تجارت

آموزش قلبی: سفر یک پروفسور برای الهام گرفتن

Teaching by Heart: One Professor's Journey to Inspire

دانلود کتاب Teaching by Heart: One Professor’s Journey to Inspire (به فارسی: آموزش قلبی: سفر یک پروفسور برای الهام گرفتن) نوشته شده توسط «Thomas J. DeLong»


اطلاعات کتاب آموزش قلبی: سفر یک پروفسور برای الهام گرفتن

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business Press

نویسنده: Thomas J. DeLong

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 240

حجم فایل: 4.53 مگابایت

کد کتاب: 163369853X , 9781633698536

توضیحات کتاب آموزش قلبی: سفر یک پروفسور برای الهام گرفتن

بهترین معلمان رهبران هستند و بهترین رهبران معلمان هستند. Teaching by Heart بینش های کلیدی نویسنده را که از بیش از چهل سال تدریس و مدیریت به دست آمده است، خلاصه می کند. این نشان می دهد که چگونه معلمان می توانند هم افراد را بلند کنند و هم آنها را ناامید کنند. پیشنهاد می کند که بهترین معلمان نیز رهبر هستند و بهترین رهبران نیز معلمان هستند. در بررسی چگونگی رهبری و تدریس، پروفسور مشهور مدرسه بازرگانی هاروارد، توماس جی. دلانگ، خواننده را به درون ذهن و قلب خود می برد. او خاطرنشان می کند که ما به عنوان معلم اغلب بیشتر بر روی نارسایی ها و اشتباهات خود تمرکز می کنیم تا نقاط قوت و استعدادهای منحصر به فرد خود. او توضیح می دهد که چرا این چنین است با کالبد شکافی و تجزیه و تحلیل تجربیات خود – استفاده از خود به عنوان مطالعه موردی. هدف این کتاب این است که به خوانندگان کمک کند تا در مورد پیچیدگی‌های آموزش و مدیریت بیاموزند و درس‌هایی در مورد اینکه چگونه معلمان می‌توانند فضای آموزشی منحصربه‌فردی ایجاد کنند، بیاموزد. برای انجام این کار، نویسنده فرآیند ایجاد یک برنامه درسی، آماده شدن برای یک کلاس هشتاد دقیقه ای، مدیریت پانزده دقیقه قبل از شروع کلاس، و ارزیابی ماهیت تجربه تدریس پس از پایان جلسه را تجزیه و تحلیل می کند. در طول مسیر، او رفتارهای خاص کلاس درس را با مسائل رهبری مرتبط می کند – در سازمان ها، در تیم ها و در روابط شخصی. او همچنین می پرسد – و پاسخ می دهد – برخی از سوالات تحریک آمیز، مانند: چه اتفاقی در سطوح مختلف می افتد زمانی که من تدریس می کنم یا رهبری می کنم – با من، دانش آموزان یا متخصصان؟ هنگام پردازش آنچه دانش آموزان فکر و احساس می کنند، چه فکر و چه احساسی دارم؟ مکالمات درونی من چگونه بر نحوه تدریس و رهبری من تأثیر می گذارد؟ چگونه سوگیری های خود را مدیریت کنم، از جمله داشتن دانش آموزان “مورد علاقه”؟ تا چه حد می توانم از روش های تدریس در عرصه مدیریت استفاده کنم؟ دلانگ در سرتاسر Teaching by Heart به این موضوع می پردازد که چرا همدلی و اصالت اهمیت دارد. وقتی معلمان این طرز فکر را می پذیرند، دانش آموزان این فرصت را دارند که تجربه یادگیری منحصر به فردی داشته باشند. معلمان و مدیران یاد خواهند گرفت که چگونه لحظات تحول را برای دانش آموزان ایجاد کنند. چه یک استاد دانشگاه، یک دانشجو، یک رهبر تجاری، یا فقط کسی که مجذوب تدریس هستید، این کتاب آموزش، سرگرمی، و – امیدوارم – الهام بخش باشد.


The best teachers are leaders, and the best leaders are teachers. Teaching by Heart summarizes the author’s key insights gained from more than forty years of teaching and managing. It illustrates how teachers can both lift people up and let them down. It proposes that the best teachers are also leaders, and the best leaders are also teachers. In examining how to lead and teach, renowned Harvard Business School professor Thomas J. DeLong takes the reader inside his own head and heart. He notes that, as teachers, we often focus more on our inadequacies and missteps than on our strengths and unique talents. He explains why this is so by dissecting and analyzing his own experiences–using himself as a case study. The book’s goal is to help readers learn about the intricacies of teaching and managing, and to impart lessons about how teachers can create a unique teaching atmosphere. To do this, the author analyzes the process of creating a curriculum, preparing for an eighty-minute class, managing the fifteen minutes before class begins, and evaluating the nature of the teaching experience after the session concludes. Along the way, he connects specific classroom behaviors with leadership issues–in organizations, in teams, and in personal relationships. He also asks–and answers–some provocative questions, such as: What happens on multiple levels when I teach or lead–with me, students, or professionals? What am I thinking and feeling as I process what students are thinking and feeling? How are my internal conversations affecting how I teach and lead? How do I manage my biases, including having “favorite” students? To what extent can I use teaching methods in the arena of management? Throughout Teaching by Heart, DeLong discusses why empathy and authenticity matter. When teachers embrace this mindset, students have the opportunity to have a unique learning experience. Teachers and managers will learn how to create moments of transformation for students. Whether you’re a university professor, a student, a business leader, or just someone fascinated by teaching, this book will instruct, entertain, and–hopefully–inspire.

دانلود کتاب «آموزش قلبی: سفر یک پروفسور برای الهام گرفتن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید