بازاریابی: تبلیغات

فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه

The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to Use

دانلود کتاب The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to Use (به فارسی: فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه) نوشته شده توسط «Scott Dacko»


اطلاعات کتاب فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press USA

نویسنده: Scott Dacko

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 632

حجم فایل: 6.76 مگابایت

کد کتاب: 0199285993 , 9780199285990

توضیحات کتاب فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه

Книга The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to Use The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to Use. Язык: Английский0 (голосов: 0) امتیاز: این فرهنگ لغت اصطلاحات بازاریابی بر مفاهیم کلیدی تمرکز دارد که به چهار دسته تقسیم می شوند: مفاهیم، ​​قوانین، نظریه ها و اثرات. این کتاب حاوی بیش از 500 مدخل، از نظر طول و عمق، راهنمای مرجع ایده‌آلی برای پزشکان، دانشجویان MBA و کسانی است که مدارک حرفه‌ای بازاریابی را دارند. مدخل‌های نمونه عبارتند از: کارت امتیازی متوازن. Sagacity Segmentation; بازاریابی مبتنی بر ارزش؛ قانون مزیت نسبی; قانون بازده نزولی؛ قانون انگلس؛ قانون مور؛ نظریه نمایندگی; نظریه بازی؛ نظریه انگیزه؛ نظریه X; نظریه Y; مجموعه پاسخ رضایت; اثر لنگر انداختن؛ اثر منحنی را تجربه کنید. اثر هاله؛ اثر جایگزینی.


Книга The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to Use The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to UseКниги Маркетинг Автор: Scott Dacko Год издания: 2008 Формат: pdf Издат.:Oxford University Press, USA Страниц: 625 Размер: 2 ISBN: 0199285993 Язык: Английский0 (голосов: 0) Оценка:This dictionary of marketing terms focuses on key concepts, grouped into four categories: concepts, laws, theories, and effects. Containing over 500 entries, ranging in length and depth, the book will be the ideal reference guide for practitioners, MBA students, and those taking professional marketing qualifications.Example entries include:Balanced Scorecard; Sagacity Segmentation; Value-based Marketing; Law of Comparative Advantage; Law of Diminishing Returns; Engel’s Law; Moore’s Law; Agency Theory; Game Theory; Motivation Theory; Theory X; Theory Y; Acquiesence Response Set; Anchoring Effect; Experience Curve Effect; Halo Effect; Substitution Effect.

دانلود کتاب «فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید