اقتصاد

چای و گردشگری: گردشگران، سنت‌ها و تحولات (گردشگری و تغییرات فرهنگی)

Tea and Tourism: Tourists, Traditions, and Transformations (Tourism and Cultural Change)

دانلود کتاب Tea and Tourism: Tourists, Traditions, and Transformations (Tourism and Cultural Change) (به فارسی: چای و گردشگری: گردشگران، سنت‌ها و تحولات (گردشگری و تغییرات فرهنگی)) نوشته شده توسط «Lee Jolliffe»


اطلاعات کتاب چای و گردشگری: گردشگران، سنت‌ها و تحولات (گردشگری و تغییرات فرهنگی)

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Channel View Publications

نویسنده: Lee Jolliffe

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 274

حجم فایل: 4.15 مگابایت

کد کتاب: 1845410580 , 9781845410582

توضیحات کتاب چای و گردشگری: گردشگران، سنت‌ها و تحولات (گردشگری و تغییرات فرهنگی)

تولید، بازاریابی و مصرف جهانی چای منبعی برای گردشگری مرتبط با چای است. «چای و گردشگری: گردشگران، سنت‌ها و تحولات» فرهنگ‌های چای را نمایان می‌کند و زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و توسعه‌ای استفاده از سنت‌های مرتبط برای اهداف گردشگری را بررسی می‌کند. این جلد، گردشگری مرتبط با چای را از دیدگاه‌های مختلف رشته‌ای، و از دیدگاه‌های بازاریابی، برنامه‌ریزی، کارآفرینی و توسعه مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب به بررسی تبدیل سنت‌های بومی و وارداتی چای به تجربه برای گردشگران می‌پردازد. پروفایل این تجربیات چای از سراسر جهان از جمله بریتانیا. سری لانکا؛ هند؛ چین؛ تایوان؛ کنیا و کانادا، این حجم راه هایی را نشان می دهد که در آن میراث چای برای مصرف گردشگری سازگار شده است. این اولین کار قطعی در مورد گردشگری چای است. روندهای جهانی گردشگری چای شناسایی می شوند، در حالی که نمونه های موردی دیدگاه های تازه ای را در مورد تحول مداوم چای برای اهداف گردشگری ارائه می دهند.


The global production, marketing and consumption of tea present a resource for tea-related tourism. “Tea and Tourism: Tourists, Traditions and Transformations” profiles tea cultures and examines the social, political and developmental contexts of using related traditions for touristic purposes. This volume views tourism related to tea from differing disciplinary perspectives, and from marketing, planning, entrepreneurial and developmental viewpoints. The book examines the transformation of indigenous and imported tea traditions into experiences for tourists. Profiling these tea experiences from around the world including the United Kingdom; Sri Lanka; India; China; Taiwan; Kenya and Canada, the volume reveals the ways in which tea’s heritage is adapted for tourism consumption. This is the first definitive work on tea tourism. Global tea tourism trends are identified, while case examples provide fresh perspectives on the ongoing transformation of tea for tourism purposes.

دانلود کتاب «چای و گردشگری: گردشگران، سنت‌ها و تحولات (گردشگری و تغییرات فرهنگی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید