کامپیوترها

Swift 2 Design Patterns: ساخت برنامه های بازی های iOS و Mac OS X قوی و مقیاس پذیر

Swift 2 Design Patterns: Build robust and scalable iOS and Mac OS X game applications

دانلود کتاب Swift 2 Design Patterns: Build robust and scalable iOS and Mac OS X game applications (به فارسی: Swift 2 Design Patterns: ساخت برنامه های بازی های iOS و Mac OS X قوی و مقیاس پذیر) نوشته شده توسط «Julien Lange»


اطلاعات کتاب Swift 2 Design Patterns: ساخت برنامه های بازی های iOS و Mac OS X قوی و مقیاس پذیر

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Julien Lange

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 224

حجم فایل: 9.49 مگابایت

کد کتاب: 1785887610 , 9781785887611

توضیحات کتاب Swift 2 Design Patterns: ساخت برنامه های بازی های iOS و Mac OS X قوی و مقیاس پذیر

سوئیفت یک زبان چند پارادایم است. دارای ویژگی های بیانی آشنا برای کسانی است که برای کار با زبان های کاربردی مدرن استفاده می شوند، در حالی که ویژگی های شی گرا Objective-C را نیز حفظ می کند. همچنان با کدها و چارچوب های قدیمی اپل سازگار است. یک الگوی طراحی به طور سیستماتیک یک طرح کلی را نام‌گذاری می‌کند، انگیزه می‌دهد و توضیح می‌دهد که به یک مشکل طراحی تکرارشونده در سیستم‌های شی گرا می‌پردازد. مشکل، راه حل، زمان اعمال راه حل و پیامدهای آن را شرح می دهد. همچنین نکات و مثال هایی برای پیاده سازی ارائه می دهد. دانش در مورد الگوهای طراحی نیز یکی از بهترین راه ها برای متمایز کردن شما نسبت به سایر توسعه دهندگان سطح پایین است. این کتاب نحوه استفاده از سوئیفت 2 را برای یادگیری 23 الگوی طراحی Gang of Four (GoF) به شما نشان می دهد و در سه دسته سازماندهی شده است. این کتاب پنج الگوی آفرینشی را به شما ارائه می‌کند، به دنبال آن هفت الگوی ساختاری، و با 11 الگوی رفتاری که توسط GoF تعریف شده است، به پایان می‌رسد. هر فصل الگو را با تعریف نقش خود، مشکلات رایج الگو باید برای استفاده، نمایش عمومی UML آن، نحوه مشارکت هر یک از اشیاء ارائه شده در نمودار کلاس در الگو، و نقش هر یک از این اشیاء معرفی کند. سپس این کتاب یک مورد مشخص را به عنوان یک تصویر به شما ارائه می دهد که برای پیاده سازی الگو با استفاده از Swift استفاده می شود.


Swift is a multi-paradigm language. It has expressive features familiar to those used to work with modern functional languages, while also keeping the object-oriented features of Objective-C. It remains compatible with Apple’s legacy codes and frameworks. A design pattern systematically names, motivates, and explains a general design that addresses a recurring design problem in object-oriented systems. It describes the problem, the solution, when to apply the solution, and its consequences. It also gives implementation hints and examples. Knowledge about design patterns is also one of the best ways to make you different compared to other low-level developers. This book shows you how to use Swift 2 to learn about 23 Gang of Four (GoF) design patterns, and is organized into three categories. The book will present you the five creational patterns, followed by the seven structural patterns, and finishing with the 11 behavioral patterns as defined by the GoF. Each chapter will introduce the pattern by defining its role, which common problems the pattern should be used for, its generic UML representation, how each objects presented in the class diagram participate in the pattern, and what the role of each of these objects is. The book then presents you with a concrete case as an illustration that will be used to implement the pattern using Swift.

دانلود کتاب «Swift 2 Design Patterns: ساخت برنامه های بازی های iOS و Mac OS X قوی و مقیاس پذیر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید