دانلود کتاب The AI Marketing Canvas: A Five-Stage Road Map to Implementing Artificial Intelligence in Marketing (به فارسی: بوم بازاریابی هوش مصنوعی: نقشه راه پنج مرحله ای برای پیاده سازی هوش مصنوعی در بازاریابی) نوشته شده توسط «Raj Venkatesan – Jim Lecinski»
اطلاعات کتاب بوم بازاریابی هوش مصنوعی: نقشه راه پنج مرحله ای برای پیاده سازی هوش مصنوعی در بازاریابی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Stanford Business Books
نویسنده: Raj Venkatesan – Jim Lecinski
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 272 / 269
حجم فایل: 6.29 مگابایت
کد کتاب: 150361316X , 9781503613164
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بوم بازاریابی هوش مصنوعی: نقشه راه پنج مرحله ای برای پیاده سازی هوش مصنوعی در بازاریابی
این کتاب برنامهای مستقیم و عملی را ارائه میکند که CMOها میتوانند از آن برای ترسیم طرحهایی استفاده کنند که بهدرستی ترتیببندی شده و برای موفقیت طراحی شدهاند – صرف نظر از اینکه سازمان بازاریابی آنها در کجاست.
نویسندگان موارد زیر را مطرح میکنند. سوالات مهم برای بازاریابان: (1) بازاریابان مدرن چگونه باید به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین فکر کنند؟ و (2) بازاریابان چگونه باید استراتژی و برنامه ریزی برای پیاده سازی هوش مصنوعی در جعبه ابزار بازاریابی خود ایجاد کنند؟
فصل های آغازین به رهبران بازاریابی یک نمای کلی از اینکه دقیقاً هوش مصنوعی چیست و چه تفاوتی با رویکردهای سنتی علوم رایانه دارد، ارائه می دهد. سپس Venkatesan و Lecinski یک چارچوب پنج مرحلهای بهترین عملکرد را برای پیادهسازی آنچه «بوم بازاریابی هوش مصنوعی» مینامند، پیشنهاد میکنند. رویکرد آنها بر اساس تحقیقات و مصاحبههایی است که با بازاریابان پیشرو انجام دادهاند و نمونههای ملموس بسیاری از کارهایی که برندها در هر مرحله از بوم بازاریابی هوش مصنوعی انجام میدهند ارائه میدهد. از طریق راهنمایی، Venkatesan و Lecinski نمونههایی از مارکها – از جمله Google، Lyft، Ancestry.com، و Coca-Cola- را ارائه میکنند که با موفقیت هوش مصنوعی را در استراتژیهای بازاریابی خود بافتهاند. این کتاب با بحث در مورد مفاهیم مهم برای رهبران بازاریابی – برای تیم و فرهنگ شما به پایان میرسد.
This book offers a direct, actionable plan CMOs can use to map out initiatives that are properly sequenced and designed for success―regardless of where their marketing organization is in the process.
The authors pose the following critical questions to marketers: (1) How should modern marketers be thinking about artificial intelligence and machine learning? and (2) How should marketers be developing a strategy and plan to implement AI into their marketing toolkit?
The opening chapters provide marketing leaders with an overview of what exactly AI is and how is it different than traditional computer science approaches. Venkatesan and Lecinski, then, propose a best-practice, five-stage framework for implementing what they term the “AI Marketing Canvas.” Their approach is based on research and interviews they conducted with leading marketers, and offers many tangible examples of what brands are doing at each stage of the AI Marketing Canvas. By way of guidance, Venkatesan and Lecinski provide examples of brands―including Google, Lyft, Ancestry.com, and Coca-Cola―that have successfully woven AI into their marketing strategies. The book concludes with a discussion of important implications for marketing leaders―for your team and culture.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.