اقتصاد ریاضی

هنر بانکداری خرده فروشی بهتر: پیش بینی های قابل پشتیبانی در مورد آینده بانکداری خرده فروشی

The Art of Better Retail Banking: Supportable Predictions on the Future of Retail Banking

دانلود کتاب The Art of Better Retail Banking: Supportable Predictions on the Future of Retail Banking (به فارسی: هنر بانکداری خرده فروشی بهتر: پیش بینی های قابل پشتیبانی در مورد آینده بانکداری خرده فروشی) نوشته شده توسط «Hugh Croxford – Frank Abramson – Alex Jablonowski»


اطلاعات کتاب هنر بانکداری خرده فروشی بهتر: پیش بینی های قابل پشتیبانی در مورد آینده بانکداری خرده فروشی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – اقتصاد ریاضی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: John Wiley & Sons

نویسنده: Hugh Croxford – Frank Abramson – Alex Jablonowski

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 302 / 304

حجم فایل: 1.21 مگابایت

کد کتاب: 0470014814 , 9780470014813

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب هنر بانکداری خرده فروشی بهتر: پیش بینی های قابل پشتیبانی در مورد آینده بانکداری خرده فروشی

هدف ما از این کتاب این است که در مورد بانکداری خرد با دیدگاه
بحث کنیم
شناسایی تغییراتی که ارزش پیشنهادی را برای
بهبود می بخشد
مشتریان خرده فروشی بانکی و سود بانک و صاحبان آن – هر سه در
همان زمان.

این کتاب به دنبال توضیح شرایط و فرصت هاست. از
استفاده می کند
حقایق، تجربه و منطق برای استدلال مواضع. فقط یک آشنایی اولیه
با بانکداری
فرض می شود.

مهم ترین جنبه های بانکداری خرده فروشی
هستند
تا حدودی به آن پرداخته شده است. ما سعی کرده‌ایم کتاب را کوتاه و خواندنی نگه داریم، و
به جزئیات پرداخته تا علم، مهندسی و محوری را توضیح دهد
نیروی تغییر، که ما معتقدیم هنر بانکداری است. هنر تا حد زیادی
است
امروز گم شده لزوماً برخی از مفاهیم “نرم” وجود دارد که ما نمی توانیم آنها را “اثبات” کنیم،
اما ما اینها را گنجانده ایم و تمام تلاش خود را برای بحث در مورد آنها انجام داده ایم، زیرا برخی
ثابت خواهد شد که تأثیرات قدرتمندی دارند و تعداد کمی بسیار قدرتمند خواهند بود.

بیایید با آن روبرو شویم. این کتاب باید به اندازه
در مورد رفتار مشتری باشد
هر چیز دیگری، و رفتار آنها تنها قدرتمندترین نیرو خواهد بود. خیلی
بقیه مربوط به رفتار سازمانی است، و این تعیین کننده
است
اثربخشی هر دو پاسخ بانک ها به نیازهای مصرف کننده و آنها
ابتکارات برای ملاقات با فرصت ها.

این کتاب با مخاطبان متعددی در
نوشته شده است
ذهن – یک چالش جالب به خودی خود:
کارکنان بانک، مدیران ارشد موسسات مالی،
علاقه مندان به صنعت بانکداری، سرمایه گذاران، مشتریان، دانشجویان، رگولاتورها،
سیاستمداران و مقامات دولتی

این کتاب دو بخش دارد. قسمت اول –
فصل اول تا پنجم – به دنبال ایجاد آگاهی و درک از
است
بانکداری خرده فروشی چیست کسانی که واقعاً با بانکداری خرده فروشی آشنا هستند باید
هنوز از طریق این فصل ها مرور کنید. آنها قرار نیست یک آغازگر خسته کننده باشند،
حتی اگر دو یا سه فصل اول به طرز خطرناکی نزدیک شوند. قصد
ایجاد یک درک مشترک است تا در قسمت دوم بتوانیم
را مطرح کنیم
و سطح کلی و دامنه بحث را گسترش دهد. هیچ کس عقب نمی ماند هر که
شما هستید، چیزهایی در قسمت اول وجود دارد که شما نمی دانستید!

پس از فصل مقدماتی، فصل دوم
به مدل پایه نگاه می کند و تا حد زیادی به نتایج
توجه دارد
علم مرتبط با بانکداری این یک نمای ساده و محدود است، اما کمتر نیست
برای آن دقیق است و دلیل وجودی بانکداری خرده فروشی را پوشش می دهد.

فصل سوم، در مورد انواع حساب و تحویل
کانال ها، بر مهندسی متمرکز است که علم را به
تبدیل می کند
محصولات و خدماتی که مشتریان می بینند. از
قدردانی می کند
طیف وسیعی از فعالیت ها در یک بانک خرده فروشی.

فصل چهارم چالش ها را با استفاده از
مورد بحث قرار می دهد
ارقام بانک از گزارش های سالانه بانک ها، به اندازه و دامنه واقعیات
و فرصت ها.

فصل پنجم حول محور اطلاعات می چرخد
فناوری (IT). به نظر ما، حوزه فناوری اطلاعات و سلف آن، داده
پردازش، کمک های زیادی به بانکداری خرده فروشی کرده اند، اما اکنون
تبدیل به بزرگترین مانع برای بانکداری بهتر. ادغام کامل IT
ورود به کسب و کار بانکداری خرده فروشی آماده است تا کاتالیزوری باشد که
را قادر می سازد
بانکداری بهتر ظاهر شود.

در قسمت دوم – فصل ششم تا دهم – ترک می کنیم
قطعیت های بانکی پشت سر ما چرخ‌هایمان را می‌چرخانیم و ریسک‌هایی را می‌پذیریم و
آزادی ها مانند هر یک از ما نویسنده ها، هیچ خواننده ای با همه آن موافق نیست.

فصل ششم بر دنیای واقعی
تمرکز دارد
کسب و کار. این امر به شدت به مشاهده مشاغل غیربانکی، به تعداد معدودی وابسته است
حقایق خانگی و حقایق سرد دلیلی برای رفتار بانکداری خرد وجود ندارد
متفاوت از سایر مشاغل است. ما سیاره بانکداری خرده فروشی را به واقعی
مرتبط می کنیم
دنیایی که در آن زندگی می کنیم. ما به همه چیز فکر می کنیم، از
شروع می کنیم
خود مشتریان.

فصل هفتم گزاره هایی را در مورد بهترین روش
معرفی می کند
با توجه به این چالش ها ادامه دهید. بدون شک رویکردهای دیگری وجود دارد
وجود دارد.

در فصل هشتم به چگونگی آماده شدن برای
می پردازیم
آینده. واضح است که بانک های مستقر نمی توانند یک شبه تغییر کنند. باید وجود داشته باشد
یک دوره آماده سازی مفصل که قبلا در اکثر بانک ها آغاز شده است،
صرف نظر از جهت های مختلف آنها. بانک های جدید کار آسانی ندارند
ما به سخت‌ترین تغییرات، تغییرات مورد نیاز در ذهنیت‌ها نگاه می‌کنیم
از افرادی که با وضعیت موجود ازدواج کرده اند – بانکداران، مشتریان و سرمایه گذاران، نه کمتر!
معرفی بانکداری بهتر یک چالش تغییر گام خواهد بود که منجر به
خواهد شد
بهبود عملکرد قابل توجه طی چند سال چنین تغییری پیامدهای عمیقی دارد
برای همه اعضای بانک، مشتریان و بسیاری دیگر. استفاده از شکلی از
تحقیق و توسعه منجر به طرح کسب و کار، مدل کسب و کار و استراتژی انتقال می شود.

در فصل نهم، جهت را پیش‌بینی می‌کنیم
بانکداری خرده فروشی ما به خوبی آگاه هستیم که رویکردهای متعددی وجود دارد که
به طور کلی منطقی است، و برخی از آنها برای a
منطقی تر از بقیه خواهند بود
بانک خاص هدف ما رسیدن به این نقطه بود و فقط می‌توانیم
پوزش می طلبیم که خط آن آنقدر که ما در ابتدا می خواستیم مستقیم نبود
بودن. این چیزهای موج بزرگی است، و هر بانک دلایلی برای رسیدگی به این موارد دارد
پیش بینی ها با نهایت احتیاط پیش‌بینی‌های ما فقط در دو نوع هستند –
پیش بینی های ساده و پیش بینی های شجاعانه تر از افق. این پیش بینی ها
مبتنی بر حقایق و واقعیت ها هستند، نه پروازهای خیالی.

همه مثال‌های گویا و حسابی از
استفاده می‌کنند
بهره ساده و مقادیر ثابت ارز برای وضوح.

نتیجه‌گیری ما به کتاب پایان می‌دهد.


Our objective with this book is to discuss retail banking with a view to
identifying changes that will materially improve the value proposition for
retail banking customers, and benefit the bank and its owners – all three at
the same time.

This book seeks to explain the situation and the opportunities. It uses
facts, experience and logic to argue the positions. Only a basic familiarity
with banking is
assumed.

The most important aspects of retail banking are
addressed in some depth. We’ve tried to keep the book short and readable, and
gone into some detail to explain the science, the engineering and the pivotal
change force, which we believe to be the art of banking. The art is largely
missing today. Necessarily there are some ‘soft’ concepts that we cannot ‘prove’,
but we have incorporated these and done our best to discuss them, because some
will prove to be powerful influences, and a few will be very powerful.

Let’s face it; this book has to be as much about customer behaviour as
anything else, and their behaviour will be the single most powerful force. Much
of the rest is about organisational behaviour, and this will determine the
effectiveness of both the banks’ responses to consumer needs and their
initiatives to meet opportunities.

This book has been written with several audiences in
mind – an interesting challenge in itself:
Bank staff , Senior managers of financial institutions,
those interested in the banking industry, Investors, Customers, Students, Regulators,
politicians and government officials.

There are two parts to this book. The first part –
Chapters one to five – seeks to establish an awareness and understanding of
what retail banking is about. Those really familiar with retail banking should
still browse through these chapters; they are not meant to be a boring primer,
even though the first two or three chapters get dangerously close. The intent
is to establish a common understanding, so that in the second part, we can raise
and widen the overall level and scope of the debate. Nobody gets left behind. Whoever
you are, there is stuff in the first part that you didn’t know!

Following the introductory chapter, the second chapter
looks at the basic model, and is largely concerned with the results of the
science involved with banking. It is a simple and limited view, but no less
accurate for that, and covers the fundamental raison d’ˆetre of retail banking.

The third chapter, on account types and delivery
channels, is centred on the engineering that transforms the science into the
products and services that the customers see. It gives an appreciation of the
range of activities in a retail bank.

The fourth chapter discusses the challenges, using
bank figures from the banks’ annual reports, to size and scope the realities
and opportunities.

The fifth chapter revolves around information
technology (IT). In our opinion, the area of IT and its predecessor, data
processing, have made enormous contributions to retail banking, but have now
become the largest obstacles to better banking. The thorough integration of IT
into the retail banking business is poised to be the catalyst that will enable
better banking to emerge.

In the second part – Chapters six to ten – we leave
banking certainties behind. We spin our wheels, and take some risks and
liberties. Like each of us authors, no reader will agree with it all.

Chapter six concentrates on the real world of
business. It relies heavily on observation of non-bank businesses, on a few
home truths and cold facts. There is no reason for retail banking to behave
differently to other businesses.We relate the retail banking planet to the real
world that we live in.We think it all through a little, starting with the
customers themselves.

Chapter seven introduces propositions on how best to
proceed, given these challenges. Undoubtedly, there are other approaches out
there.

In Chapter eight we look at how we should prepare for
the future. Clearly, established banks cannot change overnight. There has to be
an elaborate preparation period, which has already started in most banks,
irrespective of their various directions. New banks don’t have it easy
either.We look at the most difficult of changes, those required in the mindsets
of people wedded to the status quo – bankers, customers and investors, no less!
The introduction of better banking will be a step change challenge, leading to
significant performance improvement over some years. Such a change has deep implications
for all members of the bank, customers and many others. Using some form of
R&D leads to a business plan, a business model and a transition strategy.

In Chapter nine we make predictions for the direction
of retail banking. We are well aware that there are multiple approaches that will
make sense generally, and that some will make more sense than others for a
particular bank. Our objective was to get to this point, and we can only
apologise that the line to it was not as straight as we initially wanted it to
be. This is biggish wave stuff, and each bank has every reason to handle these
predictions with the utmost caution. Our predictions come in only two flavours –
simple predictions and braver predictions from over the horizon. These predictions
are based on facts and realities, not flights of fancy.

All the illustrative and arithmetic examples use
simple interest and constant currency values for clarity.

Our conclusions end the book.

دانلود کتاب «هنر بانکداری خرده فروشی بهتر: پیش بینی های قابل پشتیبانی در مورد آینده بانکداری خرده فروشی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید