دانلود کتاب The Balanced Scorecard: Translating Strategy into Action (به فارسی: کارت امتیازی متوازن: تبدیل استراتژی به عمل) نوشته شده توسط «Robert S. Kaplan – David P. Norton»
اطلاعات کتاب کارت امتیازی متوازن: تبدیل استراتژی به عمل
موضوع اصلی: مهندسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard Business Press
نویسنده: Robert S. Kaplan – David P. Norton
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1996
تعداد صفحه: 329
حجم فایل: 16.76 مگابایت
کد کتاب: 0585063060 , 9780875846514
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کارت امتیازی متوازن: تبدیل استراتژی به عمل
در اینجا کتابی است – توسط معماران شناخته شده کارت امتیازی متوازن – که نشان می دهد چگونه مدیران می توانند از این ابزار انقلابی برای بسیج افراد خود برای انجام ماموریت شرکت استفاده کنند. کارت امتیازی متوازن بیش از یک سیستم اندازهگیری، یک سیستم مدیریتی است که میتواند انرژیها، تواناییها و دانش خاص افراد در سراسر سازمان را در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک بلندمدت هدایت کند.
کاپلان و نورتون نشان می دهند که چگونه مدیران ارشد در صنایعی مانند بانکداری، نفت، بیمه و خرده فروشی از کارت امتیازی متوازن هم برای هدایت عملکرد فعلی و هم برای هدف قرار دادن عملکرد آینده استفاده می کنند. آنها نشان می دهند که چگونه می توان از معیارها در چهار دسته استفاده کرد – عملکرد مالی، دانش مشتری، فرآیندهای کسب و کار داخلی، و یادگیری و رشد – برای همسوسازی ابتکارات فردی، سازمانی و بین بخشی و شناسایی فرآیندهای کاملاً جدید برای دستیابی به اهداف مشتری و سهامداران. br>
نویسندگان همچنین نحوه استفاده از کارت امتیازی متوازن را به عنوان یک سیستم یادگیری قوی برای آزمایش، کسب بازخورد و بهروزرسانی استراتژی سازمان نشان میدهند. در نهایت، آنها مراحلی را طی می کنند که مدیران در هر شرکتی می توانند برای ساختن کارت امتیازی متوازن خود از آنها استفاده کنند.
کارت امتیازی متوازن سیستم مدیریتی را برای شرکتها فراهم میکند تا در بلندمدت در مشتریان، در کارکنان، در توسعه محصول جدید و در سیستمها سرمایهگذاری کنند، نه مدیریت سود برای افزایش درآمدهای کوتاهمدت. این روش اندازه گیری و مدیریت کسب و کار شما را تغییر خواهد داد.
Kaplan and Norton demonstrate how senior executives in industries such as banking, oil, insurance, and retailing are using the Balanced Scorecard both to guide current performance and to target future performance. They show how to use measures in four categories-financial performance, customer knowledge, internal business processes, and learning and growth-to align individual, organizational, and cross-departmental initiatives and to identify entirely new processes for meeting customer and shareholder objectives.
The authors also reveal how to use the Balanced Scorecard as a robust learning system for testing, gaining feedback on, and updating the organization’s strategy. Finally, they walk through the steps that managers in any company can use to build their own Balanced Scorecard.
The Balanced Scorecard provides the management system for companies to invest in the long term-in customers, in employees, in new product development, and in systems-rather than managing the bottom line to pump up short-term earnings. It will change the way you measure and manage your business.
دانلود کتاب «کارت امتیازی متوازن: تبدیل استراتژی به عمل»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.