دانلود کتاب Tested Advertising Methods (Business Classics Series) (به فارسی: روش های تبلیغاتی آزمایش شده (سری کلاسیک های تجاری)) نوشته شده توسط «John Caples – Fred E. Hahn»
اطلاعات کتاب روش های تبلیغاتی آزمایش شده (سری کلاسیک های تجاری)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Prentice Hall
نویسنده: John Caples – Fred E. Hahn
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1997
تعداد صفحه: 152
حجم فایل: 18.57 مگابایت
کد کتاب: 013244609X , 9780132446099
نوبت چاپ: 5 Sub
توضیحات کتاب روش های تبلیغاتی آزمایش شده (سری کلاسیک های تجاری)
جان کپلز که بیش از 60 سال اسطوره تبلیغات است، هنوز هم به عنوان یک راهنما برای نسل های افراد خلاق بازاریابی عمل می کند. اکنون کار کلاسیک او در مورد چگونگی ایجاد تبلیغات موفق توسط مشاور محترم تبلیغاتی فرد هان به روز شده است. تمام وضوح، تجزیه و تحلیل صریح، تجربه آزمایش شده در زمان و ایده های ارزشمند برنده جایزه از نسخه اصلی را حفظ می کند، در حالی که آن را در بسیاری از تغییرات جدید در این زمینه به روز می کند.
دانلود کتاب «روش های تبلیغاتی آزمایش شده (سری کلاسیک های تجاری)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.