دانلود کتاب The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to Use (به فارسی: فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه) نوشته شده توسط «Scott Dacko»
اطلاعات کتاب فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press USA
نویسنده: Scott Dacko
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 632
حجم فایل: 6.76 مگابایت
کد کتاب: 0199285993 , 9780199285990
توضیحات کتاب فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه
Книга The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to Use The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to Use. Язык: Английский0 (голосов: 0) امتیاز: این فرهنگ لغت اصطلاحات بازاریابی بر مفاهیم کلیدی تمرکز دارد که به چهار دسته تقسیم می شوند: مفاهیم، قوانین، نظریه ها و اثرات. این کتاب حاوی بیش از 500 مدخل، از نظر طول و عمق، راهنمای مرجع ایدهآلی برای پزشکان، دانشجویان MBA و کسانی است که مدارک حرفهای بازاریابی را دارند. مدخلهای نمونه عبارتند از: کارت امتیازی متوازن. Sagacity Segmentation; بازاریابی مبتنی بر ارزش؛ قانون مزیت نسبی; قانون بازده نزولی؛ قانون انگلس؛ قانون مور؛ نظریه نمایندگی; نظریه بازی؛ نظریه انگیزه؛ نظریه X; نظریه Y; مجموعه پاسخ رضایت; اثر لنگر انداختن؛ اثر منحنی را تجربه کنید. اثر هاله؛ اثر جایگزینی.
دانلود کتاب «فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.