هنر

هنر نوآوری: درس های خلاقیت از IDEO، شرکت طراحی پیشرو در آمریکا

The Art of Innovation: Lessons in Creativity from IDEO, America's Leading Design Firm

دانلود کتاب The Art of Innovation: Lessons in Creativity from IDEO, America’s Leading Design Firm (به فارسی: هنر نوآوری: درس های خلاقیت از IDEO، شرکت طراحی پیشرو در آمریکا) نوشته شده توسط «Tom Kelley – Jonathan Littman – Tom Peters»


اطلاعات کتاب هنر نوآوری: درس های خلاقیت از IDEO، شرکت طراحی پیشرو در آمریکا

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Crown Business

نویسنده: Tom Kelley – Jonathan Littman – Tom Peters

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 320

حجم فایل: 4.27 مگابایت

کد کتاب: 0385499841 , 9780385499842

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب هنر نوآوری: درس های خلاقیت از IDEO، شرکت طراحی پیشرو در آمریکا

IDEO، شرکت طراحی و توسعه بسیار تحسین شده و برنده جوایز که ماوس اپل، دوربین فوری I-Zone Polaroid، Palm V و صدها محصول و خدمات پیشرفته دیگر را به دنیا آورد، اسرار خود را برای پرورش فرهنگ فاش می کند. و فرآیند نوآوری مستمر. هیچ کسب و کاری در آمریکا وجود ندارد که بخواهد در تفکر، محصولات و فرآیندهای خود خلاق تر باشد. در بسیاری از شرکت‌ها، اولین بودن با یک مفهوم و اولین بودن در بازار فقط برای بقای حیاتی است. در کتاب هنر نوآوری، تام کلی، مدیر کل شرکت طراحی IDEO مستقر در سیلیکون ولی، خوانندگان را در پشت صحنه این شرکت بسیار تخیلی و پرانرژی می‌برد تا استراتژی‌ها و رازهایی را که از آن استفاده می‌کند تا به نتیجه برسد. اسطوره نابغه تنها را بپذیرید که در انزوا کار می کند و منتظر ایده های عالی است. کلی معتقد است که همه می توانند خلاق باشند و هدف در شرکت او این است که از این چشمه خلاقیت بهره ببرند تا نوآوری را به یک روش زندگی تبدیل کنند. چگونه این کار را انجام می دهد؟ IDEO فضایی را ایجاد می کند که آزادانه ایده ها را بیان کند، قوانین را زیر پا بگذارد و افراد را آزاد کند تا محیط های کاری خود را طراحی کنند. تمرکز IDEO بر کار تیمی، پیشرفت‌های بی‌شماری را ایجاد می‌کند که با دادن و گرفتن مداوم در میان افرادی که آماده به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و بهره‌مندی از مزایای فرآیند گروهی هستند، تقویت می‌شود. IDEO یک فرآیند طوفان فکری و ساختن شدید، سریع و سریع ایجاد کرده است که به آن «شیرجه عمیق» می‌گویند. در حکایت‌های سرگرم‌کننده، کلی برخی از موفقیت‌ها (و شکست‌های شادی‌آور شرکتش) و همچنین تلاش‌های پیشگامانه در سایر شرکت‌های پیشرو را به تصویر می‌کشد. . این کتاب نشان می‌دهد که چگونه تیم‌ها در هر جنبه ممکن از یک محصول یا خدمات جدید تحقیق و غوطه ور می‌شوند و آن را از دیدگاه مشتریان، مصرف‌کنندگان و سایر مخاطبان مهم بررسی می‌کنند. کلی خواننده را از طریق روش حل مسئله IDEO می‌برد:> مشاهده دقیق رفتار یا «انسان شناسی» افرادی که از یک محصول یا خدمات استفاده خواهند کرد> طوفان فکری با جلسات پر انرژی متمرکز بر نتایج ملموس> نمونه سازی سریع ایده ها و طرح ها در هر مرحله> گرده افشانی متقابل برای یافتن راه حل هایی از زمینه های دیگر> ریسک کردن و شکست در مسیر موفقیت> ساختن «گلخانه» برای نوآوریIDEO در ده سال گذشته بیش از هر شرکت دیگری در نوع خود جوایز را به دست آورده است و یک نمایش کامل نیم ساعته از روند خلاقانه آن در Nightline یکی از بالاترین امتیازهای نمایش را دریافت کرد. هنر نوآوری به رهبران کسب‌وکار بینش و ابزارهایی را ارائه می‌کند که برای تبدیل شرکت‌هایشان به ستاره‌های پیشرو و با رتبه برتر صنایع خود نیاز دارند.


IDEO, the widely admired, award-winning design and development firm that brought the world the Apple mouse, Polaroid’s I-Zone instant camera, the Palm V, and hundreds of other cutting-edge products and services, reveals its secrets for fostering a culture and process of continuous innovation.There isn’t a business in America that doesn’t want to be more creative in its thinking, products, and processes. At many companies, being first with a concept and first to market are critical just to survive. In The Art of Innovation, Tom Kelley, general manager of the Silicon Valley based design firm IDEO, takes readers behind the scenes of this wildly imaginative and energized company to reveal the strategies and secrets it uses to turn out hit after hit.IDEO doesn’t buy into the myth of the lone genius working away in isolation, waiting for great ideas to strike. Kelley believes everyone can be creative, and the goal at his firm is to tap into that wellspring of creativity in order to make innovation a way of life. How does it do that? IDEO fosters an atmosphere conducive to freely expressing ideas, breaking the rules, and freeing people to design their own work environments. IDEO’s focus on teamwork generates countless breakthroughs, fueled by the constant give-and-take among people ready to share ideas and reap the benefits of the group process. IDEO has created an intense, quick-turnaround, brainstorm-and-build process dubbed “the Deep Dive.”In entertaining anecdotes, Kelley illustrates some of his firm’s own successes (and joyful failures), as well as pioneering efforts at other leading companies. The book reveals how teams research and immerse themselves in every possible aspect of a new product or service, examining it from the perspective of clients, consumers, and other critical audiences.Kelley takes the reader through the IDEO problem-solving method:> Carefully observing the behavior or “anthropology” of the people who will be using a product or service> Brainstorming with high-energy sessions focused on tangible results> Quickly prototyping ideas and designs at every step of the way> Cross-pollinating to find solutions from other fields> Taking risks, and failing your way to success> Building a “Greenhouse” for innovationIDEO has won more awards in the last ten years than any other firm of its kind, and a full half-hour Nightline presentation of its creative process received one of the show’s highest ratings. The Art of Innovation will provide business leaders with the insights and tools they need to make their companies the leading-edge, top-rated stars of their industries.

دانلود کتاب «هنر نوآوری: درس های خلاقیت از IDEO، شرکت طراحی پیشرو در آمریکا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید