کامپیوترها

دینامیک و هندسه نمادین: استفاده از D* در گرافیک و برنامه نویسی بازی

Symbolic Dynamics and Geometry: Using D* in Graphics and Game Programming

دانلود کتاب Symbolic Dynamics and Geometry: Using D* in Graphics and Game Programming (به فارسی: دینامیک و هندسه نمادین: استفاده از D* در گرافیک و برنامه نویسی بازی) نوشته شده توسط «Brian Guenter (Author) – Sung-Hee Lee (Author)»


اطلاعات کتاب دینامیک و هندسه نمادین: استفاده از D* در گرافیک و برنامه نویسی بازی

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K Peters/CRC Press

نویسنده: Brian Guenter (Author) – Sung-Hee Lee (Author)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 209

حجم فایل: 42.59 مگابایت

کد کتاب: 1568812809 , 9781568812809

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب دینامیک و هندسه نمادین: استفاده از D* در گرافیک و برنامه نویسی بازی

این کتاب نحوه استفاده از سیستم تمایز نمادین D* را برای کاربردهای بازی های رایانه ای و شبیه سازی مهندسی توضیح می دهد. نویسندگان نحوه ایجاد مدل‌های هندسی سه‌بعدی رویه‌ای، پیوند دادن آن‌ها با یکدیگر برای تشکیل سیستم‌های فیزیکی چند بدنه، و شبیه‌سازی و نمایش رفتار فیزیکی آن‌ها در زمان واقعی را شرح می‌دهند. علامت تمایز نمادین


This book explains how to use the symbolic differentiation system D* for applications in computer games and engineering simulation. The authors describe how to create procedural 3D geometric models, link them together to form multibody physical systems, and simulate and display their physical behavior in real time. The symbolic differentiation capa

دانلود کتاب «دینامیک و هندسه نمادین: استفاده از D* در گرافیک و برنامه نویسی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید