بازاریابی: تبلیغات

روش های تبلیغاتی آزمایش شده (سری کلاسیک های تجاری)

Tested Advertising Methods (Business Classics Series)

دانلود کتاب Tested Advertising Methods (Business Classics Series) (به فارسی: روش های تبلیغاتی آزمایش شده (سری کلاسیک های تجاری)) نوشته شده توسط «John Caples – Fred E. Hahn»


اطلاعات کتاب روش های تبلیغاتی آزمایش شده (سری کلاسیک های تجاری)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Prentice Hall

نویسنده: John Caples – Fred E. Hahn

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1997

تعداد صفحه: 152

حجم فایل: 18.57 مگابایت

کد کتاب: 013244609X , 9780132446099

نوبت چاپ: 5 Sub

توضیحات کتاب روش های تبلیغاتی آزمایش شده (سری کلاسیک های تجاری)

جان کپلز که بیش از 60 سال اسطوره تبلیغات است، هنوز هم به عنوان یک راهنما برای نسل های افراد خلاق بازاریابی عمل می کند. اکنون کار کلاسیک او در مورد چگونگی ایجاد تبلیغات موفق توسط مشاور محترم تبلیغاتی فرد هان به روز شده است. تمام وضوح، تجزیه و تحلیل صریح، تجربه آزمایش شده در زمان و ایده های ارزشمند برنده جایزه از نسخه اصلی را حفظ می کند، در حالی که آن را در بسیاری از تغییرات جدید در این زمینه به روز می کند.


A legend in advertising for more than 60 years, John Caples still serves as a guide to generations of creative marketing people. Now his classic work on how to create successful advertising has been updated by respected advertising consultant Fred Hahn. It retains all the clarity, candid analysis, time-tested experience and invaluable award-winning ideas from the original, while bringing it right up-to-the-minute on the many new changes in the field.

دانلود کتاب «روش های تبلیغاتی آزمایش شده (سری کلاسیک های تجاری)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید