بازاریابی: تبلیغات

تست، تست 1، 2، 3: با تست های پست مستقیم پول بیشتری به دست آورید

Testing, Testing 1, 2, 3: Raise More Money with Direct Mail Tests

دانلود کتاب Testing, Testing 1, 2, 3: Raise More Money with Direct Mail Tests (به فارسی: تست، تست 1، 2، 3: با تست های پست مستقیم پول بیشتری به دست آورید) نوشته شده توسط «Mal Warwick»


اطلاعات کتاب تست، تست 1، 2، 3: با تست های پست مستقیم پول بیشتری به دست آورید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Mal Warwick

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 272 / 274

حجم فایل: 1010 کیلوبایت

کد کتاب: 0787967122 , 9780787967123

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تست، تست 1، 2، 3: با تست های پست مستقیم پول بیشتری به دست آورید

کارشناسان جمع‌آوری سرمایه می‌دانند که پست مستقیم موفق مستلزم جستجوی مداوم برای بهبود در کپی، قالب‌های بسته و فهرست‌ها از طریق آزمایش آزمون و خطا است. شکی نیست که آزمایش – زمانی که به درستی انجام شود – می تواند پول بیشتری را برای سازمان شما جمع آوری کند. در Testing, Testing، مال وارویک، کارشناس پست مستقیم و جمع‌آوری کمک مالی 1،2،3 نشان می‌دهد که چگونه ارزش تجمعی تست‌های متفکرانه و سیستماتیک می‌تواند به سازمان شما کمک کند تا به اهداف جمع‌آوری کمک از طریق پست مستقیم خود برسد. این راهنمای خواننده پسند شما را در هر مرحله از فرآیند علمی کشف ترکیب ایده آل سازمانتان از پیشنهاد پست مستقیم، بسته و هزینه پست راهنمایی می کند. مانند دیگر کتاب‌های وارویک که به طور گسترده در مورد جمع‌آوری کمک نقل‌قول شده است، Testing, Testing، 1،2،3 بر اساس نمونه‌های واقعی دنیای واقعی است که از بیش از دو دهه تجربه او در پست مستقیم استخراج شده است. بررسی کانال خیریه را بخوانید:http: //www.charitychannel.com/publish/templates/?a=38


Fundraising experts know that successful direct mail requires a continual search for improvements in copy, package formats, and lists through trial-and-error testing. There is no doubt that testing—when done correctly—can raise more money for your organization. In Testing, Testing, 1,2,3 direct mail and fundraising expert Mal Warwick shows how the cumulative value of thoughtful, systematic testing can help your organization reach its direct mail fundraising goals. This reader-friendly guide will take you through each phase of the scientific process of discovering your organization’s ideal combination of direct mail offer, package, and postage. Like Warwick’s other, widely quoted books on fundraising, Testing, Testing, 1,2,3 is based on an abundance of real-world examples drawn from his more than two decades of experience in direct mail.Read a Charity Channel review:http://www.charitychannel.com/publish/templates/?a=38

دانلود کتاب «تست، تست 1، 2، 3: با تست های پست مستقیم پول بیشتری به دست آورید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید