تاریخ، خاطرات، زندگینامه

18 قانون تغییر ناپذیر شهرت شرکت: ایجاد، محافظت و تعمیر با ارزش ترین دارایی شما

The 18 Immutable Laws of Corporate Reputation: Creating, Protecting, and Repairing Your Most Valuable Asset

دانلود کتاب The 18 Immutable Laws of Corporate Reputation: Creating, Protecting, and Repairing Your Most Valuable Asset (به فارسی: 18 قانون تغییر ناپذیر شهرت شرکت: ایجاد، محافظت و تعمیر با ارزش ترین دارایی شما) نوشته شده توسط «Ronald J. Alsop – Ron Alsop»


اطلاعات کتاب 18 قانون تغییر ناپذیر شهرت شرکت: ایجاد، محافظت و تعمیر با ارزش ترین دارایی شما

موضوع اصلی: بیوگرافی و زندگینامه – تجارت و امور مالی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Free Press

نویسنده: Ronald J. Alsop – Ron Alsop

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 10

حجم فایل: 114 کیلوبایت

کد کتاب: 074323670X , 9780743236706

توضیحات کتاب 18 قانون تغییر ناپذیر شهرت شرکت: ایجاد، محافظت و تعمیر با ارزش ترین دارایی شما

من عاشق لیست هستم من 10 مرحله ارتباطات بحران و 5 اصل مدیریت بحران دارم. وقتی از من می پرسند که چرا 10 تا از این یا 5 تا از آن وجود دارد، پاسخ من این است: “چون من نویسنده هستم و می گویم!”

رونالد جی. آلسوپ نویسنده 18 قانون تغییر ناپذیر شهرت شرکت است که از سالها تجربه او به عنوان سردبیر اخبار و نویسنده ارشد در وال استریت ژورنال سود می برد. او می‌داند که روزنامه‌نگاران همکارش فهرست‌ها را دوست دارند، و من گمان می‌کنم که او قمار کرده است که شماره‌ای مثل “18” توجه همسالانش را تغییر دهد. Merriam-Webster من می گوید: “Immutable” به معنای “ناتوان یا مستعد تغییر نیست”. من باید موافق باشم، از این نظر که آقای آلسوپ برخی از بی‌زمان‌ترین حقایق مدیریت شهرت را انتخاب کرده و از آنها با تاریخچه‌های موردی محکم پشتیبانی کرده است. او همچنین اعتبار برخی از فهرست‌های بسیار محبوب «بهترین‌ها» را به چالش می‌کشد، مانند «بهترین شرکت‌ها برای کار کردن» و «رویایی‌ترین شرکت‌ها».

یکی از مهم‌ترین پیام‌های او این است که شرایط چقدر سریع می‌تواند شهرت‌هایی را که ده‌ها سال طول کشیده است، از بین ببرد. مانند بسیاری از کتاب ها، این ایده برای هیچ خواننده ای از این خبرنامه و سایر کتاب های موجود در بازار جدید نیست، اما او آن را بسیار زیبا بسته بندی کرده است. این نوع نشریه ای است که می توانید به مدیر عامل یا مشتری خود بدهید و بگویید “ببینید، در اینجا مدرک بیشتری وجود دارد که ما کار داریم.”

جاناتان برنشتاین
نویسنده، Keeping the Wolves at Bay: A Media Training Manual نسخه 3.0
رئیس، برنشتاین مدیریت بحران، شرکت
[…]


I love lists. I have 10 Steps of Crisis Communications and 5 Tenets of Crisis Management. When I’m asked why there are 10 of this or 5 of that, my answer is, “because I’m the author and I say so!”

Ronald J. Alsop is the author of The 18 Immutable Laws of Corporate Reputation, which benefits from his years of experience as a news editor and senior writer at The Wall Street Journal. He knows that his fellow journalists like lists, and I suspect he gambled that an off-beat number like “18” would tweak his peers’ attention. “Immutable,” says my Merriam-Webster, means “not capable of or susceptible to change.” I have to agree, in that Mr. Alsop has selected some of the most timeless truths of reputation management and backed them up with solid case histories. He also challenges the credibility of some very popular “best of” lists, such as “the best companies to work for” and “the most visionary companies.”

One of his most important messages is how quickly circumstances can destroy reputations that took decades to develop. As with much of the book, this is not an idea new to any reader of this newsletter and other books on the market, but he has packaged it very nicely. It’s the kind of publication you could give to your CEO or client and say “see, here’s more proof that we have work to do.”

Jonathan Bernstein
Author, Keeping the Wolves at Bay: A Media Training Manual Version 3.0
President, Bernstein Crisis Management, Inc.
[…]

دانلود کتاب «18 قانون تغییر ناپذیر شهرت شرکت: ایجاد، محافظت و تعمیر با ارزش ترین دارایی شما»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید