بازاریابی: تبلیغات

هنر تبلیغات

The Art Of Advertising

دانلود کتاب The Art Of Advertising (به فارسی: هنر تبلیغات) نوشته شده توسط «Mike Toth – Christopher Santry – Aspatore Books Staff – Aspatore.com – Inside the Minds Staff»


اطلاعات کتاب هنر تبلیغات

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Aspatore Books

نویسنده: Mike Toth – Christopher Santry – Aspatore Books Staff – Aspatore.com – Inside the Minds Staff

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 85

حجم فایل: 421 کیلوبایت

کد کتاب: 1587622319 , 9781587622311

توضیحات کتاب هنر تبلیغات

Inside the Minds: The Art of Advertising معتبرترین کتابی است که تا به حال در مورد ضروریات ایجاد برندهای موفق و اجرای راه حل های ارتباطی خلاقانه نوشته شده است. این عنوان شامل بنیان‌گذاران، روسای جمهور و مدیران عامل برخی از آژانس‌های تبلیغاتی پیشرو کشور است که هر کدام فصل‌هایی مشابه مقاله‌ها یا مقالات عینی مرتبط با تجربه در مورد مسائل اصلی موفقیت در چنین بازار رقابتی ارائه کرده‌اند. نویسندگان در ارائه‌ای جامع و عمیق از مبانی، قوانین ناگفته و مسائل مهمی را که اکنون هر آژانسی با آن مواجه است، و آنچه در آینده صادق خواهد بود، بیان می‌کنند. از استراتژی های موثر برندینگ گرفته تا روندها و چالش های صنعت، این عنوان خوانندگان را از ابتدا تا انتها در تمام جنبه های تبلیغات به خود جذب می کند. جایگاه‌های مختلف ارائه‌شده و دیدگاه‌های مختلف ارائه‌شده به خوانندگان این امکان را می‌دهد که واقعاً به ذهن بزرگ تبلیغات وارد شوند و توصیه‌های عملی را جمع‌آوری کنند، زیرا کارشناسان به اصول اولیه بازمی‌گردند و هر کسی که علاقه‌مند به این صنعت پویا و منحصر به فرد است، باید آن را بخواند.


Inside the Minds: The Art of Advertising is the most authoritative book ever written on the essentials behind building successful brands and implementing creative communications solutions. This title features the founders, presidents and CEOs from some of the country’s leading advertising agencies, who have each contributed chapters akin to objective, experience-related white papers or essays on the core issues surrounding success in such a competitive market. In an over-arching as wel as in-depth presentation of the fundamentals, authors articulate the unspoken rules and the important issues facing any agency now, and what will hold true into the future. From effective branding strategies to industry trends and challenges, this title pulls readers through all facets of advertising, from beginning to end. The different niches represented and the various perspectives presented enable readers to really get inside the great minds of advertising and glean practical advice, as the experts go back to basics in a must-read for anyone interested in this dynamic, unique industry.

دانلود کتاب «هنر تبلیغات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید