصطلاحات و مؤسسات نژادی ایالات متحده یا تأسیسات «استعماری» عمومی پدید آمد. گفتمان ها» (کرامر، خون حکومت 5). در این کتاب، کرامر بیان می‌کند که چگونه سیاست نژادی را به امپراتوری ایالات متحده کمک می‌کند و برعکس چگونه امپراتوری‌سازی ایده‌های نژاد و ملت را در ایالات متحده و فیلیپین تغییر داد (کرامر، خون دولت 7-14). مداخله کرامر جدید است. اول، او استدلال می کند که تاریخ استعمار فیلیپین-آمریکایی بر مبارزات بر سر حاکمیت و به رسمیت شناختن تمرکز داشت (کرامر، خون دولت 7-14). با شروع قرارداد خون بین راجاه سیکاتونا و لگاسپی، استعمارگران ایالات متحده از راه اندازی اولیه ناسیونالیسم توسط استعمار اسپانیایی برای تبادل نظر (و منافع تجاری) با ایلوسترادوس فیلیپینی استفاده کردند و در این فرآیند جمعیت فیلیپین را به مسیحیان «متمدن» تقسیم کردند. و جانداران و مسلمانان «وحشی» (کرامر، خون حکومت 88-158). به گفته کرامر، اولی ها در معرض یک شکل سنجیده و منحصر به فرد از استعمار قرار گرفتند که منجر به خودگردانی شد و آنها «ظرفیت های» خود را نشان دادند (کرامر، خون دولت 5، 31، 199، و 288). دومی ها ابتدا توسط آمریکایی ها اداره می شدند، سپس در نهایت توسط فیلیپینی های مسیحی که ثابت کرده بودند شایسته تحمل “بار مرد سفیدپوست” هستند (کرامر، خون دولت 11-12، 121، 195، 227، و 378). کرامر استدلال می‌کند که این موضوع کمتر به وحشی بودن فیلیپینی‌ها مربوط می‌شود، بلکه بیشتر به این موضوع می‌پردازد که آیا نخبگان فیلیپین می‌توانند وحشی‌های خود را کنترل کنند (کرامر، خون دولت 33-34). در نهایت، برعکس، دیدگاه نژادی ساخت ملت امپراتوری با تلاش‌های بومی‌گرایانه ایالات متحده برای منزوی کردن ایالات متحده از مستعمراتش برخورد کرد – و در نتیجه آنچه کرامر استدلال می‌کند استقلال فیلیپین بود (Kramer, The Blood of Government 347-432). کرامر «فراتر از مرزهای مفهومی متعارف فیلیپین و ایالات متحده، که برای بیش از یک قرن تاریخ پیوسته خود را به تصویر نمی‌کشند… به سوی یک هدف دست نیافتنی حرکت می‌کند: تاریخی بدون غارت» (کرامر، خون دولت 34).


Paul Kramer’s intervention is that he collapses the metropole and the fringe (Kramer, The Blood of Government 4). Kramer further argues that his book “is about the transnational politics of race and empire” (Kramer, The Blood of Government 4). In 1899, the U.S., having announced its ascendance as a world power during the Spanish-Cuban-American War, began its imperial takeover of the Philippine Islands (Kramer, The Blood of Government 5). Over the next 50 years, the imperialists in the United States justified their colonial empire by developing new racial ideologies and adapting to conditions that required they collaborate with the elite Illustrados and deal with Aguinaldo’s anticolonial resistance.

According to Kramer, “The result of these struggles was a novel racial formation whose specific contours and texture emerged from a particular local convergence of transnational forces, rather than the “export” of U.S. racial idioms and institutions or the installations of generic “colonial” discourses” (Kramer, The Blood of Government 5). In this book, Kramer articulates how he sees racial politics assisted U.S. Empire, and conversely how empire-building transformed ideas of race and nation in both the U.S. and the Philippines (Kramer, The Blood of Government 7-14). Kramer intervention is novel. First, he argues that Philippine-American colonial history focused on the struggles over sovereignty and recognition (Kramer, The Blood of Government 7-14). Starting with the Blood Compact between Rajah Sikatuna and Legaspi, U.S. colonialists, used the proto-nationalism setup by Spanish colonialism to effect a exchange of ideas (and commercial interest) with Filipino Illustrados, in the process bifurcating the Philippine population into “civilized” Christians and “savage” animists and Muslims (Kramer, The Blood of Government 88-158). According to Kramer, the former were subjected to a measured and unique form of colonialism that resulted in self-government as they demonstrated their “capacities” (Kramer, The Blood of Government 5, 31, 199, and 288). The latter were administered first by Americans, then eventually by Christian Filipinos who had proven themselves worthy of shouldering the “white man’s burden” (Kramer, The Blood of Government 11-12, 121, 195, 227, and 378). Kramer argues that it was less about Filipinos being savages but more about whether the elites in the Philippines could control their own savages (Kramer, The Blood of Government 33-34). In the end, conversely, a racial vision of imperial nation building collided with U.S. nativist efforts to isolate the United States from its colonies – resulting in what Kramer argues was Philippine independence (Kramer, The Blood of Government 347-432). Kramer moves, “beyond the conventional conceptual borders of the Philippines and the Untied States, which for over a century have nto captured their connected histories… toward [what he sees as] an elusive goal: a history without boondocks” (Kramer, The Blood of Government 34).

دانلود کتاب «خون حکومت: نژاد، امپراتوری، ایالات متحده و فیلیپین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید